Hundsim - Knäpp En Energidryck
Hundsim - Knäpp En Energidryck Jag ba hörde Crack A Bottle -instrumentalen och började fristajla vilt om energidryck, min stora passion och kärlek.Mixxed Up : Min fru, Min bättre hälft, Mitt ligg.. Nåväl, nu hoppas jag att ni är lika duktiga på att kommentera och ge kritik som en hel del var på förra låten :) Då blir farbror Hundsim så nöjd att han klappar sig om magen och knäpper en Mixxed Up i er äraHundsim - Knäpp En Energidryck
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
låten är fet, dock tycker jag du underpresterade på själva rappen. texten är sjukt nice, flowet är som vanligt nice.. tycker inte beatet passade in sådär riktigt fett som det borde, kanske skulle vart ett snabbt , vad vet jag :) reffen är sjukt skön , jag kommer spara denna :D puss på jack
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
haha att man kunde rappa så fint om energidyck ;P bra flow, den va skön!
Music makes me feel...
tkte om denna söta lilla låt=) en av dina bättre =) älskade beatet, o klart dig oxxå :) HYES den sparas :) <33
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
shoft flyt, shoft refr detta gillas. vissa rader kändes väldigt OT dock
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
förstår Energidryck är så frucking nice. Jag blir sugen haha, jag gillade detta faktiskt och förstår din kärlek. Saknar min powerking nu. 5.50 burken är nice brukar få dem för 7 spänn här i skåne. Men vad gör man inte för ett flak.
Geni
ävla skitbra :) ända som e gott är monster
Fett jöh! Men gillar inte refrängen av nån anledning :( Keep it cumming!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
samma instrumental ja freestyla till häromdan ;:) Ja älskar energidryck. <3 tkjr du är najs, du flyter o har bra inlevelse hörs lite som du är sarkastisk, men låter bra. PZ
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Yeeees !!! =) ska knäppa en powerking i din ära ;D
Denna text syns under varje inlägg jag skriver i forumen.
Tycker beatet var helt jävla underbart, kan du langa det sen? Vore riktigt göllegöll. Helt okej asså, tyckte det var så jävla kul att lyssna på. Blev riktigt glad, och just nu när jag är så jävla bakfull och har gått 1.5 mil för att komma hem så känner jag mig fan sugen på en energidryck. Blev erbjuden en bärs nyss och höll på att spy av tanken. Ditt röstläge satt fan shoft i denna! HuggeHundsim visar liksom. Refrängen tyckte jag om bäst, ett sånt jävla shoft röstläge och flow i den. Haha. Keep it öp och vi måste göra nåt av Mumsmumma nu..! Om min mick vill börja funka igen.. Den fakka ba ur häromdagen. Jaja. Älskade även finfina outrot. ^^, Du får be om sånt med kvalité senare.. Så du slipper sno msn ljudet jag langar över stup i kvarten, blir bättre ljud om man spelar in i inspelningsprogrammet liksom. :) PUWS!
Dra åt helvete!
Haha skitnajs låt! Jag gillar din stil! Hehe älskar beatet också, man skulle inte kunna få de? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha fan va skön låt ! :D som vanligt är ditt flow tajt, texter var också bra. beatet är skönt ;) keep it up man , 8/10 / ludde
Riktig bra låt hundsim fortsätt så ;D pzz energidryck in my<3
Varje dag är framtidens historia.
grym låt! till alla er som diggar beatet..what? liksom hör ni inte att de e crack a bottle med eminem eller vafan den heter?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra flow ballt tema, vem gillar inte energi-dryck! men jag e mer cola å Öl drickare... bra val av beat
tråkig monoton, kass reffräng
DIGGAR BEATET SOM FAN (Y) gillar detta, har inte så mycket att klaga på, därför kan jag lyfta fram det jag diggade mest. Diggade deliveriityyitt som fanken. Man hör verkligen kärleken till energidrycken. Det är nice. Bra flow också. Ingen flowmiss alls om jag inte misstar mig. Roliga intron/outron som vanligt. Tycker om dig. Puss <3
Blunted in stockholm
7 - Uppa inte din tråd för mycket Rubriken säger allt, högst 3 uppningar gäller, efter det så blir tråden låst eller borttagen. Tänk då också på att tack-inlägg räknas som "smyguppningar". Självklart får du tacka för kommentarerna/kritiken men skriv då inte ett inlägg för varje kommentar du får, skriv ett när du har fått 15-20 kommentarer Hurra, det betyder att jag har ett friinlägg för att svara på kommentarer nu! Utan att det räknas som en uppning :D ---------------------------
JungSb &
aLx86 &
Vanilla Coke &
spades_joola &
Padawon &
limp &
Andra-Sidan &
Slackerlife &
Digerdöden &
Emil E &
oveyoman &
aelina Tack så mycket fölk, det värmer :D Den här kan ni spara och njuta av nästa gång ni ska sippa på en go' energidryck!
DonVito Och jag en Mixxed Up i din, och andra kommenterande whoaiters, ära!
Entertainment Jag visade bamse och räjpade hela whoa kort sagt! Nejmen, kan du inte spela in hos Majkan då? D: Negerunge..
Men det var ju shoft med dålig kvalité denna gång, skulle ju föreställa en telefonsvarare 8)
PUWS
Coolingen3 Tackar tackar, fortsätt hålla koll på mig och kommentera ;D :D
Beatet har du fått passat i gb!
Taztylicious För att svara på sättet som retar Mattias/BeatJoxarN; Synd att du tycker så :/
Gussti Hihih, tack- jag tycker om dig med guwben :* <3
haha så jävla sjuk,,
haha, så jävla bra! :D Den åker in på mp3an :)
_Lukke_ Du gillar't! Och så var det det här med kritik ;)...e.k Gött, det bästa betyget man kan få :DUppning #1, Kom igen fölk- än är jag inte tillfredsställd!
Hunden du vet att ja diggart är så kass på kritik så det får bli fukking sjuk låt..
skön tycker beatet var helsoft texten tyckte jag dög flowet har du bra, gillade dock inte reffen men den gick att lysna på
bättre vara ökänd än okänd
mingo & _Lukke_ & Underdog Tack som fy farao gubbar! :DUppning #2 : Kom igen allihopa - Mer förtjänar jag och energidrycken!
jag måste lägga ett inlägg och tyvärr såga dessa energidrycker för 5, 50 kr stycket. jag hävdar att man måste dricka redbull (sugarfree för en diabetiker som mej) för att må bra. utan att skoja eller överdriva så knäcker jag lätt minst 3 såna om dagen, så låten kommer väl till pass. härligt oseriös låt av dogswim! MEN, ja tycker faktiskt att slutresultatet låter lite slarvigt, du har flowet, rimmen och allt de där, men putsa lite mer på "helheten" såsom mixning osv innan du lägger ut låten, den skulle kunna bli fetare. Men jag gillar min lilla valp, nästan som en stolt fader som ser sin son växa upp och bli en man ända sen "jag är inte bög"-eran. KRAM
Detta är min forumsignatur
usch blir sugen på power king varje gång jag hör denna :( men låten var skön .. gillar dock inte beatet :/ menmen =D
fbg
DÄR KOM DEN! Du ska få en energidryck så fort jag lyckas se dig! haha, underbar låt, fan frågade du inte om jag ville vara med för? haha, peez.
bla.
P-Lex Men sockerfri Red Bull smakar ju kattpiss fo' real :( Okej för dig som inte har något val, men vi med valfriheten att välja tar oss gärna något manligt med tons of sugar! Pappa, du vet att jag inte kan mixa :( Får hooka nån som hjälper mig med sånt, samt fila på min rumsakustik - sen jävlar får du se på riktiga stordåd!KJAMIZ Dunstan TACKARRRRN!!11hedde HÄR KOM DEN Klart du ska bjussa på energidryck :D allt annat vore ren hädelse i mitt sällskap. Spades ville också gästa fick jag reda på i efterhand, but I'm a lone wolf!
Jaja, jacki detta är bland de fetare du lagt faktiskt, du flyter bra! Inte snubbar över orden som de blir ibland :) big up peace från din homie!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Stenhårt förfaain! Grym röst! Bra fleoow och ett gemensamt tycke för energidryck. Oh baby I like it raaaw!
Så jävla hård idé! Du är sjuk :) Bra utförande tycker jag!
Reffen är skön, ligger perfekt på beatet. vers ett är nog det bästa jag har hört med dig både flow och lyrikmässigt. sen sänktes det lite, men typ det bästa jag hört med dig. fortsätt!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Detta beat är ju galet bra :D Reffen var sooft , men du rappade inte lika bra som du brukar, men asså du flowar skönt som fan, och texten är ju asskön ! ;D Ska fan knäppa en PK i din ära! =) Peeyz //Marcus
Torevi & Callecuttar & Anenkefali & niickees & iRoz Tack alla trevliga gössar! En sista uppning, om inte nån säger nåt ruskigt intressant jag ba MÅSTE SVARA PÅ I TRÅDEN?!?!?! Props till Callecuttar som jag ska slicka på kinden imorn!! Det har han sagt att jag fick >: