I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slacker feat Right Size & Alexz K - Smäller Sönder Hela Lokalen

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-04-11 16:57

Slacker feat Right Size & Alexz K - Smäller Sönder Hela Lokalen

Shuu, vi har gjort en ny fet låt som ni kan pumpa!!
Sen kan ni ju gärna lämna kommentar om ni lyssnat :)
Peace!!

Låten finns på min majsspejs!
Länk till http://www.myspace.com/slackerlifemusic

www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-04-11 17:46
Slacker börjar få styr på både röst och flyt, mixningen var lagom mysig och det lät i mina öron bra overall

Andra snubben ska dö, inget jävla spliffsnack typ. Jävligt played out :( Tristare flyt och mixningen lät konstigare på dig, eller så är det din mic, vad vet jag

Usch på autotunesnubben.. Vad är det för fel på dig? Bara för att det är partyhumör MÅSTE man inte använda autotune.... AAAUUTOTJOOOOOON

Sen kom en snubbe som lät som han har en uppsvälld tunga, men han kunde iaf flyta. Lite mysigare röstläge och mer känsla så hade det nog blitt duttigt. Hurra, hurra!

Nu har jag lyssnat till 02:45

Nu kom en snubbe som lät som en bitch, även han kunde flyta. Men det lät trist ändå :( Jävligt frustrerande att aldrig veta vem som är vem D: ... Men han lät som en bitch!

Nej, jag gillar inte såna här låtar. Ärligt talat tyckte jag Slacker la det bäst på låten, sen blev det bara en massa jävla virrvarr bland autotune, känslolösa röstlägen, tokiga flyt och trista texter.... Slackers röst och flyt passar för såna här låtar, en bedrift i sig..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Rappare

2009-04-12 03:12
tack, fast håller ej med, kodd som la reff o vers 2 är grymt bra. :)

2009-04-12 03:27
yeah ska checka nu mannen !

marcus du vet vad jag tycker, de bästa du droppat tror jag, de här är din typ av låtar ! :)

andra snubben, diggade ditt !

3e snubben skönt där med !

4e, sjukt skön dialekt och röst

btw, sorry marcus att ja inte kunde droppa min vers, men har vart mkt knas nu på senaste :/

men skön låt ! :)

2009-04-12 11:54
Nice låt :)
Hej hej hej hemskt mycket hej
Rappare

2009-04-12 15:04
Tack PMKI =)
& KoDd håller med dig, tkr den blev nice.
Rappare

2009-04-13 01:04
Uppp!!!!

2009-04-13 22:35
Slacker, du droppar det grymt bra som vanligt! Diggar din musik som fan! :) Diggar inte dom andra så värst mycket... Slacker är klart bäst i låten!

PROPS TILL SLACKER!!

2009-04-14 01:01
som jag sa till slacker,
den är riktigt skön

bra gjort(y)
*ERROR*

2009-04-14 01:08
den va soft reffen var lite tråkig slacker va den som sken mest i denna låten.

Peace

2009-04-14 11:59
första killen är hur skön som helst .. jag e kär (Y) , diggar inte alexz röst, den blir på nått sätt jobbig att lyssna på . sista e också söt, fin röst
hejdå
Borgan ..
Rappare

2009-04-14 19:25
Tack så mycket allihop, uppskattas :)

Mer whoaa??

2009-04-15 10:22
Slackerlatmask-knasboll = )

HEJ = )

Jag tycker att Slacker-knasis var bästigast men alla är bra ända = )

2009-04-15 10:58

Beatet: var skönt

Slacker: du hade sköna rimm, halvskön röst i denna faktiskt, du gjorde det soft mannen, skön text

Andra: alltså du lät bra men gillade Slacker lite mer, inte jättebra text

Reff : den var nice

Audotunet: tyckte jag inte om så mkt, tyckte röstläget var lite lågt, ähh inget jag diggade så mycket, texten var väl okej

efter andra reffen: den var go, du flyter och det var skön att lyssna på

sista versen: var också helt okej, skönt flyt

tyckte Slacker var en av dom sköna med både flyt, skön text och även en intressant röst

men som sagt ingen som var under isen här eller även om jag inte gilar audotun snubben så mkt

7,5/10

Hank

bättre vara ökänd än okänd

2009-04-17 09:31
tack alla ;)
H-O-R-A
Rappare

2009-04-21 13:12
Tackar, mera`??