Michael - Ny testvers
Testinspelning på en vers jag tänkt göra nåt mer seriöst av framöver.. Denna är inspelad hos en kamrat med datormick! Haha.. Därav kvalitén Broder lyssna, jag orkar inte dividera Många minnen som passerar, såna bilder jag raderat På livet långa resa har man nonchalerats Omplacerats, sånt jag menar - Inte bara jag, utan många flera Man kan må förjävligt, men såren läker Och förundran växer... hur många år det kräver Tills det hål i själen liksom blivit nåt annat Men likt så förbannat känns det som tiden har stannat Jag har nog blivit en annan.. Förändrats sen förut Skakats om till den grad att jag blitt sjösjuk.. Men ödmjuk Bryr mig om annat, vill inte styra nån annan Vandrar.. Stannar upp, för att andas luft och samla lugn Allting tungt lägger jag åt sidan För jag vet att jag har vänner vid min sida Som backar upp när allt är tufft, pest och pina Bäst att skriva, vända sida - Spela in än en gång och bränna skiva (Fiyah!) Förmedla mitt budskap, hörnstenen är snuthat Som förnedrat, förnekat.. Som ett skydd mot glödheta utslag Som slagits rot och tagits mot av idioter in i blodet Daglig kvot av smärta men på gränsen till en farlig dos Av lagligt hot, från sadistiska personer Som för de mesta arbetar under rasistiska metoder.. Yeah!Länko Thats whats up!!! Respect!!!
tycker texten var grymt bra , du har ett skönt flow på denna och beatet var mysigt väntar på att få höra den med bättre mick och mixxning keep it going! peace
mja, alltså texten är ju guuldigt bra men, du mördade låten med data micken. en sådan bra rappare så dom du får inte göra sånt här alltså hahaha:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
dendärCHASSE: tack ska du ha man! själv tycker jag beatet är lite bögvarning på, men det var det enda han hade förutom "50 Cent - Candy Shop (instrumental)" Och det kändes inte som att det skulle passa! haha.. Nynge: jag var så grymt sugen på att spela in, så vad göra? :) och kul att visa lite livstecken..
Du lägger det rätt nice. Du kommer liiite off här och där, i början och slutet. Kvaliten är inte bra alls, men det är ju bara ett test. Texten är tight, har hört och läst en del av den innan. Kul att höra något nytt från dig, peace.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Får väl skylla på latency'n? ;)
Fet låt indeed. Men du störp låten med miccen ^^
Shit alltså, texten är ju verkligen guld.. ditt sätt att få allt å rimma osv! datamicken däremot......haha.. men fortsätt droppa bomber!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack Veako och Begge! Finns en till liten grej i Audio uppe nu, "Röstmeddelande" Fortsätt skriv!
kul att höra något från dig. inte ofta liksom.. texten var riktigt bra! gillar när du kör med många rim och så. Du har länge varit duktig rappare. Helt klart. synd dock att du inte reccat den riktigt. spela in den i studio så vi kan få höra istället. Onödigt att slänga upp test. peace
http://www.myspace.com/quizze
Igen, grym text, fett skrivet! Kvalitén pajjar allt dock!
soundcloud.com/brormusk/sets
plonning: Tack så mycket.. ja men jag hade lust att lägga ut nåt bara, var ju ett tag sen, hehe Tack El Crimmo! jo kvallan är ju ingen höjdare direkt
du vet redan vad jag tycker. so what can i say? du är grym. spela in mer, spela in, spela in. för du har massor med talang. upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit va du leker grymt med rimmen. haha, insane! du få styra en studio bwoii! bra skit!
ääsch du yrar!
9 kommentarer, på 42 downloads.. Det är snålt!
Ja, jag tror den här kan bli bra med en riktig inspelning och lite mer känsla och inlevelse i rösten :) Keep it up!
Hej
Du har talang mannen, finns ingen rappare i världen som är borta den tid du var och kommer tillbaka med dessa rader ! Du ska vara rädd om gåvan du har fått på något sätt.. svär att lägger du ner tid åt detta blir du någonting stort. Texterna är som om hjärnan själv bestämmer vad som låter bra och vad som komma skall, finns ingenting i dina texter som är dåligt.. det brister på ljudet. Tyvärr.. Men älskar det du gör ändå ! Fortsätt, Kram
somedays, s.o.p will change :)
Jag tycker det är riktigt bra. Jag blev verkligen besviken när jag hörde dom tidigare datamicks/bänga låtarna du la upp. tänkte lite, wtf? men "röstmeddelande" och denna låt, riktigt sköna texter grabben. Tråkigt dock över kvaliteten, fixa studiotid, eller inspelningsmöjlighet hos nån med grejjor, så blir det jävligt bra tror jag. vet att din röst och din delivery är riktigt bra, men eftersom kvalitet är skräp så hör man inte hundra ut hru bra det kan vara. keep it up
Väldigt nice det hära. texten är ju helt klart guld värd, flowet var också bra. men tyvär som alla andra redan sagt så gör kvaliten att man inte vill lyssna på låten mer än en gång.. fixa studiotid och recca denna en gång till. kul om du är back on track igen! Hade, pz.
Tack så mycket! Shit vad roligt o höra, blir riktigt glad måste jag säga
Du lägger dem så snyggt på musiken. Får upp en bild av ett fotbollsproffs som står och kickar rytmiskt för sig i nåt gathörn i Rio. Keep it up!
riktigt galet . lyssnade på dig som knodd ! kul att du e back ! ,
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Galet fet text.. bull beat, bull mix men GALET GRYM text & flow
Tack så mycket ALLA!!! Ja beatet är lite knas men det var det enda som fanns att tillgå faktiskt hehe
Lyricist
2009-04-09 09:50
horribel kvalité, lite svårt o fokusera på versen men den va ajjt ! varför släppa testvers överhuvudtaget? varför inte vänta tills låten blir inspelad med en bra mic... aja anyways, peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
riktigt nice den här oxå. Fan börjar gilla din musik som fan. Texten va tung som vanliget. Skönt flow men beatet va lite bull men annars vare fett nice. Fortsätt så (y)
fet som fan! du borde ta upp rappen igen, enda ja inte fattar är varför du inte satsar lite mer och mixar den fet? Pz!
bra skrivet!!
Som kekke sa, bra skrivet.. men fett drygt att lyssna på
Hur mycke knark har du knarkat idag
fan texten är galen ! haha datamic , nja . skulle bli hur mycket najsare med riktig studio ;) 5/10 (kvalliten) annars najs
Diggade texten riktigt mycket i den här låten, Kändes som du kom med nån flowmiss men vad vet jag, riktigt skön test iaf, skulle gärna höra denna med bättre kvalla senare!
Kommer som hel låt med reff osv
Toastare
2009-04-15 16:43
måste bara säga att fonkey fresh kör också depp låtar,men michels depp låtar är riktigt feta inget man klassar fonkey med, dehär är riktigt jävla bra skit,snälla svensk hiphop ska ni göra depp låtar så gör nåt liknande som michel ist för fonkey för folk uppskattar detta...jag var helt fuckad på subutex när ja lyssnade denna låt och jag förstår varenda mening,alla meningar har en mening...inga nöd rim alls, this is the real shiit, jag är 110% med på ett samarbete,
[email protected] när du vill mannen!! Pz!
har hört båda dina 2 nya låtar, Diggar båda men, Fan rappa lite mer skaffa fet studio sen släpper du ett tape tror att du skulle kunna slåstort, har hört mycket från dig tidigare.. Diggar iaf ditt flow delvis på denna, Måste vara roligt för dig att skriva texter när du rimmar som du gör iblaand :D haha hare bra peace!
Diggas som fan! Vill bara höra det i bättre kvalité.
Milen
Sådär ja Michael. Vackert. Synd bara på kvalitén.
var fan najs ju! väntar på en bättre version som kanske är något längre också :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!