[Audio] Magna - Stör Mig (Med Emil E & Adam Boss) Mixtape Smakprov!
Tjena! Håller på för fullt med mitt kommande mixtape, och här kommer ett litet smakprov på det så lyssna, och lägg gärna en kommentar :) vill propsa emil o adam för ett riktigt bra/roligt samarbete! :)
Mix: Magna
Låten:
Länk till http://www.speedyshare.com/181855524.html
Texter:
Emil 1
olika störelse moment kort stubin och temperament kännt att bägarn rinner snart över över det som hänt jag flippar över snart
Flippar över nu
jag blir galen, alla jävla människor andas samma luft, spelar ingen roll vart jag går så jag står här, laddar upp med hagel skjuter dig i magen, tar dig i kragen slår dig hela dagen
adam 1
slår knät i bordet nu är ingenting rätt hur jag än gör så går det snett kommer in i köket mögel på brödet det stör mig så kom och ta mig, men de kan hända att jag bits om du rör mig och om jag börjar att störa mig på dig. akta dig ifrån mitt håll för temperamentet är nere på noll
reff
jag hatar stå i kö och trängas bland folk
trängas bland folk
tempramentet har brustit nu och jag gör en revolt
en revolt
adam 1
allting har brustit jag kommer in i trans
nånting händer jag tappar min balans har svårt att hålla min sans
för sinnet där inne i minnet det brinner och venen i pannan den bultar på max
emil
flippat över nu jah de känner även du
nu när jag e temperamentsfull som en galen tjur
Magna:
datorn den laggar fanskapet hackar// när nån reloggar o vill bli uppmärksammad emos cuttar av sin handled// bara för att personen lider av tandsten// jag e sugen på snus men affärerna e stängda// jag vill bara att alla exbititer ska bli hängda// o nej fyfan äcklet har anlänt// han använder parfym för att dölja din armsvett// o de lukar så äckligt fatta va störigt samma sak när killar klär sig bögigt// jag vill inte vara den som klagar på allting// men bara du luktar svett blir du inte manlig// böter på bilen o lapplisan ler// pengarna på konton bara falla ner// det är minus på kontot fatta va störigt// sen går en kille förbi som klär sig bögigt// jag stör mej jag stör mej på allt som rör sej// jag stör mej hoppas någon lider med mej//
Stay tuned för mitt kommande tape de kommer smälla ;)
peace / Magna!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|