I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rebecca Jones & Henka - Flightschool (I miss you) [kayne remix]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-01 19:18

Rebecca Jones & Henka - Flightschool (I miss you) [kayne remix]

tjalalala
Måste lägga upp den hära låten för rebeccas vers är för tunnnng.
Medans detta är min andra låt på engelska och jag blir fan inte bättre för de^^

De här är då låten..typ

hör hennes röst.. jag ryser.

btw Labra leges platta kommer snart!
Håll fan utkik på www.myspace.com/labralegeonline

2009-04-01 19:59
måste ju hålla med om att jag fick gåshud när jag hörde rebeccas röst , riktigt bra var det!

henka din engelska börjar ta sig måste jag säga , inte de bästa du lagt men inte sämsta heller
gillar dig mer på svenska iaf där hör du hemma boi!

BIG UP BODÄN!

2009-04-01 21:29
damn, jag tycker låten var najs! Thumbs up!
Looking good howie!

2009-04-01 22:11
Eran typ låt var fett bra!
http://www.myspace.com/peppeboah

2009-04-01 23:29
Jag ryser alltid lika mkt när jag hör Rebeccas röst alltså.. Din vers var riktigt fet, I like it. Och Henka, min bitch, tkr du är mkt grymmare på svenska men den här låten var mkt bättre än någon annan du har gjort på engelska. Jag behöver nog inte säga va jag tyckte om texten :)

2009-04-02 00:47
Tack som fan trodde fan ingen skulle gilla min vers! =)

Jeevul; Du är min bitch nuff said. BIAAAAAAATCH!.. flåt :/

2009-04-02 01:00
denhär va FET MAYN! riktigt tyyng
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se

2009-04-02 12:29
jag blir jätte rörd av det ni skrivit. tack allihopen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-03 02:51
tack tack fan

2009-04-03 06:10
Rebecca! RIKTIGT nice, diggade din vers som fan!, riktigt skön röst!

Henka : Uttalet var de enda jag kunde störa mig lite på , annars gör du en nice vers med skönt flow!

Peace!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-04-03 20:33
Tack som fan Mr. Macketown :) kul att du diggar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-03 20:43
rebecca fett chill vers har en helt fruuuucking crazy röst, Helt sjuk.

Henka: Utalet är inte helt utvecklat man hör lite fel, Tycker endå du lägger en jävla fet vers trots allt.

Fett beat älskar Flight School låten
Geni

2009-04-04 00:43
denna låten är riiktigt (y) : D

kan inget annat än att hålla med Macketown och alla andra blir det la då :)

2009-04-04 15:48
whoo, rebecca har riktigt skön röst! :) upp!

2009-04-04 17:03
Rebecca är grymt duktig på denna ! Satan alltså boysen var bra men hon vart snäppet högre ! galet !

2009-04-05 00:06
its gööd,

tycker de är töntigt när alla kör på de här dock ^^
Hur mycke knark har du knarkat idag
Toastare

2009-04-05 19:20
riktigt bra!
 asd

2009-04-05 21:55
Blomduvet - Att säga att Rebecca var bättre än T-Pain var kanske en liten överdrift? :)

Rebeccas sång funkade, men det var inte den bästa sången jag hört. Mixen passade inte in, det smälter inte ihop med beatet...

Henka: Bättre än sist jag hörde dig på engelska, men fortfarande way bättre på svenska!

Kul att ni kör! :)
soundcloud.com/brormusk/sets

2009-04-06 00:16
Bättre än t-pain har jag aldrig sagt ;s Och om du sett honom live utan autotune är det ändå inte mycket att hänga i julgranen så Schri var tyst bara.

2009-04-06 10:45
"boysen var bra men hon vart snäppet högre ! galet !"

Blomduvet - Vilka "boys" tror du de är på låten? Tomte..

2009-04-06 13:44
Jag gillar Rebeccas vers otroligt mycket

2009-04-06 13:50
Orkar inte bry mig schri eftersom du verkar tycka att övermixade pojkbandsröster är bättre. Gogo!

2009-04-06 16:05
*Blomduvet när han räddar en pisnamsituation*

Lyssna nästa gång bäbbä ;)

keep em cominä rebecca och henki!

2009-04-06 16:45
Padawon : tack ännu en gång dude!

Conaboy : tack din fjutt :)

Maketo : haha. ehm ja ;) schnäll du är som uppar den vaaa.

T.i.m : well thank you :)

Blomduvet
: tack! najs att du gillarrre och så ..!

Fexy : tack niklåås för den långa och fina kommentaren ;) jaoo men beatet är ju sköwnt, snart kommer det nog upp en liten fexy remix skarru se ! hähä.

Danne : tack hörru!

Schri : tack för att du tog dig tid att kommentera :) mixning and stuff like that är jag kass på att höra om det är som det ska, men det lät helt okej för mig iaf. men henrikoo kanske får prova nån ny superduper mixning nästa gång då :)

sen tror jag blomduvet syftade på henrik när han skrev boysen, han skrev bara fel, i think :) såå happy face på alla nurå?

_ak4 : tack mikael.. :)

jag har tråkigt, jallawalla peace!

2009-04-06 21:47
soft tjejen, du är bäst alltså! :D Lova att känna det själv nu också ;)

kärlek
http:www.soundcloud.com/2childish2
http://www.youtube.com/2childish2

2009-04-06 21:57
men naw, nu gjorde du beccy glad :) Tack andreas!

i'll do my best!

2009-04-07 17:03
jag ska börja med rebecca, du vet vad jag tycker om din sång,rap,röst,flow och allt annat..du är sjukt duktig och du kan din grej, så jag hoppas på mer av dig:)

henka, helt okej faktist, diggar inte din engelska...sorry, men fortsätt så kommer den sitta :)

2009-04-07 17:51
Låten diggades mycket! keep it up!

//vigg-E
www.youtube.com/viggemusic

2009-04-07 17:53
där i mot så diggade jag inte henka. tycker inte han hade så tydlig engelska han kanske skulle kunna träna lite mer på den. har inte följt dig med musiken. du kanske är bättre på svenska men keep it up!

vigg-E
www.youtube.com/viggemusic

2009-04-07 23:44
aight tack.

2009-04-08 10:49
rebecca skit bra som vanligt fick fan gåshud =)
henka ha hört bättre med dig men du satte den ändå =)

pz

2009-04-08 17:27
Rebecca : jävligt bra gjort, skön röst och bra engelska, Gör mera låtar :)

Henka : Dom som klagar på din engelska måste kunna prata/höra engelska för bra, för jag tycker det låter bra iaf. för du är ju svensk så det kanske inte är det lättaste med att sjunga på engelska, Jag digga då det iaf! Keep it up
Legal#. Truestar^

2009-04-09 16:38
Rääkan : massor med tack! jag blir alltid lika glad av dina kommentarer :)

vigg-e252 : kul att du diggade !

TBR : tack så jätte mycket :)

Baffy : Tack som fäään samuel :) det ska jag!