Faan va nice track grabbar:-)
Vi har inte texterna på datorn tyvärr, ska se om vi kan fixa det=) Tack tack! Det värmer, fortsätt visa kärlek gott folk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan så fet, Och ni har inte skivkontrakt? Detta är 10ggr bättre än Frondas elektroskit...
Så grymt bra !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta borde va vekans guldkorn!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Riktigt skön refräng! Rösten ligger bra, och är super clean. Men verserna blir lite tråkiga, ni måste våga öka flow-tempot ibland, blir så enformigt annars.
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
Tack boys.. Hur blir den veckans guldkorn:)? Från tips eller vadå. haha äh fuck it, vi är glada att folk diggar den och visar kärlek=)! G-HB P18 Okok. Det kommer tempoväxling i andra låtar.. var så säker, hehe!
hehe, kul att höra.. Då tror jag nog de här kan börja låta ;)
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
texten!!!!???
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
varför är inte det här veckans guldkorn? :o
soundcloud.com/brormusk/sets
Denna är faktiskt en av väldigt få låtar från whoa som ligger ipoden
Fan vad gött folk... Fett att du pumpar den på din ipod juiz=)! Jag skrev ner texten nu när jag kom hem, för dom som ville det.. På ett ställe på nya pojkens text. Skrev jag frågetecken, för där hör jag intevad han sa, just nu iaf... Får skylla på tröttheten=) Klockan är för mkt! Men här har ni den iaf.. Fortsätt pumpa!Ah, baby jag är van Jag är på min grind hela dagen varje dag De inte långt kvar.. Drömt det sen jag var barn Nu står jag här med ryggen backad av en hel stad Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu När vi kom till festen...Det klart den urartade Ingen vill se dig öppna käften så bli buktalare -När det kommer till flows .. då är vi sjukt skadade Och vi sitter på fett med deg typ som sju bagare ...Snubbar i Kalmar dom stilar med sina ray bans Medan vi spottar flows, till snubbar som visar breakdance För folk på gatan, men dom ba hatar För vi glider med ett flyt som på en bowlingbana eller som Janne sa.. Som en adidas dress Kärlek till våra fans och hela fakkin Kalmar stad Till Mönsterås och snubbarna hänger med studion 24/7.. Jag svär den är mitt fängesle Ah jag sätter spår, inget du kan ändra på rullar med boys från gbg - som ett fakkin pendeltåg Tar över rappscenen, många har rampfeber Men jag Och rrNewkid vi ser dom i backspegeln Ah, baby jag är van Jag är på min grind hela dagen varje dag De inte långt kvar.. Drömt det sen jag var barn Nu står jag här med ryggen backad av en hel stad Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu Baseline i mina speakers tre på natten irront give a fuck Lika högt hos grannen - Men mannen BL it iz whut up Pulsen jag lär mig den snabbt, tar över världen inatt Ax du ser mig knappt och de'nte för att jag klär mig i svart Na.. Slå mitt nummer ring upp mig och säg shuz Eller vad går ner(???)......Elle ba what it dew Möt en decibel-Pushare, milkshake klunkare Radii-kix Coppare, för alla dom som undrade Ric beställer drinken..För jag hinkar inte öl Jag får vinkar från din girl, hon vinkar mig till ett hörn BrrI'ont give a fauk.. Oftare på din flickväns läppar Än läppglans...Bästa Ah, baby jag är van Jag är på min grind hela dagen varje dag De inte långt kvar.. Drömt det sen jag var barn Nu står jag här med ryggen backad av en hel stad Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu Inget stoppar mig nu, stoppar mig nu stoppar mig nu.. Inget stoppar mig nu
Riktigt tungt = som vanligt:)
inte hört någon av er förr;o men lät riktigt bra!
fbg
Det är någonting skumt med sppedysharelänken.. Kan någon hooka n new eller? :)
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
shit trofast du har blivit riktigt tung denna och my life my world riktigt feta saker fortsätt med sånna låtar! newkid fet som alltid! men mera sånt här, tunga verser men reffen var överfet riktigt bra drag i den! pz
www.myspace.com/friphmusic
Spänk u=D!
thanks eiibody! skön modis att ni ger löv
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
jorå grabbar ;) fet låt ^^ bästa jag hört med dig trofast :P / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
riktigt bra... blir att spara denna!
Music makes me feel...
Grymt! Diggar låten helt otroligt, mycket bra jobb av båda två!
Awyeah! Tackar tackar..
sä jävla sjuka verser! seriöst dom bästa jag sett på länge... får fan gåshud av det... sjukt !
Länk till zShare för dom som inte pallar SpeedyShare, om det kmr upp reklam så tryck bara "Skip This Add".,..
Hare!
Thx rickyross:)!
En liten upp kanske, någon mer kanske har något att säga:)
Jag gillar detta, ni funkar bra ihop! Håller också på med en låt på exakt samma instrumental så ni har absolut satt ribban högt!:) Fortsätt såå... Get at me
Tack draken=)
Upp och hoppa fan=) Lite till kan ni nog. Den har fått lite nerladdningar iaf. Riktigt kul!
sjukt skön låt!! diggar den som fan! :) alla verkar haka på lorentz soundet haha ..men det låter tight så upp på denna !!!
Tack tack.. Äh vi låter väl denna dö ut nu då=) Tack för alla kommentarer, det värmer. Håll utkik efter mer!
Tror ni är eran generations mest lovande artister, fortsätt som ni gör och lycka till grabbar.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Moderator
2009-04-05 13:26
Haha precis när Trofast säger att den ska dö ut, tro faen att den blir Veckans Guldkorn då! Förtjänar det, helt sjukt bra låt! Ohh I like it.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Wuhu, coolt=)! Detta tackar vi så mkt för! Inget annat än kärlek!!
Denna var bra men enda felet var att accapellan kändes lite lite låg. Diggar reffen som faen och texterna era var bra:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Komigen whoa, sov inte på denna! Sa det förr, säger det igen, tungsta guldkornet på länge! Hojta
Producent
2009-04-05 18:05
Baseline i mina speakers tre på natten irront give a fuck Lika högt hos grannen - Men mannen BL it iz whut up Na.. Slå mitt nummer ring upp mig och säg shuz Eller vad går ner(???)......Elle ba what it dew BrrI'ont give a fauk .. Oftare på din flickväns läppar Än läppglans...Bästamen snälla, kan det inte bara ta slut någon gång?...
den här låten var tung faktiskt! keep it up
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Helt rätt!
Tack allihopa.. We löv juu;)
Låten är helt sjuukt tung! Typ bästa jag hört iår!? Man vill ju bara ha mera musik av er..
fett! lite jobbiga s-ljud annars var allt felfritt.
Hör ingenting av verserna.. sen DeEsser??
http://www.myspace.com/twoismagic zuzpeqt.narkotikaroteln.org
fy... Nått så otroligt dålig låt... reffen låter som nått taget ur en pokémon film! Det krävs inte ett geni för att förstå vart ni fått det överdrivna uttalet och löjliga röstläget ifrån ( lorentz & m sakarias ) Det här borde inte ens ligga på whoa för detta är fan inte hiphop.
www.myspace.com/thesircuz
Haha man kan inte gilla allt=) Det är din åsikt, du kan ju kika in det andra på myspace. Som inte låter som denna alls, kanske något faller dig i smaken..man vet aldrig Tack till andra som gillar..
håller smått med sircuz ovanför, förlåt men mycket av det han säger är sant. Trofast, njaa, texten är inte bra, ledsen main. Newkid däremot lägger det alltid bra, jag har alltid tyckt att du försöker låta för mycket som lil wayne. Men skitsamma, för det låter grymt som fan. Förstår inte varför denna låten är guldkorn, newkid har gjort så jävla mycket bättre. Inte något som hamnar i min playlist, men grattis iallafall :) P!
All i need is one mic, one beat.
Brukar tycka att newkid lägger de bra men detta va överdrivet. tyvärr inget jag gilla
Http://www.myspace.com/besononline
Låter som nå E.M.D fast hiphop baserat.. wtf aja, bra låt... men hiphop, nja..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker