Beat: Larkie Reff: Tazty Mix: Atisten Vers 1: Tazty Vers 2: Double-D Vers 3 : Atisten Text:Reffräng: Hänger ni med för det är fest ikväll RMS e på G och då svänger det Dansgolvet kommer fyllas när vi glider in I tuxedo limousine och med en massa sprit Tazty: Allt började en fredag de e fest ikväll Vi hooka flak dirr, jag ska dricka mest ikväll! Vi tog bussen in till stan allt började fint, jag va laddad som en Desert Eagle Ut från bussen svängde runt jag tappa bort mitt crew ensam i malmö stad med massa folk som glor drog in på Burger King och Whopper Meal och då kom Double-D och hela flocken in Käkade upp snabbt och sov en kvart tills någon kärring med kvast fick kalla in en vakt ut på stan igen vi skulle in på en klubb men danne kom inte in, för han var för full Han låg och sov på en bänk och det såg mysigt ut så jag la mig bredvid och släppte ut en skur Vaknade upp skulle hem bussen hade slutat gå så vi dansa hela vägen hem, topp till tå! Double-D Dubbel D e på G och jag kliver upp på cenen brudar upp med händerna och sära på benen när danne är på fest har han ölen i hand gör plats på dansgolvet när danne glider fram för jag festar hela tiden och är full konstant fittor lägg ner rappen ni har inte en chans mitt ända problem e hur jag ska recca, kan inte precis stoppa ner min studio i väskan? Ingen här inne kan toucha min skit steppa upp mot RMS vi smäller av som dynamit Beväpnade bönder, här och höjer volymen du tror att du kan rappa men du har inte flyter Pumpa musiken om du festar tills du somnar Vi e som Al Qaida, alla vet vi kommer bomba RMS de e fest, upp med handen i luften Hittar vi ingen fest tar vi en varmkorv på bussen Atisten: De e fest! Och jag visar va jag kan sitter o softar med en bira i min hand Danne ligger på marken och spyr, själv så känner jag mig jävligt yr Jag har 7 beer kvar så jag klunkar dom. Åh fyfan vilken jävla omgång Plötsligt ligger jag i sängen med en ful brud hon skriker hon vill ha mig hon vill ha min kuk, åh nä! Så jag rymmer ut, Hittar danne och hans kusin, vi sticker nu Vi sticker till Breeze och då börjar de Danne spyr åh ditt jävla CP! En kille han vill slåss så jag slår han så han somnar Åh fyfan min hand den domnar Sticker hem, och lägger mig i sängen va beredd nu, för nu kommer reffrängen! Kommentera nu för helvete!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=410872716