Tazty - Jävla Bondjävlar (Svar till RMS) Skitsamma... här e svaret Länk till http://www.speedyshare.com/634770529.htmlLåt mig ta det från början, ni säger att ni kickar migsket ut några bars, och sen tror ni att ni kickar tight?Jag reccar med datamick, hellre än Atistens hemDu har en strumpa som puffskydd, vilket skämt din mamma e din groupie, känns det brahalva er diss var bra för ni bajta hälften varSen snackar ni om bjärred, trots bevisenatt du inte våga säga ditt namn, till polisenJag pissar på dig, ditt jävla pizzafacejag borde skicka dig, till en riktig tjejinnan jag snittar dig, ni recca diss till mej,men den va lika monoton som en businessmanDannes flow låter som en down syndromoch jag e skäms över att vara en clowns idolNi vill ta det till gatan, fan du måste va högför det finns ju inga gator i Bara din jävla bögallt ni sa i er låt var saker ni hittat påde enda bra med låten var beatet ni kicka påklena fittor... hur fan kan ni steppa upp mot migjag hade fuckat er totalt som när jag sätter på din tjejAtisten, jag har en fråga till dig,varför har du kukar i ditt rum om du inte e gay?ja bara lyssna, du e en riktig mesdin flickväns namn slutar med .jpgni dissar mig, men ni går på nitlottarDanne du e lika Påsatt som min favoritsoffani borde springa iväg, ni vet vilka ni ärSkiter i beefen jag ba flippar min rääpni har alltid slickat mitt ass, tills jag dissa er härmen nu springer ni för livet som killen i crankJag bryr inte om ni svarar, jag vet att jag vannoch ni kan inte kicka nån som redan kickat er jävla fjant.