Föresten här kommer texten också Nu är allting grått, nu har det tagit slut Nu finns det inte mer, det finns inget jag och du Det hände så fort, allting kom som en chock Vi går på en stig. men åt olika håll Saknar dig- men försöker att gå vidare Så jag ändrar attityd för att inte visa dig Att jag blir svag, så fort jag ser dig Så jag visar hat- fast det inte ens är meningen Jag får höra hela tin att jag förtjänar bättre Men sanningen är- Är att du är värd mer än mig Jag är ingenting-- du är allt Du förtjänar någon som kan ge dig allt Men det ska aldrig vi- Det står redan skrivet Vi olika vägar i livet Du sa det själv- att vi inte ens ämnade Sen vill du att vi ska vara vänner? ----------------------------------------------- Jag tänker glömma dig- Vill inte se dig mer- Även fast jag älskar dig så vill jag inte se dig ----------------------------------------------- Se dig mer Se dig mer Jag älskar dig även fast jag borde hata dig! För allt du sa gjorde skada på mig Kan inte lita på nån. Jag måste ljuga om känslor Du ska klaga inte fall jag sårar dina känslor För jag är psykiskt nedstämd. jag har dålig självkänsla Saken bättre när du lämnade mig ensam Du lova mig, att du inte va en sån person Men efter det som hänt, så är du ganska svår att tro Jag accepterar hur du känner och respekterar det Men då fattar du varför jag aldrig vill se dig mer Jag ångrar ingenting, Jag har mig själv att skylla Jag gav dig allt, men du pissa på mitt hjärta Att jag trodde på dig blir mitt livs största misstag Att jag älskar dig än det är nått som jag står förV Vi ses inte mer så nu kan jag bara hoppas Att jag glömmer dig och hittar en annan! Reff igen Tack för att du påminde sebbe ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.