Hade vart en skönare känsla om du vart lite mer laidback, sen vet jag inte fall det var mixen eller om det var du som typ läspa och hacka lite på vissa ställen.. Sen till refrängen, vart lite mycket där och sen skulle det vart skönare med lugnare takt Men fan, det var bra annars, kanske svårt att hitta rätt på akustiskt, vet inte.. Annorlundare stil, skadar aldrig fan, fortsätt spotta bara baby, går inte att hata på det du gör:) En!
www.myspace.com/allvarligttalat
Gitarren var helt ok! Flytet var sjyst i verserna, men din röst låter konstig, för hög typ. Och, som A sa, borde du varit mer chill. Refrängen var ingenting jag föll för! Fridens liljor!
måste säga att anteb har helt rätt. du skulle vara mkt mer laidback på denna kör för aggreseivt, mixen kunde vart bättre men den funkar texten är sweeet!, flowet är stabilt
nice nice du har utvecklats skitmycket. det enda jag inte diggar är att din acapella ligger för högt. den spricker..
JONIS REST IN POWER
Thx krappar för kritik :) håller med om mixningen, mina högtalare är glappa o ljudet är inte riktigt som de ska va så de e svårt att höra hur högt allt är o så . : /
www.myspace.com/jonis016
coolt, tror att en lite annorlunda mix och sänkt accapella hade gjort det hela schysstare. Textmässigt är den helt okej. Man märker att du utvecklas vilket är det viktiga tycker jag. One! Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
alla skriver samma sak, o jag vill säga samma sak men pallar inte skriva så mkt haha xD så word på a peace! one!
diggas inte. sorry
Spades är så jävla keff Hahah!
Moderator
2009-03-21 18:00
du är faktiskt ganska skön på din rapp. aldrig hört dig, men när jag va in o lyssnade på znap. låtarna va helt okej o vissa jävligt bra ända tills jag hörde att du har med nån annan, va de "robie" han hette? som ligger låååååångt under din nivå o sinkar dina låtar. jag dissar inte din polare, jag förstår att de är roligare att kicka med en polare. men låtarna blir bara sämre varenda gång han är med. sry men det är så jag tkr
//TW
Synd att vissa grejjer inte diggades. fan att jag misslyckades med mixningen... ge gärna kritik på o gitarren också : ) peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Du kör din egen stil, och lyckas bra med det. Jag stör mig (likt många andra) på mixningen dock, men gör du en ny version så kmr den sparas! :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Tycker det lät välldigt rörigt ibland. Vissa acapellor/inspelningar gick över varandra & det är inte alls snyggt. Rätt så många flowmissar, vart bara grötigt ibland. Reffrängen var bara skön på någon enstaka rad, där du fick till flowet då. Men samma sak där, det var välldigt grötigt ibland. Texten var väll sodär. Den var helt ok Mixningen var inte alls bra, det lät inte bra helt enkelt. Det ända jag kan ge någotlunda höga betyg på det är gitarren, tycker det var välldigt grymt. Linje 12 Robie.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tja, håller inte med om "rätt så många flowmissar" men reffen kan ja hålla med om att den var rörig ibland. Peace
www.myspace.com/jonis016
Moderator
2009-03-22 17:00
Fyfaen vad skön låt, kom perfekt nu. Din kompis gjorde det fett bra med guran också, och du la allt überfett! Orkade inte ge nån kritik nu, men fortsätt såhär. Just den här stilen är du ensam om just nu, keep it up kompis! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Fan jag tycker du e duktig Jonis... Du har klara potential :) Satsa på musik istället för att hamna i trubbel... Och skit i kritiken från Stenbybuss-tjockisen Flobbi. Fan, denna låt sopade banan med allt vad den korkade, fule jäveln nånsin gjort :) // P Silverback
Fett synd bara att acapellan bar för hög men keep spittin!;D
Lever livet och det går bra http://www.znapmusic.com/patee/
Rapmässigt var det bra alltså, hörde några bra rader med sköna multirhymes samt några punchlines, men jag som mixare kunde inte missa bristerna, mixningen var inge bra, volymerna var inte alls på plats, tänk på det nästa gång, man lär sig alltid av sina misstag ;) Annars Keep It Up! //MARTIR
Thx, kul att nån lyssnar på rappen osv o inte bara på d jag inte lärt mig riktigt än. mixningen. jag har inte mixat många låtar så har inte fått in de än. : ) fortsätt ge kritik whoa / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Kom igen whoa
www.myspace.com/jonis016
Kom igeeeeeeen
www.myspace.com/jonis016
Jag uppar denna åt dig Jonis :D
haha vafan
www.myspace.com/jonis016