whatever... här e min textDouble D baras största pajas du ska gå ner på knä och ta emot min tajja jävla motherfucking bitch prick i fuck you up you little twat, shut the fuck up and suck my cock hade vi inte vatt släkt så hade jag fackat din mamma och när vi va i bjärred så hade jag backat dom andra (HAHA!) jävla bög jävla hora jävla pajas jävla fjant! du lyssnar på mig sen försöker låta likadant! de e sant, ja jag vet att jag e din största idol och de e därför jag vatt snäll mot dig i alla dessa år RMS e på skoj, ja de fattar väl alla förutom 2 av medlemmarna, JAG Slår hål i er panna! "ingen hör när jag snackar med mig själv" HAHA? e du psyksjuk , behöver du hjälp? du e schizofren, så jag borde va snällare men inte lätt att va snäll mot nån som bor i en källare ... "lägger mig ner, i min fosterställning , blablabla känns som en fällning" Asså ni behöver hjälp för helvete gå till en doktor hade vatt synd om ni tog ert liv i så tidig ålder Atisten, vafan e de för artistnamn e de felstavat eller har du tappat gnistan, (haha) varför dissar jag er, ni sitter redan i klister kommer inte kunna svara som stumma receptionister Jag kickar er från RMS, ja de ska ni veta de känns fan som jag beefar mot Stanislav och Elaz... Men jag undrar hur det känns att vara en och åttifem och väga 40 kilo, nä de kan inte vara lätt ni ville beefa okej, så jag fastställer snabbt att dom jag möter är 2 jävla tandställningsfjantar Kör 1 mot 2 men jag vinner ändå, för jag battlar 2 killar som fan e sämre än IDOL lägger 32 bars total förnedring så kan ni sitta och tälja kottar i er scoutförening (jävla bönder...)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.