Macke - Hata mig
Skulle egentligen dropat denna med Änglalik och n.M.e , deras grejer kommer i morrn hade inget o göra så slänger upp mina 16 mixxen blev lite wierd pga beaten som var heeelt konstig, men ganska skön ändå :) som sagt bara en snabbskriven session :)
Beat: Requiem of a dream
Hata eller älska, men lämna lite kritik :)
Länk Länk till http://www.speedyshare.com/944864926.html
Lyrics:
för när Världen står stilla, finner jag inte min plats du kan se mig i mitten av öknen med brinnande sand försök springa i kapp, de kommer sluta med att du ser mig framför med mittenfingret upp ur min viftande hand
6 månader vid micken, öppnar upp min ridå Vet rappare som rappat i år, men långt ifrån min nivå vill inte skryta, jag vet att sanningen svider men fuck alla hatare, ni känner hatet på beaten
nu e det dags, en skåning som visar framfötterna samtidigt som han meckar en femma med hasch finns inget som kan stoppa mig tänker kämpa mig fram lämnar dig ensam på marken efter jag presenterat mitt namn
Blivit sviken av många -har både skrivit och ångrat, saker som är miltals förgångna MEN, visa mig respekt, så får du samma sak tillbaks fuck this shit, musiken idag föder bara en massa hat
(Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-03-28 19:31:02)
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
|