Lex - Linh.mp3
Ny Låt. Behöver inte förklara, låten talar för sig själv :) ni hittar den på spacen. hojta om ni vill ha downloadlänk.Länk till http://www.myspace.com/lexhiphop Låten ligger näst längst upp och är till min förra flickvän Linh. peace
Detta är min forumsignatur
minns du första gången som vi träffade varann jag kände redan då att ja ville hålla din hand -ja ville...bara gå fram och berätta hur söt du va men du gick därifrån då och hur sjuk ja va när ja.. ringde din kompis för att fråga efter dej å de hela sluta med att du kom å festa med mig hemma i mitt rum, då jag tog första steget och efter att ja kysst dej så kände jag seger de blev början på en flera år lång relation -och som flickvän va du en verklig drömperson men ja va för ung, -ville inte känna mig bunden så ja kände mig tvungen.. att lämna dig i sticket efter bara några veckor gjorde jag slut med dig trots att jag va kär än och du va ett ljus för mig vi träffades igen sen, och allting blev bra och vi älskade varandra ändå trots att ja.. -hade.. sårat dej förr så våga du försöka fastän ribban för din misstanke ändå hade ökat du hade svårt att tro mig och att tro mina ord -men att du ändå gav mej en ny chans de tyckte ja va stort vi har gått igenom allt Linh och du är min ängel vi har legat vakna många nätter och pratat i sängen helt glömt bort tiden, men vad spelar de för roll ha? för när du tittade på mig så blev ja förtrollad Du va så mycket mer än min tjej, du va min bästa vän fast livet går vidare så-är-du den främsta än ingen som förstod mig lika bra som du -ingen som stod ut med mig lika bra du -jag bad till Gud att de skulle vara vi för alltid men saker förändras -vi hade passerat halvtid vi började bråka och och störa oss på saker ja minns att ja ofta låg ensam och vaken tänkte på livet och hur de skulle gå vi va så olika då men vem ville förstå du har funnits för mig när ja haft de svårt när ja börja bryta det som en gång va vårt ( ja blev vad man kallar en sämre pojkvän och de som gör mest ont är att du tycker så än jag-orka-inte va glad-pga-min diabetes -och ja minns knappt längre vad kärlek heter har bråkat så mycket och skrikit på varandra att ingen av oss kunde fatta att vi trots allt stanna -hos varann, som om ingen riktigt våga släppa taget men tids nog kom vi fram till det rätta svaret- vi.. måste dela på oss trots att vi älskar men vad ja inte fattar är hur vi kunde va så hemska mot varann, när vi egentligen över allt bryr oss det är som om något annat i huvudet styr oss svårt att förklara, vi har många bra minnen och för dej linh Pham, ja tackar han i himlen många år av mitt liv men ja ångrar ingenting för när allt gick omkring, så va du en vinst för när ja mådde dåligt så fick du mig att må bra men ofta va du både arg och glad på samma dag -vilket gjorde att vi bråka, ofta sluta det i tårar och vi har båda sagt saker som är svåra att förlåta Jag älskar dej Linh, även om ja säger annat och ja trodde våran kärlek den kom hit för att stanna minns du för ett tag sen då vi låg i badkaret.. .då tiden kändes stilla men vi båda visste svaret att de va slut nu men vi fortsatte ändå -för ingen av oss vågade på riktigt dra ner ridån Men vi har tagit vårt beslut och båda vet att det är bäst -för båda insåg att de dåliga dagarna va flest du älskar mig men är inte lycklig med mig och ja önskar dej ALLt gott vart än vägen bär dej så min lilla Linh, du kommer alltid finnas här -där jag förvarar mina minnen av alla dom ja håller kär så länge hjärtat slår så kommer de slå för dig vi går vidare nu- men-du-är min nummer 1 tjej
downloadlänk tack (A)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur fan kan det komma sig att jag var först på lyssningen när den legat uppe så länge? har whoa glömt bort vem lex är? upp fan! Fast måste säga att jag blev grymt besviken, ers nåd. diggar först och främst inte kärlekslåtar, sen tyckte jag inte om varken text eller flow lika mycket som jag brukar med dig. Nog det sämsta du droppat enligt mig..
Hej
Hypnoz: jag håller med dej angående flow osv, jag skrev den på plats och spelade in den i 4 tagningar rakt av utan nån omtagning, hade nyligen gjort slut med bruden och skrev bara ner vad ja kände och spelade in det. Är inget verk jag är stolt över men ville ändå lägga ut den. Tack för din kommentar om att de går segt med lyssningarna. men det gör inget, den är bara uppe på spacen i max 2 dagar till, för som sagt, delivery och flowmässigt så platsar den inte bland mina alster egentligen. Jag ska ge dej kvalité inom 3 veckor då plattan med Garra släpps. Hoppas du kommer digga den. peace
Lex, hur blir det med downloadlänken? har redan lyssnat , och gillade låten så pass mycket att jag vill spara den ! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej, inte det bästa man hört med dig. Men jag tycker ändå den är helt okej! Ser fram emot mer från dig i framtiden, bless!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Tjena. Jag tycker låten är bra. Men du har gjort bättre. Tycker de skulle varit en reff oxå så skulle de blivit fetare. Men vet hur de känns mannen you know it. Peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
Ska lyssna när jag kommer hem lite senare, är i skolsal nu...
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Mhm den här var inte någonting ja diggade... inte för ja skulle kunna göra det bättre själv men du har gjort bättre låtar än den här lätt. Ska ni släppa en ny skiva nu eller?
Mannan, rikigt fin text, märktes att dernna var personlig specielt när du sa"du älska mig men var inte lycklig med mig" det var ett ögonblick där jag tyckte det lät som om du skulle börja gråta xD men i övrigt kunde du gjort bättre från dig mannen. inte specielt bra flow för att va dig. peace
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Under din standard, men naaaw fint skrivet mayn! de gillas! :D
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
tack ska ni ha homies, betyder mkt att ni ändå gillar texten och förstår situationen. Va ändå tillsammans med tjejen ca 6 år. markulinen: yes, du hörde rätt där, spelade in den då jag va ganska ledsen och förvirrad, så alla känslor på acapellan är äkta. kör på
P-Lex Okej, ser fram emot det! Om jag var du skulle jag spela in den här låten på nytt, och lägga ner mer tid och engagemang på den. Efter 6 år förtjänar ni båda en välarbetad och genomtänkt låt, för texten och känslan är det inget fel på :)
Hej
ditt flow känns inte lika stabilt som vanligt, men jag tycker att rösten och texten var vacker ändå. man vet att det är äkta och man känner det. herrejävlar på att ni varit ihop i sex år :/ synd att höra om det som hänt, men livet går vidare och förhoppningsvis bara på på ljusa vägar. ha det bra boyyyyy, pyss å kjam
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
N_Jack: thanks man!
personal shit.. Bästa låtarna enligt mig. dock har du för ojämnt flyt genom hela låten, du skulle jobbat på den mer så hade den blivit ännu bättre.. Beaten är bra och passar topicen no doubt.. men som sagt, du skulle jobbat med på den broder! peeys n luuuv
Tycker du ska spela in den på nytt, no doubt. Denna är ju en av dom finare, och mer personliga låtarna du gjort. spela in den på nytt det är en order!!!! xD
jag förstår eran poäng grabbar, men om ja spelar om den så blir de inte samma känsla riktigt, ja spelad eju som sagt in den då ja va fucked up i huvet så att säga efter allt som hänt =)
Tycker vi uppar denna en sista gång. upp!!!