N.M.E - 100 bars (Diss Pinter,Demko,Haarri,D-nice)
Nu är den här sorry att de tog sån tid tänker inte dra någon bortförklaring men det vart som de vart!! Va bara tvungen att svara så här har ni 100 bars..N.M.E - 100 bars (Diss Pinter,Demko,Haarri,D-nice) Är inte hemma för tillfället så texten slänger jag upp imorgon!! Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
beatet är fett som fan! jag släpper en utförlig kommentar imorn låter fett som fan iaf.
riktigt fet dödande bra jobbat mannen.
digga dom 2 första minuterna sen tyckte ja de blev tråkigt och du sa moterfuckers för mkt haha annars va de fett men du har ingen chans mot demko
diggar ditt flow fett :D sköna rader, du plocka de ;) å som änglalik sa, beatet är fett. ditt flow å beatet är bästa vänner ;) skönt som faan ;) fortsätt såhär :P peacE / J till ett h !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Jag tycker du ligger på en högre nivå än alla dom du dissar. Det här tog du! Jag taggar på ett svar! :) Bless! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
du och beatet är bästa vänner mena jag x ) haha :P du tog dehär iaf ;) bless
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
yes man. nu ska jag inte säga vem som tog vad eftersom du är min homeboy men du vet att jag tycker den är mad ! Vi måste börja snickra på tapet snart mannen. bless
mhm
asså du flyter bra o sådär, men det är så fucking tråkigt att du skulle börja dissa på engelska . .
fucked up uttal, övertråkiga lines och det enda du dödade var ett överfett beat - på det dåliga sättet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag lyssnar tyvärr imorron, hinner inte nu,ska upp om 6timmar -.-' plus så vill ja ha texten till hands så släng upp så fort du får den! :D gött att den e klar! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
vad är det som är så fucked med uttalet asma? Visst ett par ord kanske inte sitter 100 % men i helhet låter det tight och säger du annat är det bull. Du är inte den enda som har aight engelska.
mhm
skipp & maketo. jag vet inte om N.M.E har dubbat er till tangentbordsriddare på vita hästar eller om ni bara slickar helt mycket, hursom menar jag inget illa och kidden vet det. jag lät honom veta vad jag tyckte - hur är det ert problem?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eftersom du är min homeboy men du vet att jag tycker den är mad ! AAAAHAAAAA! ....
Käääääs :( blev helt för långt o tradigt :( hörde bara fuck fuck fuck motherfuckers fuck fuck. Sen palla jag inte engelskan :( va förmycket fel uttalanden bla. Gillas inte, kommer inte närmare med vinst med denna. peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
n.M.e ....du är riktigt tung mannen! tycker du lägger det tight! Fett beat! peyz / Froody
asma, såklart du tkr denna är dålig för dissen är emot demko & d-nice och SWEnsson__ P20, du är ju själv skåning och som jag sätt har du väl bara sagt bra saker om skåningar, klart du håller på dom.. men aja, längtat som fan efter svar från dig nme, å tyckte du gjorde det riktigt bra, dock är min engelska typ sämst så hade varit fett med text!
fbg
Promotor
2009-03-10 02:02
Riktigt tuungt! Vissa utdragna rader gör att flytet sänks en nivå, men delar av din text var riktigt soft, uttalet är helt okej, beatet var kung!! Jag vill dock ge en mer utförlig kritik när jag har texten till hands! Du ägde alla i detta! Dock lite osäker på Demko.. Flytet äger demko, men demkos texter är livsfarliga.. så han kommer få jobba riktigt hårt på ett svar!
Yee respekt till frölunda<3.. Fan den här dissen satt fint som fan. ASma skulle inte kunna göra de bättre själv!. Men när kommer ängla med sin diss ? :D
snacka inte så mycket alltså..
<3<3
Håller med asma totalt! allt är ihopgrötat o fucked! patetiskt att ni ens försökte, men aja! de finns folk till allt, u guys are fucked up in a gay way!! creds till azmiiiboy:P
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
kharma, du skulle ändå hata på låten hur bra den än var, så varför inte bara dra å suga av pinter eller något sånt.. och frågar samma sak som rannel, när kommer änglas svar?:D
fbg
Dunstan är tangenttuffing, hahahahah....vafan lägger man upp en tråd för om man inte tål komentarerna och inte vill veta va folk helt ärligt tycker! och mannen, vadå suga av pinter? om de e ngn som har ngt ihop me ngn så äre fan du och den store "FIENDEN", n.m.e måste va en liten kille som skaffat sig 17 åring till livvakt ;)...fett fett, med hypen kmr "bigstardrömmarna"....hahahahah...
ohh, Kharma är lite gangster <3,
Rannel är ennu en av N.M.E's små fotsoldater, wöösh! detta börjar bli farligt känner jag! hahahah
detta är inte dåligt, verkligen inte. Du tar Pinter huuuur lätt som helst. Dem andra är svåra iaf chanslös mot demko. Men du är ju gangster det är ju ganska positivt
Geni
Ja gillar den faktiskt! :D Beatet är fett, flowet sitter där de ska & texten är som ett slag i magen! :) Fattar inte riktigt snacket om uttalet? tycker faktiskt att n.M.e kör bättre på engelska än dom flesta här på whoa? inklusive asma?
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Tycker den va fet. Över deras huvuden; Eller ja Demko är väl på samma nivå ungefär fast jag själv föredrar din stil över hans-.- Men det är väl en smaksak.
jag tyckte den var helt okej men ingen tar demko!
www.youtube.com/ajdiin91
NME BRUSHAN KNULLA DOM :D du slaktar dom fan ;)
Dunstan P17 haha vad snakkar du om? ja jag e ifrån skåne, men e helno, MG, newkid, storhet, dubblaa b.la. ifrån skåne?? nä juste o läs i deras trådar så hittar du förmodligen mig. Så ditt snakk om att jag enbart skriver bra grejer om skåningar e tjurskit, så fuck u o sluta snakka om saker du har ingen aning om. Jag tycker detta e kasst. peeys
asså asma? vafaan ska du hålla på å hata? du vill ju faan beefa allt å alla :S lägg ner nångång -.- shiit jag vill ha hype :S lägg ner, de kommer med tiden x ) peacE / J till ett h !
Äsh lugna er nu .. Nme är ju förfan gangster...
Geni
SWEnsson__ P20 detta håller ungefär samma nivå som Asma's engelska.. och säga att det är kasst är ju skitsnack..
fbg
Du vann. Dom andra hade säkert vart bra om dom inte var skåningar :)
Http://www.myspace.com/besononline
(: denna var fet :)men vill höra dig på ett snabbare beat ! :D men beatet var kung :) mjo det känns som detta var lite över deras, lite oldschool känsla :) peace!!
att detta håller samma klass som asmas engelska e ju bara skrattretande lilla du. jag tycker att du ska ta o lyssna på en låt med asma o sen slå över till denna. då kommer du få höra skillnad. så skippa ditt skåne hatande nu o ta detta i min gb om du vill ngt mer, peeys
palla bry sig om asma? asså här iaf ta det i gb lr nått smutsa inte tråden ffs Upp till låten ! :)
Dunstan är en skitunge ffs, gå in på min Gb allihopa o kolla va han skrev till mig, hahahah! ungarna här e förfan inte kloka:P... jämnföra asma med detta, pff! hahahah:)...dom snackar om att vi ger kompiscreds och bara för att man e från skåne så kan man inte tycka om detta, vaah? va e de för skitsnack:S...de e ju förfan ni i eran lilla click som håller ihop och ger propps till varandra.. så shut the fuck up, och lägg inte upp låtar där folk kan komentera för ni tål ju tydligen inte de! bitches!
Tycker du lägger det tungt, har inte hört dom du dissar, men denna är definitivt tung
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Låter som en dålig freestyle av Stanislav.. inte bra, inte bra...
Något som gör något som skapat något
Har inte ens varit inne här förens nu och alla tjafsar redan orka jag kan ta kritik så det är lungt både asma och karma m.m sluta tjafsa bara orka ta de i gb.. Så tack alla bra och alla dåliga kommentarer Keep ém commin! Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Asma har ju typ sämst engelska?
Dåligt uttal på NME kan jag verkligen inte hålla med om, om man nu ska jämföra med dom flesta här på denna community.
Dock så tyckte jag denna låt blev grymt långtråkig efter bara några rader! Skippa beef mannen.
Asma har ju typ sämst engelska? Haha? vissa uttalanden känns mer som lunarstorm än Whoa nu förtiden.
Fuck beef!
haha måste säga en sak jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, bra flow iaf! sen så alla som säger att det är skit det är bara för att "backa upp" pinter och co.. Peace..
Like the elder told me, one man can do nothing but together we can do something!
- *censur* säger (17:13): e det sant att den dissen behöver ingen guide e till nån som bor i katrineholm? D-nice 2 nya låtar ute me DEMKO http://www.speedyshare.com/635874517.html - http://www.speedyshare.com/512388796.html säger (17:13): vetefan var snubben bor - *censur* säger (17:14): haha en kille säger att det e nån där o att han har sagt att det e bra för honom så att han blir känd D-nice 2 nya låtar ute me DEMKO http://www.speedyshare.com/635874517.html - http://www.speedyshare.com/512388796.html säger (17:14): va heter killen? D-nice 2 nya låtar ute me DEMKO http://www.speedyshare.com/635874517.html - http://www.speedyshare.com/512388796.html säger (17:14): n.m.e? ,eller änglalik? - *censur* säger (17:15): Aaa - *Censur* säger (17:15): NME *censur* säger (17:16): han e tönt *censur* säger (17:17): många utnyttjar honom för att låna hans studio ja, har censurerat namnet... fan, svarade på dina hundra bars precis,