Käääz - Svaren innan svaren (diss Kent-jesus,Habbe & Lasse).mp3
Shuuue alla ! har är svaren innan svaren (diss till Kent jesus Habbe & Lasse)... sämsta mixen jag vet, stolt över texten är jag iallfall haha... öhh... aa.. typ det ;D och jag tänker inte svara tillbaka om dom svarar tillbaka.. första delen är till deras "diss" som kommer imorn enligt dom... den andra är till svaret till deras diss efter min första, och den tredje är svaret på deras diss till svaret till den andra ( hahaha tror jag fick rätt där hahah).
Länk :
Länk till http://www.speedyshare.com/441502168.html
Texten :
svar 1:
japp här har ni käääzen som bah glider in på rond 2 och efter denna diss behöver ju grabbarna omvård grabbarna dom tror att dom är gangstas och knarkkungar men sanningen är att dom är fakkt app och halvdumma vi kör med giljotiner det är ju huvudsaken dom blev nu halshuggna,skåne är nu huvudstaden jag menar dessa grabbar måste ju fan ta och skämta att dissa nån som är bättre då dom är så keffa Käääzen den starkaste spriten i typ barskåpet detta är min fest och det är ni som lämnar walkover jag säger bara BUUH och räknar 1,2,3 nu blev det raksträcka i deras EKG för det är jag mot dessa grabbar utan rullande R hittils har alla deras låtar blivit ett gungande skämt dom flyter inge bra så jag kallar dom landkrabber för jag har rader som är hårdare än Mac gyver
snack emellan
Svar 2 :
dessa 3 pers är sveriges svar på fultjack och ni är bäst i sverige eller vänta...LURAD! jag är han som lägger det fetare än Macdonalds och ni har fattigare stil än i ..KAMBODJA! dom leker gangstas när dom sniffar hockeypulver dom vill flyga på moln, men får en chock för stunder efter mina dissar,kommer jag att kicka segerlåtar för är ni med i gemet så får fan ni gemet tåla! och grabbar ni kan fan plocka med en hel armee så kan jag göra combo attack som i tv-spel för jag är grabben som bah flyter som missisippi att ni är bra grabbar...det är en inbillning! dom behöver hjälp för dom har skadats redan och det ser ju mörkt ut...lite som för Adam Tensta dessa grabbarna dom bah säger att jag nödrimmar men jag lägger det ju iskallt som en snödriva
snack emellan
Svar 3:
vill inte göra detta men jag måste knäcka dessa grabbar som bah kommer ifrån skåne och som ni hör så har jag gråten i halsen mitt inre säger "du har gett dom alla chanser" grabbar säg mig varför starta ni denna beef? se mig i ögonen och bah ta nästa kliv vet inte hur jag ska säga detta kent "men din mamaa" har blivit en äkta vän och killar tro mig,att jag är ledsen att dissa er , när jag vet att jag är bättre svarar ni tillbax,svarar jag inte tillbaka klart jag skulle backa om ni tog det till gatan för enligt mig så slår man inte småbarn som alltid springer runt och leker på gårdsplan dessa grabbar som är så unga är så söta när dom leker vuxna så därför sajnar jag ut ännu en gång för ni kommer inte upp till min nivå för jag är lång
Aja hata eller älska ! :D skiter i vilket ;D <3 pz!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|