Liri feat. Benge Brunöga, Entertainment & Elina (Diss Instabil & Schib
Här kommer sista svaret från Oss grabbar! Säger bara hälsa hem för nu e de tungt ;)Vers 1: MajkmanVers 2: EntertainmentVers 3: LiriRefräng: ElinaBeats: FREEEEMix: MajkmanLänk till http://www.speedyshare.com/174610474.html Länk till http://www.speedyshare.com/174610474.html Länk till http://www.speedyshare.com/174610474.html Vers 1 (Majkman) Era dissar skulle inte ens sitta om dom satte sig ner Ni är nu ute ur bilden som lasse kronér Ni hade nå mer, men ni slarva bort tråden Ni är som mupparna på kåken som tappade tvålen, med flit laddar mina punchlines och jag kastar dom på er vad är bak&fram på er, får snopp i alla dom hålen sen skrattar dom åt er, som åt en clow på ett barnkalas skadeglad fuck som är emo men vill vara glad En snubbe ville battla mig, sen gick han o dog Samma sak med er tre, ni får bevittna ett mord Ni får sen slicka min sko, för ni ska lära er att fatta inte snacka skit om andra om man själv inte kan rappa Klart jag backar mina killar, har vart här sen länge Medans ni backar varandra, som fägs i sängen Har vart här för länge, så klart jag battlar mot dom Borde dissa entertainment för att känna på motstånd svarar bra, säg svara tillbaks spöar upp några flickor så kalla mig karla karln en snara blir bra, sen hyr jag in er på hotelet hänger er i garderoben, i det ni hade på erVers 2 (Entertainment) Jag lägger dissar och kan lägga hundra till För jag får knulla min brud oftare än Instabil får knulla sin Jag kommer alltid att visa stil och klass Medans ni skriver falska namn på erat skivkontrakt och är det jag som ska blanda in folk när jag möter killar med sveriges kassaste flow? huh, eran stil är knappast skitbra för i varje beatval har ni en rivstart och ni är lagomt dum - för ni skulle inte vara hårda om ni så var en vacumpump och jag håller med Todd, hör inte ett någe om ingen översätter den sista killen på låten ah, visst, jag har en vattenpistol för att skjuta ner dig och säga "man överbord!" vad ska du sätta emot? roligt att käfta emot? inte så kul när du får din käft mot en skovers 3 (Liri) shib ett galet psykfall,fan va ja garva. du är borta din fjolla, Kishti slet din namnlapp liri tha man utan en ända liten skråma, 3 barns mamma, de va jag som fick henne vråla. fyllde henne full under våra minuter såja nu var mammasnacket slut yeh. dra med gänget käka pizza dags för mitt val. inget att fundera på en instabil speciall. och små barn pratet ska komma från er. en efter bliven 17 åring med problem. ingen av er verkar gillar mitt omogna snack. samma sak när ni lägger emma på eran track. ni gillar min rapp, ni vill att ja ska svara.. ja veeeeet, för de är mig ni vill höra. att ni reste er från er döda position starkt som fan, nu får ni smaka min patron.Refräng (Elina) ni är värdelösa era jävla bögar ni skämmer ut er själva när ni greppar pennan
Kikar in och säger hej. :) Props till Benge Brunöga för mix, props till Liri för han gav oss en beef som är så lätt att vinna att jag kan freestyla ut dom i sömnen. :) Props till Elina för att hon svär lite fint i räääääffen. :)
Dra åt helvete!
Majkman : skaffa dig en brud och dumpa hiphopen...Enter: faktiskt det sämsta ja hört från dig... du kan bättre!!Liri: bättre än innan men ändå inte braElina: ahhaha dra! Denna dissen va den sämsta ja hört.. att höra den flåsande bicthen inte få fram ett enda ord som todd!!!! Peace!
Nu kommer kompisproppsen ! Hojt! /Benge
dame :) de här avslutade ni fint bwoois.. som namnet på låten : snipp snapp slut så var beefen slut ;) Majkmän var skönast , enter da man var tööng , och Liri Softisch =) Ni knäckte dom lätt med era PunchLines. Bra jobbat.. Peyz !
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
Måste säga att ni tar denna beef. Liri, du har en väg att gå för att ens komma upp i samma nivå som Enter o Majk, som lägger det störtskönt.. Träna träna, du har potential för att utvecklas :) skön reff också! pz
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Haha ... vem snackar om kompispropps? pinsamma grabbar..ska inte lägga mig i.. utser vinnarna från skåne!
hatade på majkans intro, men rappen sitter shoft och flytet är stabilt som doktor alban! lite konstigt uttal på vissa ställen, men rappar bra? ja det görö du! wtf på mellanspelet mellan majkans och entertainments vers, bara drygt ): låter mest efterblivet haha, jag blev fett glad på enters två första rader- de var gulliga på nå vis. flytet är stabilt som vanligt och rösten kan jag runka till. annars tycker jag inte texten var så mycket att hurra över på denna faktiskt :/ wtf på reffen, sångreff på detta? med den texten? nej tack..liri låter konstigt mixad, kanske micjäveln? inte samma klarhet som i de andras verser vilket som. flytet är helt ok, men dina texter är fortfarande inte ok alls i mina ögon :/ kul med referenserna till hans medverkan i idol dock, körde på samma i min första diss mot schib :D
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Majkan : Kul att du inleder med den antagligen sämsta punchen jag hört, seriöst förstör så mycket. Inget jag tyckte var alls bra.. sen snacket mellan Majkan och Enter? vill ni fylla ut låten för o få den längre än vår eller? dåligt och allt.. onödigt..Entertainment : du har varit mkt bättre i dem andra, du underpresterade i denna. Kul du säger i versen att du inte behöver blanda in? var kom Majkan in då? haha Liri : Haha idol-snack igen? played att ni nämner det i 3 ronder. kom med någor nytt, fortfarande lika värdelösa texter! Och Elina : Dålig reff, texten dålig, otydlig sånt.. nae dåligt Tycker hela låten avr ganska keff, men Enter var bäst!
OOps, sorry för dubbelpost, men Lite nödrimmar för på enter.. "kassaste flow"? heter sämsta. lawl
Entertainment P16 PROPPS TILL ENTER FÖR ATT HAN VA ME :DGgsn P19 Tack man :) men ge fan me din spydighetanna_m_maria Wordabalon P22 Tack lill grabben :)JungSb P14 tack som fan man :) ska tränaN_Jack P17 Tack hundsim Nej det är inte micken måste vara något med mixningen Tack för kommentare :) ska tränaSchib P17 Du e keff så sitt inte här å snacka faggot :) MER
Liridon P16 Enligt majkman (som mixade) så är ju låten kickad med 3 olika mickar. en varsin. och då blir inte soundet på alla lika bra varje gång. dock tkr han att ditt ljud är fett på låten.
Det ända som var dåligt enligt mig det var snacket mellan majk och enter lite för mycket , annars var de helt perfekt ,skön text och riktigt bra flow hade alla :)
majkman: ne inget som diggades keffa punches enter: hört bättre me dig men du la bäst på denna endå Liri: blir bättre för varje låt. Elina: du har bra röst men jag hör knappt vad du säger, vet inte om du skrev reffen men riktigt keff text va det
Inga kommentarer på denna diss -.- men Elina sög ju iaf :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
anna_m_maria Ahh okej :)FredDaN P16 Tack som fan man :)Antonionero P17 Tack för din kommentar :)sofiespets F16 Ahap okej? :P MER NU!
spydiga sofie :) <3
Och vem är du ?...
Uppar denna som den attentionwhore jag är. :)
Dra åt helvete!