Schib, Todd & Instabil - Dubbelmord (Liri & Entertainment diss)
Tjo! Här är sista svaret, Liridon namedroppade Todd, så han la någon rad mot honom bara :) Först : Schib Andra : Todd Beatbyte Först : Instabil Andra : Schib Tredje : InstabilLänk till http://www.speedyshare.com/659762365.html Vi vann.. puss Här är texterna: Schib: vadå inte galen? jag är ett psykfall din jävel du är en sån liten bög som jag styckar och äter du satt på msn och förklara för mig att du skulle blanda in för du inte klarar dig själv hela din bombade text var en katastrof ännu en gång är det du som har haschpsykos liri, sluta svara, du blir ju käkad din fitta du borde träna på dissar och lära dig rimma det är sjukt att du inte fattar det själv och det så känns played att snacka om släkt varje gång jag skriver slår jag på enter jag trycker ner dig och slår dig på käften liridons hjärna är som en pingisboll du har ingen koll, jag har ett giftigt flow liri the man? du är ju knappt könsmogen jag kommer köra över er med min snöscooter ni kommer alltid att ses som bögar därför som jag kallar er för peter jöback todd Okej, tack så mycket för att du gör mig bättre/ hör inte vad du säger om ingen översätter/ kalla dig för kungen när båda har dyslexi/ hade du nu vunnit så skådar vi hyckleri/ det ser ut som att du är 4 år och nyss lärt dig skriva/ skrattar som fan för att flytet är pinsamt/ hade jag vatt dig hade jag sprungit som forrest gump/ och vi vet att det är nytt för dig som om du vore spotify Instabil : Det e så lätt att leka som man vore störst och starkast när man igentligen borde få fejan söndersparkad att tro man är nått, en bad boy.. nämn min släkt igen och skickas till himlen med dina tänder som färdkost hoppas du håller din flabb mot ggsn o andra i tråden för dem tycker det är sjukt att nån ger propps till din rap om jag va en pizza skulle liri va en pizzaslice alla doppar maski emma så hon liknar mer en fiskedamm eleganta med ord får jocke att tappa sitt mod jag är kärnkraft, hans ammuniiton är en vattenpistol alexander kom och testa, varje battlerad är jävligt bra visar ingen hänsyn, lika tuff som Ted Gärdesstad svingar med en uppercut blod rinner som ett vattenfall hur ska du ta mig när du inte kunde vinna över stanislav du kanske fattar nu, du skulle aldrig tatt dig en ton så många gånger jag krossat dig borde du falla ihop Schib : liri jag hade skämts om jag flowat som du kalla mig psykad, men ni kommer att ångra er djupt vi vinner dessa slutspelsmatcher medans ni undersöks med uv-lamper Våldtagen, styckad och spårlöst försvunnen spår utav blodet leder till en sårad i skogen kroppen kommer aldrig att kännas igen nästa offer kommer att bli entertainment häng jocke, och slå han med hästkrafter Kuken hittas upptryckt i ändtarmen kuken var alex, du fick h.i.v jag kan lova er, ni inte bråka mer vi betalar inte ett skit för någon gästartist trött på liris keffa flow och hans enkelrim vi vet att vi vann, ni får känna på rapp hur tänker ni när ni bara nämner mitt namn Instabil: Glänser som en hollywoodstjärna, när du ska knulla emma säger hon " hello to my little friend " liknande tony montana känner mig som hagamannen för du är så liten i rap att när jag slår dig blir jag åtalad för barnmisshandel Jocke svarade, men han nämnde knappt mitt namn Wow äntligen fattar enter att jag vann Liri nu är jag tillbaks, sänker ditt lag kräker mitt svar att du äns fortstätter betyder du har ingen värdighet kvar hur kan min mamma vara tight när hon är en 3barnsmamma knuffar dig för ett stup, och runkar när jag ser dig landa ska du hänga min mormor? jag kan oxå vara hård men utan tråkiga och skämtsamma mordhot för efter ditt nederlag.. blir jag galen, våldtar och torterar din mormor och skickar Fittan till ditt brevuttag det är slut nu, det var det sista ni hörde utav mig men alex hör aldrig nått mer, han ligger död och begraven !
Haha fan killar det här avslutade ni bra! Hoppas de inte svarar mer för det här vann ni ;) orkar inte kommentera vad jag tycker om text och flow och shit.. allt var bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Första instabils vers känns krystad på flowet, schibs också. antar att ni hört dubbel v's version på samma beat, dom lägger det sjukt mycket bättre. (no offence) dock battlar ni skiten ur Liri, men Entertainment tar er, enligt mig men låten är rätt skön pz / jungsub
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Schibs hackflyt är tillbaka, aj aj... Sen är det inte så roligt med "wööh, jag är ett psykfall"-rader när du är lika kräjsy som Björn Gustafssons imitation av ett fyllo i melodifestivalen.. Smålustigt liksom. Dina rim är oftadels rätt schofta, men flytet som annars börjat bli bättre förstörde denna gång :/ Inte så originella rader och kändes mer som en battletävling än nåt som var personligt..Todden var inget att hänga i granen, antog att nu kommer "men jag la inte tid på det", men skitsamma. Så var det bara, dock var ditt flyt något tightare än Schibs på denna enligt mig, texten var ok. Känns som instabils a-capella ligger lite fel på hans första vers, som att inspelningen gått skitbra men capellan lagts fel, synd. Skön attityd i rösten annars. Annars var det gött, lät bättre i andra versen.Står kvar vid samma uppfattning, ni är bättre än Liri, men sämre än Enter. Å andra sidan har han rappat något år mer, så det är väl nåt som kommer med tiden- helt ok presterat annars
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Det bästa på låten var reffen, som ni själva inte gjort. Mysigt. Hoppas enter svarar..
BRA POJKAR! :) Schib du la de fan helt okej den här gången ;) men fortfarande inte bra :/ Toddddd det här va bara pinsamt att du skulle lägga dig i hahaha du sög Instabil Skön attityd å text ;) flowet sitter där det ska Ni kan ge er på att svaret e på gång bitches ;)
Liridon dumpa det med att svara .. de gjorde ju avslutande dissen de ägde dig totalt.. kör du beefs emot todddd ist! ni är på samma nivå.. eller todddd e nog bättre fan... Enter och schib och instabil är på samma nivå.. de kan lägga ner beefandet.. men tycker todddd och liridon ska köra lite .. roligt höra todddd flyta.. pusssssss
Word på Ggsn ! Håller med, Känns som Liridon och Todd kan fortsätta.. men i övrigt känns de onödigt att beefa Liridon. MER?
Tack grabbar, liri du får svara hur mkt du vill, men detta var allt i beefen för mig iaf.. Känner att jag visat vad jag kan och hur slutresultatet är.. well det är väl upp till folket. Alla har en egen uppfattning. Puss smörblommor.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
faktiskt bra jobbat grabbar, synd bara att de är Ggsn som förstör alla trådar med sitt skit snack! peeeeyz
vem står för andra beatet?
http://www.OwLaaaN.t83.net
schnib... låter nice, första gången jag hör dig!... keep that shit commin, ska hålla örat öppe
vad är de todd försöker säga egentligen?
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Vet inte riktigt, men när folk väl är här inne kommentera inte bara det ni tkr är dåligt med låten utan sammanfatta hörru ! Hehe. Puss.
njea, nej asså. Enter tar er, kanske inte liri, men Enter! Bra jobbat ändå, men gillar inte flowet alls.
www.myspace.com/Sagoztyle
instabil var bäst här schib o todd var inge att hurra för hackar som om ni hade 10000 ping
Lever livet och det går bra http://www.znapmusic.com/patee/
helt klart vann ni.. men ja måste säga att jontes 2a vers var tvärfet :)
schib: nått med din röst som stör mig.. todd: helt okey Instabil: Som nån sa din första vers låter som om den ligger fel men andra va riktigt fet.
Era texter ligger ungefär på samma nivå som liri's och deras , men erat flow suger och era röster är äckliga , dom vinner beefen , punkt slut.
FredDaN. .. du borde söka hjälp..
Undra vem som borde söka hjälp , när man anser att dom här vinner
Inget tjaffs i tråden, men att säga vi ligger på samma nivå som Liri textmässigt bevisar hur mycket du kan om textskrivande :)
Äsch, vafan jag lägger en sistaUPP