Liri - Leker en lek (Svar till Schib & Instabil)
Här kommer 2a Svaret till Små grabbarna.! hörde att Schib skrev "Vi kommer inte svara nå mer" Så jag antar att jag vann beefen?;)Länk till http://www.speedyshare.com/733239293.html Länk till http://www.speedyshare.com/733239293.html Länk till http://www.speedyshare.com/733239293.html Länk till http://www.speedyshare.com/733239293.html Länk till http://www.speedyshare.com/733239293.html VERS 1 Liri tha man greppar micken i handen. eran tur men poff så försvann den - gav dig en varning om att nämna min tjej. Håll käften. jag kommer stycka dig - Todddddd snälla kan du sluta rösvlicka. schib å instabil jävla fitta. - du kallar mig fet? ja kanske på beats, inte som dig, din feta lilla skit - Schib du skulle inte äns få röra vid emma. spruta i henne du kan fortsätta drömma. för skulle du röra skulle ja döda. för de sista du skulle våga va att försöka. . instabil i rond 2 hörde jag va du sa. inte för att låten var direkt bra. - och jag lämnar din släkt, men spärma i munnen. hänger din mormor, om du leker för tung bre. -VERS 2 ett jävla skämt att ni äns våga svara. och schib du vet att du nu e borta.- du försvann redan i idol, rond ett. Lyssna på kungen de låter så fett. - så upp med händerna å fortsätt fram. fucking ner smittad morsa, lämna vårt land. - börja spring, vänd inte skallen. kollar du bak slår jag in ditt fucking pannben - upp och ner, ja kommer döda er. försvinn ut och in, vill ni ha mer. - lämna detta som ni sa att ni skulle. så slipper jag mörda mer än en bonde. - två misshandlade jävlar, liggandes på sidan. medans ja pullar deras mammor i slidan - nu får jag avsluta ännu en gång. ostabil by the way, din mamma e trång - (Inlägget låst av Mabande p.g.a. bråk och uppningar 2009-03-03 15:06:25)
det bästa jag hört av dig på länge, och detta är även den första låten som jag sparar av dig...riktigt tungt. Du vinner hela beefen... peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dame tvärfet Brush ;) Riktigt Tung text , Softa PunchLines ^^ de här avslutade du Fint =)
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
Denna skön liri :) du blir mycket mycket bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BortglomtBarn P18 Tack som fan man :) abalon P22 Hah :D tackar så mycket igen :) Tack Kim :) Btw här e refrängen jag glömde skriva :) liri tha man han leker en lek, nu är de slut så han kastar bort er. ingen chans ingen konkurans. spotta på er innan ni försvann 2x MER NU!
liri går på mamma dissar :O okej instabils morsa e snygg :P men ändå .. denna dissen sög faktiskt.. fucking ner smittad morsa, lämna vårt land.? vadå ert land ? du låter mer som en som inte hör hemma här än schib och instabil.. // Anti
tuungt bror, lätt den bästa låten i denna beef utan snack. peeyz
Mamma dissar, haha du är så oerhört keff. Du är satsen din morsa borde kvävts på och dött. I'm gonna fucking kill you. Have a nice day ! Puss.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
BeejG-M Big up För mamma dissar :D hAHah Tack Zebbh <3 Haha som innan älska mamma dissar! :) Hahahah tack för den dissen man :) visa va du kan på ett beat istället! Ya Döda mig Instabil! Puss faggot
tycker det var sjysst flow och juste attityd, men texten var nästintill värdelös :/
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA texten avr det sämsta jag hört !!! hahahhaahaha sluta förfan.. vågar inte svara? haha denna texten är typ orsaken till varför jag inte ville köra mer, du kan inte skriva.. inte lönt. kom tillbaka när du kan rimma så kanske ja är på.. men vem vet, kanske ger dig några rader ändå;)
sorry för dubbelpost.. dyslexifall? "spärma" stacas "sperma*" hahaha
haha det var roligt att höra, ironin kryper inombords över din text. Svårt att vara seriös när man hör sånt här skit. Haha vet inte vad jag ska skriva, vill bara att du ska veta att du är VÄRDELÖS!
-Say hello to my little friend! Tony Montana
värdelöst är ett ord. Ett ord som passar in här.
Geni
Fan vad du är grym liri.. jag tycker denna dissen var riktigt bra.. du verkar vara på topp.. riktigt bra rappare.. skönt flow... skön text.. vilka rim alltså.. riktigt grymma! Jag förstår inte hur folket ser Schib och Instabil som vinnare.. du har lixom tröjan på rätt håll! Nej nu får ja förklara hur dålig du är.. du kan vara sämre än mig..och jag är ingen stjärna eller en seriös hiphopare.. ja är riktigt väärdelös.. men tror fan ja skriver bättre och lägger det bättre fast ja är sämst.. så du förstår din nivå? och Schib och Instabil tar hemma denna beefen så lätt.. Du borde förstå att enter och de är ungefär på samma nivå.. beffar blir bra.. förstår enter gjorde en egen diss i andra beffen.. du fick va ensam och snacka om mammor och gå ner på ditt stadie.. du är ett riktigt luderbarn som ska sprättas! Känns som du hoppar på mina never just nu .. ja börjar tagga till..!!!!!! du snackar om att Instabils mamma e trång.. alltså hon är En trebarnsmamma.. du borde tänka om dina ordval.. & diss/rim.. om instabils syster varit personen då hade ja fattat för hon är 11.. men tvekar på att du spräckt henne med din kuk..hoppas du förstår hur dålig du är.-. du kom och ville ha fakta av mig.. och snacka inte om toddddddddd.. han hade till och med också ägt dig.. HELT SJUKT vad mycket det blev.. Liri the man sluta lek dina lekar.. för du leker på förstora lekplatser..:) Pusss Liri !!!
Ggsn - konstigt att du skriver årets uppsats om hur dålig du tycker liri är när du typ bara är vänn med istabil och schib. shiiit
" ZebbRa " Du kunde inte låta mig spika igen hans kista än en gång? :) ha d bra
ingen chans ingen konkurans. Det låter lite som en själv diss?
Du säger att dom inte har någon chans, men inte heller någon konkurans, hm?
Well, låten var faktiskt helt okej, men du flowar på ett så konstigt sätt ibland. Som att du vill få ut orden snabbare än vad du kan. Så bort med dom få små flowmissarna. Och din text var inget speciellt heller, och speciellt inte i slutet när du kom med mamma skämt. Du är 16 man, inte 12. Jaja. Förresten är det jävligt kul å se weestby slicka ditt ass efter dissen du gav han! ;).
Keep it up.
Peace!
/Gb
N_Jack P17 Tack bror :) Ska som sagt fila på texternaSchib P17 Kanske dålig text men tar er som ingenting endå :) Å helvete tror du jag bryr mig om jag råka skriva me ä istället för e? jhaha jävla Faggot asså varför leka du bra?Toddddd P16 Örö din jävla rump slickare. visa vafan du går för istället för att sitta å skratta jävla tönt! ta dina stjärt kompisar å lägg er under en matta å sätt på varandra!Padawon P18 Mycket kompis propps här ser man :)Ggsn P19 HAHAHAHAHA Word på Zebbh hur pallar du skriva en jävla uppsats om hur dålig jag e. lackar på folk som tror sig så mycket. visa dina jävla talanger istället jävla idiot!Gb P16 Hahahahaha fan busted. xD Tack man :) Ska fixa flow missarna och text :) Hahahaha xD puss MER NU!
träna flow asså. riktigt hackigt. sluta slänga dissar asså
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
npr P18 Okej tack tränar som fan ;) Kan inte låta dom dissa mig utan att svara! :)
jag har inte hört nån diss i denna beefen, men damn bro, skulle tippa på att du vinner ;> detta var nog de fetaste ja hört av dig, och diggar ditt röstläge som fan (: peyyz , knäck dom jävlarna :>
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
haha Liri, p12 kommentarer .. ditt stadie!
Fillson P12 Tack man :) <3 Hahaha Din lilla idiot. jag svär han tar dig i battle ;)
Ggsn P19 HAHAHAHAHA Word på Zebbh hur pallar du skriva en jävla uppsats om hur dålig jag e. lackar på folk som tror sig så mycket. visa dina jävla talanger istället jävla idiot! Om du lackar på folk som tror sig så mycket så borde du vara riktigt förbannad på dig själv kompis.
Texten är dålig, inga roliga rader och inte roliga/bra punches så texten ger jag 1 björntass av 10 möjliga.
Flowet var väl inget speciellt direkt, så jag ger det 3 björntassar av 10 möjliga.
Din röst låter verkligen tillgjord, som om du försöker låta hårdare än vad du är och det sänker dig ännu mer, så din röst får 2 björntassar av 10 möjliga.
Beatet var inget speciellt häftigt heller, men det var inte dåligt i alla fall. Så beatet ger jag 5 björntassar av 10 möjliga.
Mixningen var inte speciell den heller så den får 5 björntassar av 10 möjliga.
I helhet tycker jag att det var en dålig låt, den får 3 björntassar av 10 möjliga.
Lev väl
HOJTA PÅ DIN HUMMER
håller med 360 till 100%
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Jag tycker Liri har gjort bättre låtar han skulle behöva träna mycket på texten och lite på flowet , men han tar helt klart Schib & Instabil i denna beef. Peace~
-360- Tack för din kommentar! Ska tänka på de du sa å förbättra dom dära björntassarna xDFredDaN P16 Tack man :) ska träna MER!
Svaret värkar inte gå så fort för grapparna. :)
Snabbare än ditt (: min del är klar :)