okej, ja vet inte var ja ska börja så ja bara kör på. nu när ja fick läst texten till låten så höjdes det väl lite. pga ditt dåliga uttal innan som man inte uppfatta allting rätt.. men du måste ändå ändra lite eftersom mkt av det bara va konstigt och inte alls kändes i stil med resten av låten... tex. "And yes I'm gay but not gay as in homosexual How can I be bisexual if I never kissed a boy (huh)" för att nämna något. det liksom hänger inte med ngn alls tycker jag.. och sen har du gjort extremt dumt beat val. det är dels kass kvalite på beatet med. men beatet passar inte alls med texten, och drar ner det hela ytterligare. du måste tänka på sånt med, försöker inte dra ner dig eller så nu, bara ge lite råd som du måste tänka på. engelska måste du öva på mycket mycket mer. och sen det med känsla, det låter inte alls som du menar något av vad du sagt, låter som du bara pratar av ett papper med text på. det är ifs oxå ngt som kommer mer med tiden, men det kan förbättras mycket redan nu. och sen en annan sak jag tyckte lät mest konstigt och roligt mer va delar du klippt in du sjunger en rad typ.. "(that may be true son but war is not the solution)" - bl.a... någon som tycker jag e för hård eller inte tydlig nog får gärna hoppa in :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89