Instabil & Schib - Slutsnackat (diss Liri & Entertainment)
Vers 1: Instabil Vers 2: Schib Här är svaret. fuck you, im out. svarar inte igen. så fuck youLänk till http://www.speedyshare.com/727229694.html (Inlägget låst av luthgr3n på grund av för många uppningar 2009-02-28 01:07:48)
Gillar inte någon av låtarna men denna var snäppet sämre . så sämre än dåligt ;o crazy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eftersom liri var snäll och la ut sin text tänkte jag göra samma välgörenhet ! Puss. Min vers : Däämn, brakar in och ser till att liri får pisk att du kan fula ord gör dig inte till hip-hopartist du stänger käften när jag startar ett herravälde och jag tyckte liri var okänd, men vem i helvete är entertainment? Det ända jag kan granska är att namnet de passar för det är underhållande hur handikappat du rappar nämner min mamma, fattar du va bög de låter döden kommer när jag fucking sparkar ut ditt kranie rakt igenom röven på dig "Detär nått i garderoben" Liri ligger kall och gråter "nått i garderoben" ja jag hoppar ut och snittar halsen på dig Mr Monumental, droppar en bomb i din stad extraordinär, trotsa min lag du knockas sen somnar du av ja slår på er ni åker ner här är en tråkighet.. är att alex redan i första låten erkännde sin HIV Skiten klassas som tungvikt.. och entertainment bevisar sina färdigheter när han rappar med hundsim ni är okända.. vi är otäcka.. de får du bevisat när du hittar emmas likdelar i sopsäckar för du skulle knulla mig, va påstår du då nu när ja pippat din röv så du inte kan kunna stå på ett år för jag har slaktat fuckat kastat och trampat på liri mothafucka backa akta när jag andas på beatet Du lämnas krypandes hem.. behåll din värdighet och håll din käft ellr ställ dig upp foch bli styckad igen !
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
liri är fet, jag såg hans bmi han är ful och mobbad av sin spegelbild joakim du skulle väll sätta min syster knullar er båda och sprutar emma i nyllet hon gillar det stark, asså vilken slampa typ som liris mamma, hon får dick av alla japp, hon är en hora som sagt men ingen suger mer än Joakim falk såg han på bild, han är ju finnig och ful så jag dissar både dig och din billiga brud och förresten så spelar du wow du är en av alla wanktas som leker på whoa eran text gör så att man somnar in liri ville träffas visst så när kommer ni blev imponerad av alla saker ni kunde hörde att elina gillar ta det i munnen såg jocke bild, han måste ha downsyndrom weedblad på tröjan har du haschpsykos
nää sorry pojkar.. de här tog ni inte.. inte mkt o hänga i julgranen :P sorry.
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
Jävla kompispropps änsålänge, faggots haha. Aja tack ändå. Keep em coming !
Tyckte denna var helt okej. Bättre än deras, men det är väl inte så svårt. Flowet sitter väl som det ska i stort sätt. Beatet är skönt, inget fel på mixningen. Man hör att instabil är sjuk eftersom du svamlar en del när du ska rappa snabbt. Textmässigt har ni båda skrivit bättre, men liri kan inte skriva och enter..... var väl en duglig författare. Ni vann no doubt. pzz
-Say hello to my little friend! Tony Montana
shit väx upp mrP15 :P de här är inge Jävla Kompispropps. De är Vad ja tycker , mina åsikter.. Känner du dig så ägd så du måste tro att de är kompis propps bara för att andra tyckte att enter & liri tog er. Shit asså..
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
"jaja" abalon. Tack för din omtänksamhet. Fler whoa !
Hej Skippa kompisproppsen nu Abalon, och btw du var ganska ful enligt mig faktiskt. Instabil: Man hör att du är sjuk, men fan vilken skön attityd i mellanåt. Riktigt skön. Soft flow hade du också, tycker detta va nice Schib: Ganska soft men tycker du ska fylla ut meningarna. Annnars la du det soft fin text haha den va soft. Diggade inte liri, men enter var soft Enligt mig vinner ni detta för liri inte var bra
Geni
sluta tjaffsa i tråden... och väx upp och ta kritik ! DU med jonte, sen om han nu kompisproppsar så slutar han inte göra de för du wajnar (: tack todd, MER?
sant robin Padawon P18 Tack man!
padawon p18 haha är ja ful ? sluta snacka tönt.. du är säkert fulare eftersom du inte vågar ha nån bild på dej själv ;)
Har inte en bild på mig för detta är inte något ställe man raggar brudar på. Med tanke på att majoriteten här är killar, eller vem vet du kanske är homo. Sorry för dubbel
Geni
Ta det fan i gb nu.
bara för man har bild på sig behöver inte de betyda att man är ute efter att ragga brudar :P jag har bild för dom flesta har de :P men whatever.. Nej är du ?
Ni tog det som andra sagt man hör att du e lite sjuk instabil. Vet inte hur jag ska förklara varför jag tycker ni vinner typ så här Instabil nivå 2 Schib nivå 2 Tillsammans nivå 4 Liri nivå 1 enter nivå 2 tillsammans nivå 3 jag e trött kunde inte förklara bättre haha Peace
Abalon: Ta de i gb! Antonionero P17 : haha det räckte för att man fattar :D taack!
Wow. Instabil la det helt okej faktiskt men schib hahahaha vilken skojjare.
Här är svaret. fuck you, im out. svarar inte igen. så fuck you Vågar ni inte mer? ;) hahaha
liridon kan ju lägga ner dirr. behöver nog inte ens lyssna, men gör det efter jag varit ute och sålt mitt heroin.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Abalon, är det du på din bild så ta bort den dude.. du måste vara en 22 årig virginiityyyyy.. så käft och Padawon e snygg så tjafsa inte med han.. Till beefen Känns dumt att utse vinnare innan Liri & Enter lägger ut sin nästa.. men jaja! Nuläget. Instabil : Killen som ni säger är 15 bast.. han tog över hela skiten fast han var sjuk.. :) bra bög jonte Schib: Helt okej. du kunde gjort de bättre.. :D Enter: Ni tre är på ungefär samma nivå.. Liri: Du har faktiskt en helt egen nivå.. tacka enter för dina " bra kommentarer i förra tråden " han gjorde så låten va okej.. men annars helt okej diss från din sida med liri.. pusssssssssssssss på er
Ja, beatet älskar jag. Lätt Sniskans fetaste beat han någonsin kommer kunna skapa. Instabils attityd var ganska fet och flowet satt grymt bättre än förut och rimmen är också helt okej, det ända jag kan klaga på här är acapellan, tycker den är way too low. Schib är ju bara keff, men rimma kan han. Men ditt flow är fan kefft, plus så låter det bara wack, låter som du käkar lim. Men aja, jag ska la försöka svara.=)
Dra åt helvete!
hahaha älskar att Entertainment kan ge en seriös kommentar även om det är honom vi dissar. big up till det faktiskt
hahaha man kan ju inget annat än och skratta när men läser denna tråd :p Men tungt beat kan jag ju börja med! Jonte lägger det grymt som alltid, älskar attityden ;) och du la en hel del feta rader ;D Älskar Robins text, riktigt bra! Du har också bra attityd därför låter det bra (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sorry för dubbelpost, men kom på att jag ska berätta lite saker ni tog fel.. :P Det med weedbladet är inte jag, och så gör du ju en stor miss där när du säger "weedblad på tröjan, har du haschspykos" Liksom, hasch och gräs är två helt olika saker. Men finnig och ful är jag däremot! :D Och också.. Visst spelar jag WoW, har gjort det sen 07, men vad för spel man lirar har väl inget med hur bra man är på att rappa? Aja, sorry, kunde bara inte stänga käften, känner mig lite som Konstigt.
Dra åt helvete!
Hördes på Instabil att han var sjuk, men det var snusknajs flyt på beatet. Gillar't inte namedropp på mig, jävla taskmört. Du är bara ledsen för att jag inte ville deala "info" om enter via msn. Dock kändes mixen jävligt skrapig av och till på din del, sluta skrik som en kärring i micen. Attityd i all ära, men tare lugnt som ken ring. Schib, du lät bättre i mixen än på länge. Du brukar låta lite mer retarded men du typ artikulerade eller fan vet jag nu. Du hördes iaf, dock kunde du väl åtminstone sänkt andetagen mer, låter som en jävla hund står och flåsar mellan raderna. Flowet börjar sitta nu.Ni käkade liri, enter käkar er. Hundsim sitter vid sidan av och klämmer en bajskärv
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
ja instabil la det nice, men som i den andra låten var det nån som förstörde. peace
NI MÅSTE LÄRA ER MIXA :D Instabil: du flyter på som på vanligt med feta texter o slaktar i battles. men har hört mkkkkkkkttttttt bäääättttrrrrreee av dig verkar inte som du palla lägga ner ens 5 sekunder på dessa grabbar ^^ Schib: Du utvecklas sakta men säker börjar få feta texter men tycker du flyter stelt, släpp loss lite ;) ^^ så ska nog flytet sätta sig ;) Har inte lyssnat på liridons o entertainments låt men kommer ihåg isommras när man kom hem en kväll tänkte kolla runt lite på whoa, så såg man liris diss till stanislav, o tänkte abow inte en till, men grattis killen lyckades o va sämre :) 1-0 till stani my boy ^^ haha :D så jag pallar inte lyssna! lär er mixa o schib släpp loss lite så ska det nog bli 25035 gr feetare Peace, out! <3
Lazy_G P18 Tack man det värmer. Yeah fler nu whoa ?
Lazy_G P18 HAHAHAHAHAHAHAAH. tro mig har blivit bättre hahahaha xD
Lazy : haha jo jag vet.. men snabbt skriven och inspelad.. jobbar på andra saker samtidigt, det blir fetare ;)
men snabbt skriven och inspelad Vill inte se sånt dära! jävla tönt herregud. det va de bästa du kunde.
det där var långt ifrån det bästa Schib kunde!
Ni va bättre.. fast digga enters flow mest.. men liridon förstör hela låten för han kan va nått av de sämsta ja hört sen korven fick för sig att rappa.. pejz // anti
oj glömde kommentera låten.. instabil la de rätt så sooft digga texten men de lät som du typ va sjuk lr nått.. schib har blivit mycke bättre sen sist ja hörde han.. i helhet så va denna låten mycket bättre än deras.. förlåt för dubbel post
inge bra diss grabbar. träna rim flow etc. första snubben var ok. andra snubben hade lite wack flow o dålig attityd. men träna så blire bättre.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
npr P18 Thx ! Men inte för att vara sån på den låten du hade på din myspace, tkr jag att du borde öva på dina rim och sånt. Så vi har något gemensamt då hörru. Nu skrev jag ju inte heller mina tightaste atomframkallade rim heller, för jag kände inte nödvändigheten till det. Mer whoa? Puss.
jaja sluta nu med ursäkter. o låten på min myspace har inget med detta att göra. Och sen har du fel angående rim på låten jag har. Då jag har ett simpelt rim med i låten. medans nästan alla dina rim är simpla. fanns några som var aight. men inte så många. ett tips är att du inte ska gå i försvar när du får konstruktiv kritik. Du ska tacka o hålla keften. peys
Jag sa tack, men sen använde jag en förklaringsfras om rimmen i låten. Ta det som en dålig ursäkt eller ren fakta. 10/4.
tar det som en dålig ursäkt :)