2 Världar - Det regnar igen ( Love Song )
Länk till http://www.speedyshare.com/796654377.html
2 Världar - Det regnar igen
Ref: Jag går här ensam i mitt regn igen/ Allt jag kan tänka på är att få dig hem igen/ Men ju mer jag tänker ju mer faller jag/ jag fryser ut den enda kvinnan som jag vill ha kvar/
Vers1: jag går på en väg som jag inte vet namnet på/ tänker på oss och jag nynnar på vår gammla låt/ jag tänker tillbaks till dagen då jag träffa dej/ allting va bra då, men något har förändrat mej/ kärlek, jag är kär i dag/ och med känslor kommer bråk och jag vet det har varit jobbigt ett tag/ men snälla hjälp mig att hitta tillbaks/ vill inte släppa mitt tag, vi att de alltid är du och jag/ det är jobbigt i bland när vi aldrig ses/ men hellre jobbigt som fan än att aldrig se dig mer.. det bästa som har hänt i mitt liv, det är de men om du inte visste om det så vet du de nu. jag älskar dej, menar varje bokstav i ordet/ jag kommer göra allt dåligt till bra så du ska tro mej.. jag finns här och lyssnar på allting du säger/ min flickvän, min ögonsten - vi är bästa vänner/
vers2: Var jag bättre förr? får känslan av att jag va bättre då/ fast mina känslor dom har växt och så/ att bevisa min kärlek har varit jättesvårt/ men den lättaste vägen har varit att skapa nåt bråk Så jag skriver en låt, så att du ska förstå/ att mitt mål är att göra saker bättre för oss båda två förlåt för allting som du har gått igenom/ jag är en ny person i dag, jag hoppas att du ser honom. jag vill att saker ska bli som dom en gång var/ vi skriver ett nytt kapitel i boken, och vänder blad/ i 3 år har du och jag kämpat oss hit/ många har gett upp på vägen men det har inte vi/ sluta inte drömma, för varje dag kommer hinder/ på våran bröllopsdagen ger vi alla vårat fuck you finger/ jag slutar aldrig kämpa för jag vet vad jag vill/ och när du tröttnat på låten så skriver jag en till/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|