I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Filosof - Innan himmel under jord (Sidetrack Logik)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-18 14:20

Filosof - Innan himmel under jord (Sidetrack Logik)

Shuuuez nytrack på sidan om Logik's netplay som vi släpper inomkort!

en av mina djupaste, lagt ner mkt tid på dethela så uppskattar verkligen kommentarer =D

Låten
Länk till http://www.speedyshare.com/129233613.html

Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2009-02-18 14:24
som jag sa på msn gubben, riktigt fett faktiskt bland det fetaste du lagt i min mening, du är alltid bäst på känslosamma låtar..

/ M

2009-02-18 14:27
Märks att du lagt ner stor tid på denna, grymt skön jag svär nog en av dina bästa, så jävla nice text djup och grymt bra din röst vet du ju vad jag tycker om den e skön den ger rysningar och allt du får aldrig lägga ner med musiken bror <3
Även om du står på tå, så kmr du aldrig nå upp till min nivå!!

2009-02-18 14:29
Satt och letade efter den här låten igår kväll här på whoa för jag var så förvånad att den inte var släppt. Den är riktigt tung, får rysningar av den här. Ditt tonläge är verkligen perfekt, låter som att du verkligen talar från hjärtat (bokstavlig talat.)

Logiks netplayet bör vara klar tills nästa vecka gott folk!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2009-02-18 14:35
tack boys and girls! :D:D

Ja, missa inte LOGIK's netplay inom kort, den är överfet!

one 'N out /Filosof, LOGIIIIK!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Rappare

2009-02-18 14:38
Tjuuu...

Den vart köng mayn...skööön och härlig att lyssna på :)
Ta det lugnt!

2009-02-18 14:44
Jofan fett skön låt ! :) Lugn skön kännsla :)
Och vad flowet och texten är utav för kvalite tycker jag är :)
tjockt najz!
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet
Rappare

2009-02-18 15:13
www.Supertoppen.Tk

Bli Gärna medlemmar på www.Supertoppen.Tk om ni undrar så är det
ett community för Rappare/Musiker som vill sprida sin musik och sidan är skapad av mej
M.o.T ...! Ta det Lugnt Man!

2009-02-18 15:37
så jävlaa skön :d keep going
*ERROR*

2009-02-18 16:38
Simon. Riktigt skön låt riktigt bra gjort =) Peeace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-18 17:26
så feeeeet simon, texten flowet röstläget deliveryn allting ligger perfekt till beatet! bra beatval för den delen också!

texten är bland de bästa du har skrivit tror jag, fett som fan asså, satt och lyssna på denna hela natten igår och den är öveeeerfet bra gjort bror :D

men saknar ditt gamla galna flow, finn det igen bror och det blir överfett :D:D sprid denna track runtom!

/från norr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-18 17:36
första versen feeeeet som fan.. bra låt ! som vanligt

2009-02-18 18:08
fett skön låt asså texten är fett bra å djup allt flyter på fett nice :) . du har lyckats igen. En av dina bästa låtar om du frågar mig.
Pz

2009-02-18 18:25
över fet låt =) grymt skön :) tung text , Soft Beat & samma vanliga galna flow :) bra jobbat.. Peace
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo

2009-02-18 19:17
tack gubbar fett kul! :D:D

2009-02-18 19:24
Sjukt fet man! diggar dig till 100.
mera mera mera! ;D Peeyz

2009-02-18 19:58
galet nice alla! :D glad jag blir! <33

2009-02-18 22:06
uppvafan! :'(

2009-02-18 22:16
UPP!!!!!!

2009-02-19 12:18
nydag nytt upp :D
Moderator

2009-02-19 18:31
Galet kompis, man riktigt drunknar i texten. Jag känner igen mig lite också i vissa sekvenser, det gör låten ännu bättre för min del, bra jobbat i vilket fall! Mixen och allt är nice, gillar inte den där "it doesn't matter" nynandet eller vad det är bara, fast man kanske vänjer sig med det om ett par lyssningar.
Jaja , längtar till släppet iallafall! :)

:)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2012-03-09 00:10