[Audio] Kimme Kisstråle - När gatorna tystnar Länk till http://www.speedyshare.com/735770980.htmlLänk till http://www.speedyshare.com/735770980.htmlivers 1Jag är den dära killen som alltid trippar på molnKänner av den där vibben, höjer mitt glas så skålEn lugn kväll, inget kan förstöraSäg vad du vill, jag är idelöra vaTänker en efter en stund, slår mig ner i soffanSnackar lite skit med mig själv, jag bara softarVem är han, försvinner bakom hörnet mitt i dimmanRäknar mina timmar, jag är ensam fast jag rimmar nuSitter ensam med blocket i min handIngen fantasi, har letat runt i varje landDen borttappade leksaken har nu hittatsLetat överallt men inte i min ficka - jag är dumAllt går långsamt, fast jag springer för livetJag tar dom kliven, fast jag kanske slinter med knivenAllt är sådär, vem - vet - vadSynar dina kort, försöker skriva någon fet radreffJa jag springer mot målet & balancerar mellan stupetJa det e mannen med micken som alltid andas till slutetJa du kan säga vad du vill för det finns ingen här som lyssnarEn konstgjord värld, se när gatorna tystnarJa jag springer mot målet & balancerar mellan stupetJa det e mannen med micken som alltid andas till slutetJa du kan säga vad du vill för det finns ingen här som lyssnarEn konstgjord värld, se när gatorna tystnarvers 2Det finns en förutfattad mening för sånna som jag"Vem är du?" jag är han som aldrig mått nå braDrar mig bort från stan, drar mig bort ett tagKommer sen tillbaka när jag vunnit på min lottoradJag har bråttom idag, det va nåt doktorn saÄven om det inte syns så är jag också gladBorde fått dom idag, mina skills att förmedla"Det går bra nu" nej, inga pengar på fredagJag har betalt mina skulder ändå skyldig alla stålarStår där o skålar bland dårar & frågar mig självPlågar mig själv, fast frågan är ställdTa mig A från B, ni ska få seInget avskedsbrev, men jag skriver ändåDet är majkan, bomba blocket, det får tiden att gå& jag springer mot mål, men ja snubbla halvvägsDet är majkman, välkommen till hans världreffJa jag springer mot målet & balancerar mellan stupetJa det e mannen med micken som alltid andas till slutetJa du kan säga vad du vill för det finns ingen här som lyssnarEn konstgjord värld, se när gatorna tystnarJa jag springer mot målet & balancerar mellan stupetJa det e mannen med micken som alltid andas till slutetJa du kan säga vad du vill för det finns ingen här som lyssnarEn konstgjord värld, se när gatorna tystnar