Radikalneutral & Faber Yuhani - Dropkick (HEY) Radikalneutral & Faber Yuhani dvs Kontra Stimulans har droppat en ny låt..Lyssna å tyck till...Finns på myspace Länk till http://www.myspace.com/radikalneutralmusicLänk till http://www.myspace.com/faberyuhaniReff : bådaVers 1 : RadikalneutralVers 2 : Faber YuhaniText för dom som vill ha Radikalneutral:Åru ser mig mannen, när jag rullar fram/ställ dig inte upp mot mig för du är inte tuff nånstans/springer runt gatan, min munkavlade hund jagar/Luftskadade ungkarlar som gruppkramas/Vinna över radikal, nepp du kan inte/spring till magistern å säg att radiradi slått ditt ansikte/strandsatt runt din nacke som ett snäckhalsband/Förstör dina stämband med kraften av ett bett av 6 amstaffs/Ser karriären speeda fram, för jag är fartglad/Vi är inga B-rappare, kon-sti är ett a-lag/det jag menar är att vi är en - muntligt hård - gruppikon/Detta är ingen -sunkig låt, för vi är - högst i år/Så fortsätt snacka brudnummer närDet ända numret du fått är nr 42/Vem vill vad, Faber Y är -allsmäktig//så kom tillbaka när nivån är -klasslämplig//Reff : mannen -stop it, taste our -dropkick//we -hot kid, lika våldsbenägna som en -moshpit//-aw shit mayn vi råkar va en -conflict//oberoende på -topic, we go it -locked in//in our -pocket, ÄY då -tar vi dom//vår rap är som ett -maraton, som -jagar folk mot -babylon//ställ dig upp mot Kontra kompis HEY det där e -no game// kom upp till vår nivå när vi är lika fly som -Soul Plane// EYFaber Yuhani: Put a sock in it, lyssna mannen -top that//Tell'em what my name is (FABER) -drop back// -scumbags in -combat, killa mayn fuck that//cuz -some facts say that i'm a danger wit ma -comeback//håller -gång folk från -stockholm till -hongkong// (hongkong)med -våldsbrott, & tvång så dom -omkom// (omkom)-förgången med -våldtäkt som -koncept//ett flertal med -monster med -omkrets som -Loch Ness//släpper -bomber, Faber är en -thunderball//en -vacker dag värderas hiphop som min -underdog//söker du besked är resultatet som min -slutsats//bedöms du ekonomiskt med din rap så är du -luspank//(x2) Vem vill vad, Mr. Radikal är -allsmäktig//så kom tillbaka när nivån är -klasslämplig//
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?