Sötnosarna (Hundsim & Spades) - Stank Rimmar På Bajs
Sötnosarna - Stank Rimmar På Bajs Yeaah, Hundsim tvingade sin härliga producent iDunno till att rippa och loopa instrumentalen från Ten-Brink's låt Stank. Den är ju najs, så jag och Spades körde en härlig låt med elakheter, slaglinjer och back-2-back-rapp på'n! Ni ska lyssna, och ni ska gillar't. Och kommentera, glöm för guds skull inte kommenterandet!Sötnosarna - Stank Rimmar På Bajs
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Först :D Samplingen skön :) Beatet var riktigt skön båda va duktiga, specielt hundsim
cool loopy
Blunted in stockholm
beatet var riktigt skönt faktiskt.. hundsin, vetifan asså.. du har gjort så mkt bättre.. du passar mer in i den sjuka avvikande stilen som din ep t.ex.... funkar kanske.. men du kaj bättre Spades: gillar inte din röst.. och tycker du låter lite osäker. diggar faktiskt inte så mkt
Synd bara att du baxar beatet jag skulle baxa =( Hundsim har fått ett jävligt fett flow, låter så jävla säker i denna. Spades missar lite fortfarande, men det kommer snaaart! Den här låten är garanterat det bästa ni någonsin droppat enligt mig flowmässigt! JÄVLIGT SNYGGT!
Dra åt helvete!
Tycker det här är riktigt fett! :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
najs! lite små roliga rader i denna dära! ;) holla at chya boi! / J
limp Det finns ett eurocop citat för allt här i livet :) haha, tack för plus i kanten till mig ;DSchib Jojo, men jag kan ju inte köra samma sak hela tiden, då kommer t.o.m. jag börja tycka att det är tråkigt till sist :) jag vill lära mig att göra andra typer av låtar bra också :D för även om mitt hem är Snuskens Boning så kan man ju fortfarande pröva andra boenden, så att sägaEntertainment Jag är mästerbaxarN! Felåt, men det var oemotståndligt :/ Våra flow är nästan lika snygga som du är! Den du! En värdig skrytpunch!JungSb & MySLF & Gussti Tack schå myckeh pojkar :)
jaja det är klart.. sa inte att det är fel att göra sånt här :) sa bara du är bätttre på detr andra :)
njaa har hört bättre från båda faktiskt, speciellt det jag har hört från Spades min sötnos :D men fortsätt droppa, hör verkligen utveckling på båda :D
beatet är galet najs :) och tycker ni flowar lika bra, men diggar Spades röst mer.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Beatet e riktigt nice, har hört bättre från er båda, ni flowar typ nästan lika bra. Gillade Hundsim mest i denna låten men gillade Spades röst mer.
Nathleeey PeeejZ
Fy fan vad het skit! :D Bästa jag hört från er båda, big time! Blev ärligt talat förvånad över kvalitén. Hörru, Jack, du ska nog fan köra mera sånt här istället för ditt vanliga snusk :O låter fan bättre! Och Spades utvecklas som en galning, spec. flow! Sjukt nice!Big up!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Schib & Al_Capone & Slackerlife & Andysflicka Tack schå mycket allihopa!Andra-Sidan Den ska du fan spara på mp3'n och ha att runka till o.o Mera vadå? Punches, elakheter och våld? Eller va? o: STORT UPPÅT, MERA KOMMENTS OCH LYSSNINGAR NU VA
Producent
2009-02-11 20:59
stank och bajs rimmar inte för fem öre nej. tråkig låt, känns väldigt ogenomarbetad.
katastrofalt..
http://www.myspace.com/daaddict
Konstigt Johodå, vokalrim vettu! OkkeDaAddct Nu tycker jag allt att du är lite orättvis :/Kom igen nu allihopa, gå inte miste om denna fina mp3'a!
orättvis.. naah ärlig däremot.. yes!
skönt gung i den! (Y)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Producent
2009-02-12 16:56
N_Jack P17 så du menar att a:et i stank rimmar på a:et i bajs?
Tack niickees :)Konstigt Japp, vokalrim kallas det.
Jag vet att ni alla gillar den här innerst inne! :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
kanske är mixningen, men hör inte vad ni säger riktigt bra...
bla.
Helt okej, ni utvecklas båda två. Jag bestämmer härmed att erat nästa släpp blir fett som fasen.
Hedde: hörapparat nästa? ;) nemen tack för kommentar! will tink aboot it! Ankan: Tack :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Konstigt P21 :
så du menar att a:et i stank rimmar på a:et i bajs? N_Jack P17:
Konstigt Japp, vokalrim kallas det. årets sämsta argument.. nej kid, stank och bajs är inte vokalrim någonstans, även fast du tydligen inte tål att någon säger din lunarstorm musik suger!
grow up..
hedde Kände själv att vi lite drunknade i beaten, men lät inget bra när jag sänkte beaten- så jag hoppas ni tar er tid att spänna öronen istället :)Anenkefali ÅF KÅRZDaAddict Vadå argument? Det är fakta, ingen smaksak. Jo, jag tål att folk säger att min musik suger då jag är van från förra året- och jag lyssnar gärna på kritik så länge den är befogad och konstruktiv. Men att börja jiddra om huruvida Stank och Bajs rimmar? Njae, känns lite väl fånigt. Grow down..
det är din fakta isåfall, ingen realitet eller ens en relevant konstatering. här är fakta : STANK OCH BAJS RIMMAR INTE! ju snabbare du får in det i skallen, ju snabbare slutar du skämma ut dig :) utöver det, vem som ger konstruktiv kritik eller inte, är väl upp till var och en.. hittills i tråden, verkar det enbart som att du tar åt dig från dom som säger det är bra, eller som förmodligen slickar din röv.. aka, dina lunar buddies. DESSUTOM, det var väl DU som gav respons på Konstigt P21's fråga, därför.. vem är det som jiddrar vidare i diskutionen? du borde tänka dig om innan du leker en smartmouth, eller du kanske bara är en liten attention hoe.. inget illa menat, bara konstatering av fakta ;) sug och ha en trevlig dag !
DaAddict Jag står kvar vid min övertygelse vid faktan kring att 'bajs' och 'stank' rimmar, så sluta försöka övertyga mig om annat. Nej, jag tar inte åt mig av enbart positiva kommentarer. Nej, det är inte mina "lunar buddies". Diskussionen*, osv. "du kanske bara är " + "konstatering av fakta " går inte väl ihop. Sug ner dig