I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ångest Freestyle

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-09 23:45

Ångest Freestyle

Spelade precis in en freestyle
har ångest över mycke skit
så valde att lägga ord med känslor över ett beat.
de e freestyle rakt av
digga eller hata.

Kommer ett nätsläpp från mig inom en snar framtid, håller på me några låtar atm..kommer innehålla ca 4 låtar (Riktiga låtar) mixning och allt sånt.

Droppa en kommentar så blir jag glad!

Länk till http://www.speedyshare.com/923189238.html

Fred

Livet BLAU!

2009-02-09 23:48
Du fattar att man inte hör ett piss va? Accapellan är lägre än Lidls priser och hela skiten låter som ett fett långt intro eller nåt:p Ledsen mannen, hör för lite för att ge kritik..
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!

2009-02-09 23:55
Skumt, hörs bra i mina speakers..aja va inte meningen att va en banger lr nått direkt..
bara en tråkig jobbig långsam ångestlåt...nån som hör?
Livet BLAU!

2009-02-10 00:06
Lyssnade i headsetet nu. Du har inte ställt in den på rätt läge eller vad man ska säga, det är nämligen en panorering så det bara hörs i vänstra högtalaren..

Hörde tillräckligt nu, och kan säga att det var väl hyfsat som freestyle. Du måste träna attityden så du låter mer självsäker och kaxig typ. Textmässig är den sådär, du får fortsätta träna, men det var inte helt värdelöst.

2009-02-10 00:43
aha, de gick lite för snabt..
attityden? varför fan ska jag ha attityd när det handlar om ångest? 0.o
Livet BLAU!

2009-02-10 00:44
varför fan skulle jag vilja låta kaxig? 0.o
det är inget i tracken som är kaxigt direkt..
Livet BLAU!

2009-02-10 10:53
Nejmen du kanske ska låta någorlunda självsäker och engegerad i det du gör? Ofta man släpper en låt där man låter helt borta, som om man inte brydde sig ett skit om låten.. Skulle inte jag göra iaf.