Silver - Perpetuum Spelade in denna när jag kom hem från jobbet idag. hoppas det gillas, blev faktiskt ganska nöjd. Kommentera...Länk till http://www.speedyshare.com/330779747.html-Perpetuum-Vers1"Vart tog det vägen för han söker nu sin livsglöd Vart tog den vägen för han ber dig nu om ditt stöd"beatet som jag skriver till är luckan i hans spegelbildhan sitter med en trasig filt och skriker vilt åt ingentingTankarna är inte klara, önskar han va borta nuFör förut var ju allting ljust men nu så känns det mörkt och sjuktmen tanken är ett substitut för nått så mycke finare.Tanken av ett liv i lycka, snubben är en krigare.Ska klara detta lidande och visa hela mänsklighetetdödar alla hot och parerar sen för brännmanetenSöker lyckan om att träffa rätt personoch bortse ifrån tanken att han vart en idiotFå till tillbaka allt sitt mod och tankarna blir frammåtvändaÄr en illution och svaren dom är sammanställdaTrasig känsla, kommer kämpa han är medveten.aldrig vänta han ser ljuset där från månskenetReff x2han är en krigare som alltid kommer kämpaaaaldrig vänta på att tappa denna känslaanbara en i mängden utav alla dessa kämpareen evighetsmaskin av rang och kommer aldrig tappa detVers2"Vart tog det vägen för han söker nu sin livsglödVart tog den vägen för han ber dig nu om ditt stöd"""Han kollar på sig själv igen och känslan den är bortfördHan tänker på att folk ljög men livet kan va hopplöstÄr av eget exemplar. men han hittar ingen innerbörd hur ska man kunna finna stöd när världen är så sinnesslösåklart att han frös. när värmen bara dog och stackså han bad en bön så fort som sommar blev till vinternattmen säger tack ändå, för livet kan förblinda osshan kommer knappt förstå, innan bitar kommer falla bortdet är en dragen lott, men varje männsiska ett mästerverkatt tro på sig själv kommer alltid va ens bästa hjälp jag slutar aldrig kämpa, är en evighetsmaskin Många har gått bort här nu, en seger kostar alltid livmen aldrig tappa gnistan alltid överträffa känslan.Alla är vi krigare. vi fortsätter att kämpa.