c-Chaos Feat. Ida - Vad Det Handlar Om.mp3
Ny låt från nya studion. Beat: 3 skott i nacken Text/Rap: Chaos Sång: Ida, Chaos Inspelat: Blo' Yo Flo' Studios (som för övrigt behöver ny mic)WWW.MYSPACE.COM/CHAOS0523
FET SKIT! Men måste säga att det känns som din ljudkvalité har försämrats avsevärt sen sist? Jaja hur som helst, till låten. Beat: Schysst, passade riktigt bra. Inget att klaga på här. Dina verser: Hörs att du lagt ner tid på texten, Bra flyt osv som vanligt. Diggade Idas sång som fan också. Reffen: Känns lite instängt på något sätt, Inte något vidare klart ljud. Men annars riktigt schysst! Idas röst på det ger det den där extra lilla grejen som jag aldrig lyckas förklara haha. För att sammanfatta allt, En riktigt bra låt! Dock kvallen på ljudet som jag tycker drog ner lite. Men det går att leva med haha. Ringer dig imorgon chompiz. One!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Graffare
2009-02-08 04:41
Tycker det låter naajjz mannen, woord på VeeVee. Riktigt cleant flow :) Tycker att reffen låter bra som fan faktiskt, sen att Ida spottar lite ads på vissa ställen i verserna är fett som fan också. Till skillnad från V2daV så tycker jag inte det är något fel på ljudkvallen:P (kanske liiite) Men lite off-topic.. "Inspelat: Blo' Yo Flo' Studios " Har du döpt din dusch till Blo' Yo Flo' ;)? haha pözz!
-
tack för kommentarerna! Jag vet att ljudet är litet konstigt just nu, och jag har ingen aning varför.. men ska snart införskaffa ny mic å shit..Tizm om inte du slutar tjata om den jävla duschen snart tänker jag tvångsknulla dig i röven med ett duschhandtag.... (?) ;) fred
Graffare
2009-02-08 04:52
Nej nej, men alla på whoa vet ju att du måste recca i en dusch:D allt du droppar är så hett så orden måste akutkylas..:D Nej nej, nu ska jag inte va snäll mer.... eller jo, för jag är snäll:D eller...full menar jag... G'Night Dawg!
-
Låter riktigt bra,tycker flytet är snäppet bättre än vanligt. Det hade behövts en annan mix på reffen bara,och lite bättre ljudkvalite. Men tycker text och flyt är bra.. Beatet passas in bra med.,.
Kalliistudios© 2:avåningen
du har riiiktigt bra verser fan! synd att reffen inte blev bättre gjort asså! låter skumt bara. men overall så va låten bra :) bra flyt och så !
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack pojkar. kul att ni gillar :)
Yee soft. Beatet var schönt, diggade det. Soft att blanda Bryyyden & dig själv i reffen & verserna talar för sig själva :) Pääjz
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Riktigt tight shit man, läste igenom texten innan i veckan så fick lite smakprov ;) Enda att klaga på kunde varit volymen på reffen, lite låg kanske? kanske mina högtalare som e fuckade ;) Peace
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Tråkigt att denna inte får uppmärksamheten den förtjänar.
Tråkigt att denna inte får uppmärksamheten den förtjänar.
refrängen tyckte jag sög... verserna var dock feta, du har ju ett bra flow och din lyrik är ju alltid tung
http://www.myspace.com/akinonline
Battlerappare
2009-02-08 23:50
töng, kicka mer med Ida det va fett som fan
0523
Diggas allt förutom reffen, keep it up mayn, fet utveckling!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
tack alla som gillar... personligen tycker jag reffen är fet, men smaken är som baken va? haha, upp
helt dött.. 133 plays och 12 kommentarer?
fan va nice låt skön
0 523
du rappar bra, refrängen var mest tråkig!
rätt najs rapp, men reffen var ej så bra
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Låter najs men känner inte igen din röst C-chaos ! Diggar dina andra låtar mer men den här var också jävligt bra!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Lyricist
2009-02-10 19:24
Du är duktig my beloved :) Fast du skulle mixat den annorlunda, tycker jag. "Frajdagirl" kan förövrigt sticka ifrån tråden med en gång :)
Det finns inte tid till att ge upp!
värdelös!!!
hjälp dom hemlösa som bor på min soffa ta över en alkis!!
Tokfanskap: Har inte din mamma lärt dig att "har man inget vettigt att säga ska man inte säga något alls"?(: Sen tror jag även att det räcker med ETT utropstecken. UPP!
verkar som någon inte kan ta kritik :(
tycker jag en sak så säger jag den jag e inte som er andra småråttor som använder just det där talessättet för att slippa yttra er!! VÄRDELÖS!!!
hiphoppen var bättre förr!!!
Ber om ursäkt nu chaos, ska inte skriva mer efter detta hahaha.Tokfanskap: Jajajajajajajaja tycker att det är onödigt att komma in i en tråd och hata skriv istället något konstruktivt och ser du jag skriver som dig allt i en mening utan punkter eller liknande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skriv i min gb om du vill ge något svar på detta.
Lyricist
2009-02-10 21:08
Frajdagirl, jag skiter fullständigt i vad du säger om mig gumman :) Du har bara ingen anledning att bry dig om varken Coffans eller mina låtar :) Håll dig borta från vårt liv gulleplutt :) Eller ser du att jag tagit åt mig av något som någon annan skrivit? nix. Puss!
INGET CHATT I TRÅDEN!!! men tack ni som gillar.. Tokfanskap som Vv sa så uppskattas seriös kritik.. alla har rätt att tycka som dom vill, men gör det med värdighet.. att bara glida in och säga "värdelöst" känns så jävla 2005Vv uppskattar försvaret, men inget chatt i tråden ^^Ida-pida-päron-gädda tack så mycket, men samma gäller dig :) (L) upp
det här var inget att hänga i granen :/
men tack för att du tog dig tid att lyssna :)
tkr det låteer grymt fett!:) Både verserna och reffen diggas enormt! Fortsätt droppa tungt! pz /S
diggar detta tycker refen är riktigt nice!:) hon sjunger bra med. men det var nice inget fel =) pz
www.myspace.com/friphmusic
Lyricist
2009-02-11 21:34
Tack :) /Chaos&Ida
dämn vad mycket tjaffs det är här då .. reffen digga jag inte .. verserna lägger du tungt som vanligt dock, inget konstigt, bra flyt, grym text osv .. keep doin ya thang :) big UP! pz !!
UPP!