Här har ni världens tråkigaste text Hej, hallå vad jag e trött på alla kukhuven Kan ingen köra mig till nästa sjukhus man? ...Jag börjar bli ganska uttråkad Sitter med min lilla laptop å runkar(runkar?) Jag har inga nya teman att rappa om jag har bara mitt skrev och min kaffekopp ...de enda jag kan är att rappa, Dricka öl och likna min pappa Och nu kom morsan in Med en räkning på 33 tusen kronor (gah!), nu är det dags att hoppa jag ligger lite minus på alla konton mitt huvud är som asfalt(asfalt) mörkt som fan å där alla stampar jag bryr mig inte mer Kronofogden, snälla , sug min kuk Hej det här e världens tråkigaste låt De dags å lära sig att stå sitt kast (hejhå!) Hej det här e världens tråkigaste låt De dags å lära sig att stå sitt kast (hejhå!) Ja måste ut å klottra igen Å bli nerslagen av tolvhundra män (aj!) Bryr mig inte längre om kommentarer kommer nog snart bli som stalin Vilket pucko man är som säger upp sig från jobbet Är de nånting du vill ha av mitt liv så kom ba (bah kom) jag står nu på min balkong Försöker tänka ut nåt till denna tråkiga sång Vafaan ska jag göra? Ge mig en hamster så ska jag döda(grisläte) Det är vad jag behöver Sitter hääär mitt på söder Igår pajja ja spegeln(krasch) Den gick i kras å alla blev snea Nu måste jag gå å bajsa Hej då allihopa, nu har jag tröttnat Hej det här e världens tråkigaste låt De dags å lära sig att stå sitt kast (hejhå!) Hej det här e världens tråkigaste låt De dags å lära sig att stå sitt kast (hejhå!)