du går på en väg håller oss två isär kan du höra hur jag blottar mitt inre för våra minnen gör så tårarna rinner du är en gåva från ovan & kan lova att jag vill hålla dig varm, från dag till natt men du har valt ett liv, där ja inte finns med & att du ignorerar mig, har jag börjat inse men, vill inte tro att det är sant för jag vill tro, att det finns en chans men på samma gång, vill jag ändra tankebanan så jag kan sluta ha dagar som jag saknar för jag saknar alla dagar med dig, ja jag vill krama dig, jag vill va med dig kan inte klara mig själv, du är mina hjärtslag & ljuset i min värld om du bara gav mig en chans skulle jag göra allt, för & se dig le & höra ditt skratt men jag ligger i sängen för att drömma bort till alla minnen med henne, ska aldrig glömma dom du är det finaste jag vet, & det är bara du men vår resa, har nu nått sagans slut måste leva vidare, utan dig vid min sida & när jag tänker på dig, känner jag hjärtat svida det är svårt, men ska klara av att lämna dig bakom & njuta varje dag du går på en väg, håller oss två isär & jag tror det är därför jag mår såhär
www.soundcloud.com/slackerlifecrew