AMC - Du är solen själv
inte släppt något på ett tag, men det kommer feta grejer snart! låten är riktad till min kära syster som bor enda borta i Grekland , var menat att hon skulle få en låt på hennes bröllop men det blev inte av, så jag skrev det här förra veckan och spelade in i förrigår! tänkte höra och se vad ni tycker? Ingen seriös låt, men den är seriös endast riktad till min syster!Här har ni den! Fred & Kärlek! /Angelica
beatet var underbart, diggade det starkt! ditt flow är skönt som fan, deliveryt känslan är sjukt jävla soft. lätt det skönaste jag hört från dig! big ups! btw, ditt "du är vacker för den du är" va riktigt fett lagt. /Ä
"du är vacker för hur du är" tycker jag att jag inte la det bra eller jo lite, men skulle sänkt dom olika accapellorna lite mer, haha! men men! wtf liksom! tack iaf! peace
Väldigt catchigt beat, jag diggar det. :) Håller med Änglalik, allt är tungt som fan. "Du är vacker för hur du är" var som sagt jävligt bra lagt, keep it up! Ska väl härma er andra också. /J
Dra åt helvete!
yeah amc du lägger dt alltid najs, good work. btw fett att din syrra bor i grekland haha... var bor hon där? säg till henne... "s'agapo koukla", ahhaha om hon nu kan grekiska ;)
KostasB P16 hon kan inte grekiska så bra, hon bor i Aten med hennes maaan Daniel Majstorovic en fotbolls spelare, därför bor hon där borta :(
Kan någon säga vad radio effekten heter? plzzz
beatet är övertungt! och du lägger det jävligt bra! gillar rappande brudar alltså! dem här sparas nog!
Vaaaa oj shit hahaha, är han hennes man :O oooj haha, ja vet vem det är.... eller aa hört talas om på tv när jag har kollat på matcher och sånt, haha coolt... han är ju shitkänd, i grekland iaf =)... han spelar ju i AEK... najs najs :)
KostasB P16 haha ja precis! :)
Det är galet angelica =) Bra kämpat, bra låt, grym dilivery! hör av dig nåndag längesen nu! Puss
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Riktigt bra flow. Upp
Spades är så jävla keff Hahah!
diliveryn äger fett i denna. Har hört så mycket bra av dig, och denna ligget lätt på topp 5 :) Flowet gillar jag också skarpt i denna. Keep it going. pz
www.myspace.com/Sagoztyle
Once again, du gör det överfett! jag diggar dig som fan så du vet det. du är unik. Nästan alla andra tjej rappare låter exakt likadant på något sätt, plus att dom har samma texter som varann nästan ^^ hehe. anyways. denna låten va så bra så den sparas! riktigt bra låt!!! levererar riktigt nice, skön röst, översoft beat! nice work! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator
2009-01-30 00:08
Tvärdiggar den här låten sjukt mycket! Texten är jättefin och flowet speciellt, fastnar verkligen för mig. Beatvalet är perfekt också. Lär dunkas ett tag framöver och kommer nog övertala mig att hoppa in i mp3an. Förresten fick jag för mig att flowet och rösten påminde om en kvinnlig mickelito för en kort stund men men , vet inte var det kom ifrån. Btw har jag för mig att "s'agapo" betyder jag älskar dig, så vad betyder nästa ord? ;o
time isn't wasted when you're getting wasted .
oj jäklar, hahaha tack så mycket att det uppskattas! :) uppp
Antingen fryser jag eller så fick jag ståpäls. Vet inte vad,men denna låten är sjukt bra.!
Sjukt jävla bra, har hört mkt bra av dig somsakt, och den här är lätt på top 5 som Sagoztyle sa ;D Tungt! Bless! Upp!
Käft
tack så mkt! 120lyssnare men inte lika mycket komentarer :/ kom igen nu, få höra vad ni tycker!
lät ok. men tyckte accapellan var för hög.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
fetast jag hört av dig amc! =D skönt flow, skön handling , fin text, signar ut, puss
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Skön låt, grym känsla! stråkarna är tunga som dankar!
maste bara fraga ar det freebeat? skulle vilja ha det sa javla mycket :DD
ojda glomde laten xD men som vanligt lagger du det riktigt bra, men som andra har sagt borde du sankt accapellan lite :P annars var allt tiptop!! 3.5/5 mickar :D
fetast jag hört av dig amc! =D skönt flow, skön handling , fin text, Du är grym, Många tjejer som lägger får inte samma attityd som du får. inte vad jag hört inom svensk underjord.
Kan utan tvekan säg att du är Sveriges bästa Kvinliga rappare. Kan inte Komma & tänka På nån som skulle vara bättre. Denna Låten är Grym Unik i mina öron! :)
hahaha herregud tänk att en oseriös låt kan bli bra, eller den e ju seriös till min syster, men tack som fan alla! blir super glad av alla komentarer :D peace allihop! upppp!
Håller med atle, Iaf bland toppen av kvinnliga rappare i sverige, fet track ! ITS ON FIREEHHH! peace <3
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
yes. Kommer uppa den tills alla har kommenterat!: ) hehe
den va inte så bra tycker bara det inte passar när tjejer rappar rösten låter gnällig, annars va ditt flow o lyrcsen tunga.
btw vare ett freebeat angelica?
Upp!: )
en av dina bästa låtar =)
All support uppskattas /// Elaz
tack alla... ang. beatet, jag hittade det på soundclick, men beatet har jag inte kvar! upppppppp
bra som vanligt ;)
music is my passion & my only desire
riktigt bra keep it up :)
fyfan vad skön låt goodgoodgood :] skönt beat och flowet keep it up :P
ait
Whoa, sänk accapellan... Inget speciellt, men den är ju personlig så, spelar ingen roll.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
fet hiphop du gör :) pz!
0 523
vet inte varför nån uppa de här, men lägg upp den igen på ny länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-08-02 13:08
time isn't wasted when you're getting wasted .
någon som vet vart jag kan hitta beatet? (A)