Nilley - För Du Vet (Session) Hejhej whoa! har nu en ny session! inte kickat nu på några veckor så var sugen på en liten session och vill gärna ha kritik!!!Hata/Älska ;))Nilley - För Du Vet (Session)texten hehe ;)(VERS)För du vet vem jag är, grabben från gävlestad//Jag som alltid lika glad, & tar dig på en rad//Så du vet Nilley, grabben med talangen//Tar fram min ak47, skjuter dej i skallen//Jag lägger det tungt och jah lägger det cleant//Alla jävla rappers vill lägga som mig, fuck ERAN fantasi//Jag är rapparn som alltid har kepsen på sniskan//Ska du möta mej på beef, så kommer du bli piskad//Jag som blir bjuden på fest efter fest//Säger du nej, så sänker jag käft efter käft//N till ett Y jag är fan den enda//Ni borde platsa i programet "det okända"//Samma känsla som att bli avsugen av en brud//Ta det chilla laid back, & andas in njut//Jag älskar min ort & min hemmaplan//Jag è grabben från Fucking Gävlestad//(REFF) x2För du vet Gävlestad,du vet vart mayn//Staden där det finns fett me fame//Min hemmaplan, där jag trivs att bo//026 Gävle, this nice, lack shoo//
förvånar mej inte om du ställer dej med ett headset på scen...