Okej, kan börja med att säga att låten är fet, har hört den förut och så. Men jag tycker ni kunde lugnat er lite och fixat ihop en refräng, detta blir mer som en session ungefär. Men skitsamma, till själva artisterna, tycker jag köza läger det fetast, vigge och tay har gjort det mycket bättre, men antar att det är snabbt inspelat. Jim du läger det ochså bra, men har gjort bättre, simon läger det riktigt bra tycker ja, fastnade för hans rader, bra text mm.. Vigge: 7/10 JiiM: 5/10 Köza: 9/10 Simon: 6/10 Tay: 7/10 till låten blir det väll 7/10 något liknande.. Fortsätt med det ni gör, Peace / Jikke
Från södra sidan - EP ute snart!
de beatet har andra kört på`?
upp med denna för helskotta.
Tycker att låten var bra. dock var det lite svårt att svälja er på detta beat när jag är van o höra Block44 på det ;P och tay, saknar din gamla stil redan. :S verkar som att du har tänkt att köra på autotune mer eller mindre i framtiden? eller?
TUNGT Älskar det !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Vigge och Tay är de enda som lägger det fett, när man hör låten och jämför skillsen så låter det som ni har betalat dem för att vara med. Sen kan man ju inte lägga autotune på en vers i en låt och inte på de andra haha
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Okej grabbar Jag tycker Köza är lätt den fetaste på hela låten. lägger upp i ordning hur ja tycker de passa. O beatet är soft (Y). 1. Köza 2. Simon 3. Vigge 4. Jim 5. Tay Peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
vart har ni fått beatet ifrån ? vet att block44 kört på de här men låten var helt okej
vigge la bäst vers.. inte så förvånande kanske.. klarar inte av kristianstad dialekten asså.. sorry
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
köza döda denna
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
tack till er som gillar det och att ni hatar våra dialekter de skiter ja i haha inget ja kan hjälpa
Diggade inte denna så mke bara några 1:Köza 2:Simon 3:tay tay that dude men fortsätt droppa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Köza la de soft..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste säga det var sjukt skumt att höra nån annan köra på de här beatet! men låten hade vissa skööna grejjer! Upp!
Spades är så jävla keff Hahah!
Sotftish fett tungt Yao! NajZ flow :)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
thx atle o addlerhed , fler?
Block44 beat diggar verkligen den låten så det kändes skumt att höra detta igen på en annan låt. Vigge: Alltid diggat dig o Kingsize, Crinc och allt som fanns. Men detta va inte så bra för att vara du tycker också du mumlar lite man hör inte det du säger helt. Tycker endå du lägger det bra verka inte som du la ner så mycket tid heller. Ajja vi får höra mer från dig hoppas jag. Jiim: Börjat digga dig mer på senaste tiden detta va ganska bra, men det vanliga problemet är texten, tycker inte rimmen o så va någon höjdare. Sen tror jag du kunde fylla ut raderna mer. Men anars är du bra skön röst och känsla dialekten har jag lärt mig att gilla. Köza: Grymt flow enligt mig bäst i denna låten lägger det grymt. Alltid diggat din röst, du lägger det fett fan med sköna rader. Siimon: Helt ok aldrig tyckt du va något särskilt men det funkar. Keff text här, och rösten är inte så skön heller. Tay: Njaah tröttnat lite på dig endå, och detta va inte så bra för du låg i autotune hela tiden det va drygt. skärpning vigge o tay.
Geni
tack padawon mer sån här kritik vill ja se , skönt att du gilla
insane !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Fakkat med autotune kör inte på svenska då iaf hahah
Typiskt whoa " Kass " dom förklarar inte vad som är kasst, utan dom bara kör på´..
betalat tay?:P låten va helt okej fast köza la de fetast:D
Ep På Väg N.g.T - Straight Outta Top Or Punshline king , Hate it Or Love It!! och var är alla feeta rappare nu förtiden? HÖR AV ER!!! PEACE
nej han ville va me själv om du inte tror mig så fråga han själv är de bara hatare som är inne på whoa el ? haha detta är ju sjukt
innan ni skriver att den suger el något sånt så tycker ja ni kan säga vad vi kunde gjort bättre och ge riktig kritik i stället fler
hatare? de va bara en fråga? ahaha är man hatare för de?:D ajt ajt
Ep På Väg N.g.T - Straight Outta Top Or Punshline king , Hate it Or Love It!! och var är alla feeta rappare nu förtiden? HÖR AV ER!!! PEACE
krön köza till kung nu! fett!
Detta är min forumsignatur
nej men de va en idiot fråga
Hur fan kan man hata på Tays vers?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Köza va fetast , sen vigge , simon o jim medelmåttigt , tay är fet men diggade dock inte han på denna,
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
behöver inte lyssna vet vigge döda låten
if you aint from the ghetto dont come 2 tha fucking ghetto
helt okej, saknade en fet reff. bara, men annars tyckte jag alla rapparna la det fett, har lite svårt med "simons" dialekt, men annars helt okej, skönt beat som fan. minst lika fett som block44...rappen allså
Köza va fetast
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
det är ju T(ay)-Pain, som han själv säger :)
okej fett att ni digga=) fler ?
Köza och Tay var bäst på tracken. Resten var väldigt mainstream men big up för de två.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
vigge: 6 / 10, otydligt och inga bra rader, men hyffsat skönt flow Jiim 6 / 10 , skön röst :D köza 8 / 10 , detta va skönt! simon 5 / 10, sjukaste dialekten haha men inte så bra rap =/ tay tay that dude 9 / 10 ! Riktigt skönt, Tays röst passade skitbra med den effekten' Hade vatt fett om Köza och Tay drog denna själv piz