rB - Trötta på dig (WeestbY diss)
rB - Trötta på dig (WeestbY diss) Tjusan, nu har jag och my boy adm kickat en oseriös diss till WeestbY. Vi gjorde den för skojjs skull och hade väldigt tråkigt. Har aldrig gjort en oseriösare låt. Men här är den, tankar ni kommenterar ni fan också! :) Kom även ihåg att det är första låten vi lägger upp på whoa tsm, vi är nya här. Men upp!rB - Trötta på dig (WeestbY diss) Peace! /Gb Vers1: Adm Vers2: Gb Enjoy!
"Tjusan, nu har jag och my boy adm kickat en oseriös diss till WeestbY. Vi gjorde den för skojjs skull och hade väldigt tråkigt. Har aldrig gjort en oseriösare låt." sjukt dålig bortförklaring.. ni är inte bra! okej? sluta tro det. vi knullar din mamma (sjukt hackigt). wack track bitches. hejs!
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
sleezy_ Tack för att du kommentera 1 minut efter tråden laggts upp! :) Vi vill bara ha konstruktiv kritik, inge annat. Tro vad du vill men vi var oseriösa. Du är 20, inte 14, så väx upp och kommentera ordentligt ist! Peace!/Gb
verkligen inte bra.. varför lägga ut en oseriös låt?
music is my passion & my only desire
Hör ni inte att era adds ligger off? :P Inge bra det här!!! Sorry men det är sant!
http://www.myspace.com/lattimusic
angelicah Läs det jag skrev innan dig, BARA KONSTRUKTIV KRITIK! Det hjälper oss inte på något sätt att du säger "dålig låt". Herregud. Peace!/Gb
smilie Jo vi vet haha, men att spela in skiten tog inte mer än 20 mins sammanlagt, men aja. Tack för kritiken ialf. Peace!/Gb
Gb P16: tvivlar inte en sekund på att detta var oseriöst! men om detta, med hackigt flow, dålig text och ingen delivery låter dåligt, hur låter ni när ni är seriösa? think about it, för ni kommer nog inte få någon bättre kritik än detta! jobba på.
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
jag sa bara vad jag tyckte :) varför ge kritik till något som är oseriöst, lika bra o lägga en oseriös kommentar eller nånting.. peace out
music is my passion & my only desire
sleezy_ http://rb-musik.info.se där ser du hur vi är seriösa. Men vi har inte hållt på jävligt länge så förvänta er inte så hårt. Upp?
nu har jag och my boy adm kickat en oseriös diss till WeestbY. Hade jag fått en 50-öring för varje gång jag hört det skulle jag typ ha 20 kr! Men så generös e inet världen.
Flowet vare väldigt hackit, inga bra rim lr roliga rader ( som jag tycker att en bra diss ska ha )
angelicah Du kanske har en poäng, men säg vad du tyckte va dåligt. Vi tyckte nåra rader tex va extremt roliga och fula. MÅSTE SÄGA DETTA OCKSÅ! WeestbY suger fet kuk drf gjorde vi inget seriöst, svarar han så kör vi mega seriöst, då får ni höra något bra. Peace!/Gb
limp Haha tkr du inte? jag tyckte dom va fett fula vilket gör dom skit kula, ialf om ni känner kim :)
mm jag har nog en annan smak kom jag på;)
ojojoj vilken diss gabbe o adam =) ni får nog skivkontrakt snart. HAHAHA. de kommer svar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ni sög kritik? lägg data micen på hyllan.
soft alla dissar ju weestby på whoa xD ! känn dig hatad weestby ! keffa jävel
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Min första låt på halvår typ ;) men måste ju värma upp med ngt så fick bli diss till whoas nya stanislav.. för att veta att man ahr säker vinst :) .. haha och WeeestbY inte för jag är den som vill ha ngt skivkontrakt.. men kolla man på dig .. så är du ännu längre bort än ngn annan .. du betalade Eros ca 600 kr för att starta crew... du köpte texter av Lvs du betalade Gb som är med i denna diss .. pengar för att han skulle göra en reff .. du betalade Bronka beats för att få med han i din låt .. Lär dig grabben .. man kan inte köpa sig bra inom musik ..! Pz/ Adm =)
Riktigt Brutala <3
har typ Antonionero Blivit mobbad som liten ? öppnar du ögonen så kanske du ochså kan läsa att de var en oseriös låt :) .. och de som är kul ät att ni verkar ha stora förväntningar :D .. vi är nybörjare .. vi har inte sagt ngt annat .. så vad är problemet?
Riktigt Brutala <3
Haha kim snälla du, jag gjorde låten för att jag hade så jävla tråkigt och ville bara att alla skulle veta hur du ser ut/din personlighet. En feg liten fitta som köper saker av rappare eller tillochmed verser av dom. Jävla sopa säge rjag bara. Du skulle nog vara villig att paya gamle gode stani för ett crew va? :) Jaja, väntar på dissen ialf, då får ni ett seriöst svar, då kommer alla som kommenterat i denna tråd ångra all dålig kritik dom lagt! Peace!/Gb
Måste bara säga detta också! Eftersom skogsturken blivit så jävla över hypad ville jag hypa honom lite mer här på whoa! Lätt han är tungast på låten? :) Peace!/Gb
skogsturken är min idol ..!!
Riktigt Brutala <3
Haha fy..
Kalliistudios© 2:avåningen
haha ja jag betalade och allt. men de betyder inte att jag gör de längre fittor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha Weeestby du sa ju till mig att du kände han som hade hand om kontraktet till Kenring och att du och jag skulle få skivkontrakt om jag startade ett crew med dig! Hahahaha fy skäms!
You don't know what you got, until you lose it.
hahahahaha jag känner inte han som har de med ken ring sa jag hahahha. känner en annan snubbe som har skivkontrakt som ken "HADE" o jag har aldrig viljat starta crew med dig johannes.
Hahaha här kommer dom där roliga lögnerna igen! Fy skäms på dig lilla weestby!
Weestby är sån .. jag själv skulle få 700 kr för att starta crew i ett halvår .. men ville inte få så dåligt rykte xD!!
Riktigt Brutala <3
haha weeestby aka mytomanen... fyyy pinsamt!
Joo .. kanske fegt av oss att gå på så dåliga rappare .. men efter som han betalar rappare för att göra låtar .. kasnke ngn lite mer hypad rappare är med i svaret xD .. hahah
Riktigt Brutala <3
haha nej nej värsta ja hört
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
Hade han bara betalat folk för dom där grejerna hade jag bara tyckt synd om han! Men när man läser runt i lite olika gästböcker och forum så verkar han vara en grymt kaxig filur. Och därför kan jag tyvär inte tycka synd om grabben! Jag vet inte hur ofta Weestby svarar på dissar och ifall det är så att han inte svarar tycker jag att det är onödigt att så många lägger!
Han bor i min stad .. och han påstår han är bättre .. så blir till bevis ..
Riktigt Brutala <3
Helt rätt :) fortsätt me skiten
haha :Driktigt kefft grabbar :)
DMS <--
Haha d-laZ enligt kim ska du va me i beefen, hoppas det fan. Kul att knäcka skiten ur 2 små sopor som tror sig bra. Då blire seriös diss också, så vi får se vem som vinner grappar. Peace!/Gb
Producent
2009-01-20 23:08
14åringen d-laz har rätt
beatguru
d-laZ Hur mkt pengar får du då? för att va med i dissen xD?
Riktigt Brutala <3
får man 700 kr för o starta crew med weestby är man ju trög som inte hustlar honom på pengarna o pissar på han efteråt. förövrigt var er låt väldigt, väldigt dålig. träna på lyric, flow, hamna onbeat. och sluta skylla på att den var snabbgjort ja lyssnade på era seriösa och dom var minst lika dåliga.
Sleep is the cousin of death
hej jag heter alex o är bättre än "rB" på att rappa, även fast jag inte är motiverad o dom två ärde haha :D ägd (:
*ERROR*
B.N.B du kanske tkr man är trög .. men tkr inte jag .. så om de nu va snabbgjort .. ska man säga att den tog år att göra då eller?
Riktigt Brutala <3
jag har inte sagt det. men såfort någon gav er låt dålig kritik så sa ni "vi gjorde den oseriöst och snabbt" det känns som ni inte kan stå för er låt när ni gör så, och då kunde ni likaväl struntat i o lägga upp den. missta mig inte, jag menar inte att ni inte kan bli bra men ja tkr en sån här sak kunde ni skickat direkt till weestby och inte lagt upp på whoa om du förstår, inte sprida sånt man inte tkr är bra själv så att säga.
Sleep is the cousin of death
haha .. man hör på introt att de är oseriöst .. och hur skulle whoa vara om varenda liten snubbe bara får göra stenseriösa låtar .. vi tkr de är kul att få lite omväxling .. och vi är även nya .. så ha inte förväntningar som vi nu har skrivit ngra gånger ..
Riktigt Brutala <3
Anaco A.K.A Liljas @ 2009
Hahahaha :D .. Snubben är ju rolig som tror han kmr undan xD !! ..
Riktigt Brutala <3
skön låt:D man hörde att ni var oserri och har hört bättre med er också. dissen i helhet var väl helt okej för att vara oserri. men skulle vilja hört en seriös version av den:P
haha :) joo .. .. får vi svar tillbaka som är värt att fortsätta på så kmr vi ngt ta tag i hårdhanskarna :D
Riktigt Brutala <3
haha jag har inte baitat jmk HAHHAH
Du/ni förstör ett premo beat.. Varför ska hela ungdomen rappa? du/ni är skit dåliga och kan inte bli bättre därför går det inte å ge konstruktiv kritik.. Förstör ett Premo beat till... Å jag mördar er!! Lägg ner mamma skämten, Sjukt ute..
The News called it crack, i called it diet coke..