I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

John Blond - Den Bästa! (Tung låt från mixtape)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-19 17:49

John Blond - Den Bästa! (Tung låt från mixtape)

You know the deal, in på länken, ladda ner och låt skallen gunga i takt!

Till alla hatare: fortsätt hata, i looove it!

http://www.speedyshare.com/373155139.html

I must have been an MC in my past life,
presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice..
(Cormega - Beautiful Mind)

2009-01-19 18:05
hmmm.. den var okej på sina ställen. gillade beaten mest, dock.

pantade burkar för att käka på McDonald's

LOL.
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2009-01-19 18:23
för dem som inte vet e de bars & hooks beat ja kickar på.. keep play it!

2009-01-19 18:24
jag tycker det låter som om beatet är för långsamt för texten! inte så jätte tight, men ganska skönt =)

Keep up! //Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-19 19:30
thx maestro :)

2009-01-19 19:58
skönt beat, texten var sådär, men i helheten så vart ju låten bra. (Y)
Vilket är "Det bästa" ;)!

pz.
GOOGLE KNOWS IT!

2009-01-20 05:43
tackar o bockar ylb_zozo :)

2009-01-20 14:01
Beatet Diggades inte =/ Texten var ju hyffsad,skööönt Flow..........Keep It Up (Y)
Din Snopp, Min Snopp?Usch Usch.!
Vi Går På Upptäcksfärd Mellan Fettvalkarna.!

2009-01-20 14:15
det låter som du vill kicka snabbare än vad det går på denna låten...
såå ja tycker duska välja snabbare beat för jag tror du klarar av det...=)

var inte överdrivet bra men inte dåligt....det är nånting som låter lite konstigt
men kör på...

du har det.. =)
vi är överallt!

2009-01-20 17:46
tack för kritiken, de e ju en sån sorts beat som typ bara går att kicka på på ett visst sätt hehe.. keep playing it! lägger ut ny snart..

2009-01-20 19:10
du vet vad jag tycker.. you got IT! alltid lika bra texter och alltid lika bra flow ;)
som de andra sagt där uppe, beatet känns lite för segt på något sätt.
men tror inte att det skulle bli bättre om du rappade långsammare heller så vem faeen bryr sig. keep it up mannen :)

pz Angelicah
music is my passion & my only desire

2009-01-20 20:56
vissa låtar e helt okej ju... synd att han uppfört sig så dåligt, att han t.o.m blivit BANNAD nu :/ inte så seriöst.. men men, som sagt; helt okej låt. kunde förbättras textmässigt, självklart.. rimmen osv.

peace
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2009-01-21 00:33
bannad pga av små bittra avundsjuka kuksugar horor!

spela min skit på högsta fucking nivå era små smutsiga äckliga mammaknullare!!!!!!!!!!!!!!

JOHN BLOND ÄGER ER ALLA.. ni e fega små ynklingar, folk har skrivit saker åt mig som dem ALDRIG skulle säga face 2 face om ni såg mig.. fucking wimps! cowards..

att ni inte ens skäms.. ni skapade detta, ni e totalt dumma i huvet om ni tror ja tilllåter er komma undan.. tro att ja skojar.. be my guest! hämnden kommer komma.
Rappare

2009-01-21 02:03
Hello Mr. Agressive

Please take one of these, it'll make you feel better.
And probably also make you collapse, and hopefully die :)
soundcloud.com/andfour
facebook.com/OLVR.RAP

2009-01-21 10:24
haha Yes så ska de låta JB, argaste mc´n i sthlm just nu! Inge fake, tanka hans stuff!

2009-01-21 11:14
OO OOH!! blir nog tvungen, han tvingar oss med hot ju :O tanka fort !!

LOL..... detta säger mkkkkkkt om honom som "seriös lyriker", och hans musik...

kul att en amatör-"rappare" som honom, rappar om "djupa" saker, om problem.. om att panta burkar för o ha råd me mc donalds-mat.. och i nästa vändning ska spela sthlm tuffaste blondin... ere schitzofreni elr va kallas det?

ni e totalt dumma i huvet om ni tror ja tilllåter er komma undan.. tro att ja skojar.. be my guest! hämnden kommer komma.

akta er! om en månad är han tillbaka, i största syfte med att spamma alla våras inkorgar med tomma internet-geek-hot tills de SPRÄÄNGS :O ...

nej, nog här nu. inte spamma här, men tycker det e lustigt hur grinig han e.. inte konstigt att han blev bannad på en minut igen =) (för tredje gången). LOL.
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2009-01-21 16:52
Denna snubbe (min kusin) kommer aldrig behöva bekräftelse från någon att han är en bra rappare / lyricist.. Det bara finns där! Har själv skådat mycket responser och komplimanger från ett flertal personer på diverse siter.. Flippar han ur är det pga av alla små bittra (som han själv säger) stackars okunniga människor som saknar självförtroende, har väldigt bra musiköra och är övertygad om att han kommer komma längre än väldigt många av er här inne! Det finns så mycket mer seriösa sidor än denna på marknaden, är glad att han hittat en där han både får pengar och många lyssnare som uppskattar hans musik.. tack för mig
Ditt ordförråd gör folk oroade / bli ord förrådd för min tolk ord roade

"Roberoende (Saknade Länken)"

2009-01-21 19:12
EiGhTy_K P19: Du borde ju verkligen inte säga någonting alls, du är ju själv amatörrappare med noll låtar på din myspace, "ett mixtape kommer snart" kan man bli mer originell...

2009-01-21 19:20
stackars okunniga människor som saknar självförtroende

LOL. okej. du e 32 och håller på nästan lika barnsligt som din kusin.. syns ni e släkt...

marv: hah. "ska duu säga!". okeej, dagispojken.

I'm OUT nu. kollar inte in här mer, vill inte uppa skit.

bye
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2009-01-21 19:25
"dagispojken" är en seriös studiotekniker som för övrigt proddat en beat som är med på samma samlingsplatta som 9th wonder.. Du kanske inte är informerad i vem det är..

Men det är en av staternas största producenter... men visst! Så är det att jobba på "dagis" hehe
Ditt ordförråd gör folk oroade / bli ord förrådd för min tolk ord roade

"Roberoende (Saknade Länken)"

2009-01-21 19:33
det är populärt att lägga näsan i blöt i din familj verkar det som... well, skiter i om han ÄR 9th wonder; barnsligt beteende är barnsligt beteende. stop d-ridin' now, dude. i'm out. fo real.

det räcker me din kusins agerande här; fortsätt inte du nu.
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...