TRX & flerran - slampvika(diss westby)
som Rubriken låter, diss till westby, Killen frågade om beef på msn, helt skämmig kille men så blev det en diss här har ni länken dåLänk till låten :)
Och vem är du ?...
jävligt tung : Keep it real boys
haha ni tar han så överlägset x'D, "helt skämmig kille"- haha ja skratta när ja läste det :) aja fortsätt haha <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
shit vad rutten engelska ''jag garva när jag hörde dina låtar'' mannen jag garvar när jag hör din keffa röst
första gången på engelska faktiskt, antonio, Westby's homie lr ?
Och vem är du ?...
nej min egna åsikt om dissen den va keff
tackar tackar antonio
Och vem är du ?...
Ska jag vara ärligt så tycker jag att denna va helt okej, TRX helt okej text flowet okej. Flerran hade bättre text flowet va lite bättre på hans. Förvänta er inget svar. Och TRX du skulle va och möta mig idag, jag va vid torget kl. 1 som vi sa men du kom aldrig =) Puss flickor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ni knäcker den där snubben lätt ;D
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
rätt chill, många som kickat på det här beatet. Vad heter det?
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
weestby, Du bor ett par mil härifrån skaru se, jag sa om jag hade tid och ork, lägger faktiskt inte ner mer tid än en diss på mr p12 bois soz om du förvänta dej nå mer
Och vem är du ?...
Men kom om du vill något ?:) skulle bara va roligt =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men sluta fjanta hahahahah
Och vem är du ?...
De e du som fjantar dig och tjaffsar på msn, kom ist om du vill något.
men ge upp ? jag skriver inte ens till dej på msn, och sluta jiddra i Tråden det är ingen chatt
Och vem är du ?...
Aaah Tung shit det här! ;) och propps till er för att visa att fittor som Westby inte här hemma här! ;) pejs
http://www.myspace.com/lattimusic
vrooooooooooooooooooom, *och där blev westby omkörd* hihi
kabooom .. och där .. blev han ägd! det lät helt okej enligt mig alltså ! ;)pz Angelicah
music is my passion & my only desire
haha fuck va nice 5 denna vecka som dissar han :D med mig assa :P
Fuck den där Weestby. ska köra över han. Btw han vill sticka kniven i mitt ben sa han också :( hjälp mig! söker backup HAHAH xD
HHAHAHA liri slickar röv på mig hahahha han tror han är värsta G :P
tackar grabbar ! :)
Och vem är du ?...
fan grabbar ! lägg inte ner tid på sånna här sopor ! men ni tog sönder han totalt :) och westby du e typ 12 år sluta tjaffsa i tråden!
Håller med han ovanför mej :)
SHIIT VA TUNG ! Weeestby är slaktad . undra om han kan gräva upp sig ur graven . han SLICKAR ALLAS RÖV INGET SNACK OM SAKEN ! hahghaha han ville kicka med mig så skulle han göra hemsida hahahaha SVAR : NEJ !
054 - KARLSTAD <3
den var varken jättebra eller jätte dålig... Pz
Great som Tony Tiger!
Så jävla ägd han är .. :D dissen va najs som fan :) .. och lilla weestby .. vi har ochså gjort upp tider på torget förr .. men då va de du som fegade ur :S.. så säg anledningen till att du inte skulle göra de nu ? och sen när du väl fick en liten skallning av en av mina polare .. så blev han polisanmäld .. och fick samhällstjänst och böter osv .. så du gör för att ha råd med alla rappare du betalar eller? tönt lägg ner ! Men låten va bra däremot!
Riktigt Brutala <3
Antonionero har gett alla som dissar weestby kritik om att dom va kassa :P men som kim själv slikcar han röv på .. ska du få en hemsida av kim lr? hahah
Riktigt Brutala <3
:D kan bara skratta
Och vem är du ?...
haha adam inte jag som anmälde. o vi har aldrig gjort upp tid din fittunge
haha fan va han blev våldtagen westby mannen jiddra itne med alla när du suger så myckt kuk/EMINO OF GBG
punkternas punkt...
Vadå inte anmälde ? vem fan va de då ? Och vem fan va de som ljög i rätten !? bara för att få pengar så du kan betala alla rappare som du gör låtar med ! Nej nej .. jag har fan gjort upp 1000 ggr och du har fega som en liten mus .. så bara tyst .. mr stanislav
Riktigt Brutala <3
hahaha bigup beat <3
Och vem är du ?...
SVarar han tbx nångång? ahaha ni tyyp körde över han stooort:D första killen hade soft flow:D o sen va beatet fett skön:D
Ep På Väg N.g.T - Straight Outta Top Or Punshline king , Hate it Or Love It!! och var är alla feeta rappare nu förtiden? HÖR AV ER!!! PEACE
Weestby snackar mycket! Alla som dissar westby vinner! allt för mig tja
fosho
tackar, Mer om dissen då Whoa !! komigen ;)
Och vem är du ?...
Det låter soft :P men vad heter beatet, många som kört på de.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
alla säger jämt att det låter soft ^^, då vet man inte om det är bra eller dåligt, Folk lägg lite kritik ;D
Och vem är du ?...
vad ere som låter soft, Slampvika?Arvika, mja, o där har jag en polare som jag säkerligen backar i nöd o lust, o det är inte Weestby, det är en annan, så döp fan inte låten till slampvika, eran rapp,ah visst, rätt okej, rätt okej rader, han är mycket kassare än vad ni är, men eran skit skulle inte vara nått som jag skulle lyssna på, skulle gärna klippa er rakt av om jag själv kunna det, i då menar jag inte genom att dissa, tycker bara ni är fjantig. tack för mej
men lol, om man säger slampvika är det vell menat mot han, och du som verkar var 22 år borde vell ha nå vätt i huvudet, men men, vill du jiddra i tråden gört, tror ingen orkar lägga ner mer tid än vad jag gjorde nu
Och vem är du ?...
disiple86 vem känner du i Slampvika? Peace!/Gb
mig såklart:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
grabbar ni suger me
punkternas punkt...
tuffa ord ;>
Och vem är du ?...