You don't know what you got, until you lose it.
Thanks man! Mer?
låter gött gött! Eddas vers e grymt najs, diggar ditt shit! Reffen e oxå rätt najs, inte 100% men jävligt soft ändå. J.L, din vers e oxå rätt najs, men Edda är snäppet bättre. Du sluddrar till nånstans, men inget farligt! (= Grym låt iaf, sparas nog! /S
tycker den är fett skön, fortsätt så grabbar ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
tack Spiken och LuffarN, Guld värt!
langa upp fler låtar jao ! ;)
Har några project på G så snart kommer det upp mer! Mer kommentarer? :D
Slänger upp en text stämmer inte till 100% men nästan! Vers1: Hej mitt namn är Edwin, Men ni känner mig som Edda. Lite komplicerat, Men jag måste få berätta. Sitter där på rummet, Med tummen i handen. Mitt i natten, Fattar papper och jag skriver ner rappen. Som jag förmeldar ikväll, För er och mig själv. Med musiken som jag älskar, Och som renar min stjäl. Jepp jag lever så här, Men skulle du komma nära hjärtat. Så tycker du kanske att, Den värsta smärtan är hemma. Men har sett för mycket, för att orka presentera har sett för mycket, För att orka reflektera. Få digga min rapp, Och sen proppsa min text. Sedan hata bakom ryggen, Och sen snacka om respekt. Va shit? Jag fattar ingenting. Vad hade ni tänkt försöker ni fucka med mitt liv? Ni är slut nu, Men jag ska ändå skriva. Luta er tillbaka det är dags att vända sida. Reff: Om du vet vad du vill och så. Om du vet vilken väg du nu ska gå. Så låt mig ta ett tag. Och jag hoppas att alla där ute förstår. vers2: Jag sitter här med en undran, Med en gåta, med en fråga. Jag är utan förmåga, Lägger en rapp som är en plåga. Jag vet att tiden kommer rinna, Men jag har funnit min gudinna. Jag har letat i flera timmar, Lyssna på när jag rimmar. När jag rimmar och saker, Som ni totalt skiter i. Om min kärlek och mitt liv, Och min egna poesi Jag vet ni inte vill höra, När jag suddar ut smärtan. Men det jag vill nå med musiken, Är att öppna era hjärtan. Det är mina känslor, mina tankar, Min värld och mitt liv. Mina arkiv, Jag måste leva i min fantasi. Men jag trivs i min fantasi, Och jag kommer alltid stanna där. Och det är där som jag kan vissa min sanna karaktär. Nu känner äntligen lycka i livet, Och det mesta går bra. Och varje liten da, Njuter jag av tiden jag har kvar. Och även fast ni inte lyssnar, Och bryr er ett skit. Så kommer mina texter, Alltid vara en del av mitt liv.
Va inte så snåla med kommentarerna! Upp!
Måste börja med refrängen STORT propps till dig digga dig riktigt mycket! Första versen, skön stil på ditt flow, soft text man, finns ingenting att klaga på. Vers2, Kompis! du överträffa dig själv riktigt bra. soft text.. dock vill jag att du ska softa ner "stressen" i din röst softa lite. absolut ingenting jag stör mig på men det skulle bli riktigt fett! stay cool vänner!
Som sagt som jag sa innan man denna e tung! men man märker rapp skillnaden klart mellan dig och Edda du typ kletar lite med orden men inget farligt :) 4 björntassar av 5 får ni av mig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack grabbar det värmer! :)
Tungt grabbar!! sjukt soft :D
Make Love Not War!?
Thaanks! Mer?
Vers 1: Helt okej, ganska mainstream flow. Men skönt röstläge, och helt okej text. Dock var det inte superbra mixat. Reff: Bra tanke, men låter nästan lite monotont, blir lite jobbigt att lyssna på. Mixningen kan vara bättre, men gillar inte den, sorry. Men fortsätt så blir de säkert bättre, inget offensivt. Vers 2: Helt okej, nån liten flowmiss men du överträffar dig själv ändå, bra. :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tack wizdom! Ärlig kritik gillar jag! :) Nån fler som har pumpat låten?
Den e nice :D edda du lägger de fett tungt som vanligt :)keep it up
Thanks mate!
ja hatar verkligen de där beatet, men er rapp va hel soft =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillar inte såna här låtar direkt men första versen var väl helt ok skönt flow, diggade Atles reff mest, jävligt skönt faktiskt, J.L bästa jag hört med dig, sluddrar på vissa ord men inget märkvärdigt skönt flow, bra mixat däremot var beatet lite trist och grått, keep it up bois! 7/10 kunde fått mer om beatet va mer soft!
Sweeeet! Härligt gjort Johannes! :)
bla.
Tack som fan! :D Ännu mer kommentarer hade uppskattas! :)
har bara hört edda innan o han lägger det som vanligt med bra flyt o välskrivna texter. reffen känns på nå sätt medioker. men fortsät köra så kommer det. har aldrig hört nå innan av J.L men det är halvbra spottat. träning ger färdighet pepeace
Tack! Härligt med kommentarer grabbar! :)
första versen var tråkig enligt mig, reffen passar in men va inte superbra, 3e versen var skönast trots flowmissar och enformighet =) du kommer bli rätt grym om du kör på!!!!
Tack som fan Gudde!
life is a bitch and then you marry one...
www.eddaonline.se
the girl is mine, life´s a bitch so the whole world is mine jag gillade inte refrängen, softare med girlie girlie voice. fanns sköna partier i båda verserna dockkk
Tack för comment! :)
upp!
låter nice big upp till reffen !
Tack!
digga reffen och första versen va bäst. gilla inte den andra versen alls faktiskt. men reffen var galet bra.
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
Tack för alla kommentarer!
Jag diggar låten! Mycket bra gjort. Diggar inte personen i andra versen däremot. Blir lite otakt eller något liknande ibland? Men upp! Peace!/Gb
Tack för comment Gb !
Kul att så många hittat hit och kommer med positiva åsikter! Gudde sorry, jag ska bli roligare... One love / Mr.Edda
www.eddaonline.se
Fan det här blev ju bra till slut killar :) Edda diggar jag som fan, din röst är guldvärd mannen (y) reffen var ju klockren, satt verkligen perfekt där. J.L har bra flow osv, diggar inte själva rösten så mycket dock. Låter som när man pratar genom näsan ni vet, men du är bra det är du :)
Tack Sofie!
haha skön tråd :) Min reff verkar vara lika mycjet ogillad som gillad. det är så det ska vara haha!: ) tack tack iaf :)
Spades är så jävla keff Hahah!
Jag tycker att Atles reff var grymt skön! Passade in precis som jag trodde att det skulle göra!
sofiespets Tack ska du ha, kul att du gillar min röst :)
www.eddaonline.se
Vi drar en sista upp! :)