Sanna Kungar (Sircuz,Ampull,Tony Rissla) - Alltid
Hejsan allihopa här på whoa nu är vi äntligen återförenade! vi har inte kunnat kicka låtar ihop på en lång tid pga olia anledningar men här har ni. Här Är Låten: http://www.speedyshare.com/131877901.html Checka Gärna : www.ampull.webb.se www.myspace.com/sircuzmusic www.myspace.com/Tonyrissla Pumpa,Sprid Och Pumpa Skiten Lite Till!Lägg gärna ner en minut av era liv och droppa en kommentar också måste jag säga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Glömde skriva att låten är mixat av: Eroz Tack mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej detta var skit fett måste jag säga ... Sircuz älskar din attityd i den hära låten sjukt skön ! tonyrizzla , feting sköna rader ! diggar ditt flow ! ampull , som vanligt leker du på beatet sjukt skönt ! hittar inget att klaga på , låten får 10 av 10 utav mig mixen va också skön !! måste säga att det är sjukt kul att höra er alla 3 igen fortsätt att döda beat , One / Mård
opoohshiiet detta var riktigt fet.. Sircuz : Gillade detta som fan med tanke på att kvaliten är fet man hör allt du säger flytter som en båt ! texten fet ... !!! Reefen övertung !!! Tony R: Gillar ditt flytt grymt mycket !!! :.. Upp fet fet ! Ampull: Du är helt ssjuuk älskar din röst och hela dig !!
cool! ska lyssna nu!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
bra mixat eroz vart du nu e;) Kul att det gillas. Hoppas att de kommer mer komentarer! Peace
TJuu mannnn! denna låten var fet tyckte jag älskar alla lika mycket !!!! Tack basilusken //eroz !
som alla andra har sagt, ni la de tvärfett !!!
missa inte det hära whoa , riktigt bra !
Tycker att låten är fet och är mycket överraskad över tony rizzla, fett bra. Jämn nivå över hela låten, har inget att klaga på på rappen. Ajajaj, det skär i mina öron när jag hör s-ljuden dock. En de-esser på allas verser men framför allt på ampulls vers skulle inte sitta fel, annars fett mixat. Peace
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
wusss!! Sircuz äter upp den här skiten! fire
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
MÅste säga att den var galet skön:D reffen diggas galet mkt;)
mattheew : Jo jag vet vill inte klagga nu på men jag mixade i Hörlurrar kl 3 på natten ! :D men tack ändå !! :)
Riktigt fet låt ! najs lagt av alla och riktigt fet reff ..
fet låt grabbar fortsätt så här 9/10
Tack så mycket alla fett kul att ni diggar den ! Fler låtar av oss kommer komma inom kort så ni vet. YEAH ! Sanna Fucking Kungar
Helgalet ! Sircuz: Tight som fan , skön attityd. Slaktar totalt. Basilusken: Sköna rader . tung skit. Ampull: Tungt som fan skön attityd och sköna rader ;) Peace !
054 - KARLSTAD <3
Sircuz: skönt flow som fan diddar rösten.Ampull: lika fett som vanligt. diggar din röst som fan.Tony: skönt flow.Rissla: skönt flow.Ampull gillade jag mest. Eroz: skön mixning.
All support uppskattas /// Elaz
fett najs :D alla tre lägger det som vanligt helt sjukt bra :)Ampull : skönaste rösten och helt enkelt suvärentonyrissla fett grymsircus alltid vart en av mina favoriter ha det bra peace / Pontus
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
Kul att ni Diggar skiten! Sanna kungar back in TOWN:D Håll huvet på skafft i balkong räcket för snart kommer de mera av oss! Peace Whoa!
Fett grymt bra låt. FY fan va härligt att höra er alla 3 igen! Mycket bra ! PEace
tack hörrni
www.myspace.com/thesircuz
ampull var nog bäst i den här låten
http://www.youtube.com/meeyeer/
Äntligen en låt med er uppe ;D den va riktigt skön alla sätter det som de ska vara så jävla skön åker direkt in i ipod ;P nej seriöst den va töööng som fan skönt flow på alla 3 reffen så jävla skön diggar era låtar som fan det är som bäst när ni är alla 3! Skön mix som fan också naajz EROZ du har blivit jävligt duktig på det du gör ;D
alltid lika fett brusher :D det här var fan tvärnicce :) big up! kul o höra från basilusken!
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
reffen var inte najs altså. dock var verserna det fast ampull var steget bättre
richyrich bitch !
Tack så mycket alla kul som fan att ni diggar och lägger en minut på att kommentera!
- Sanna Fucking Kungar -
tack gott folk
Jävligt nice !!! skönt att höra er igen !!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
tnx fan:)
Whoa droppa lite inlägg i dom gamla rävarnas trådar nu vafan.. Ni vet va jag tycker om den.. Den är Total.. Bump
Kalliistudios© 2:avåningen
skit fett grabbar kul att ni släpper nåt nytt :D bra mix eroz :)
riktigt jävla tungt! upp!
Tack tack
Tack fan:) kul att nigillar
app whit this shit
appppp
langa nya länk om det går? sugen på att höra ;)
Finns nog inte en låt ni inte lägger bra! :)
tack, riktigt bra, skön attityd, bra flyt och feta rader :D