Anta - Årets sista mixtape
Yes.. Pga klydd med serverplats och för lite tid att lösa det på så är den något försenad! men här är den!Länk till http://www.ivanproductions.com/ovrigt/Anta_-_Arets_sista_mixtape.rar 01. Anta - 48 bars Intro (Prod. Antagonisten) 02. Anta feat. Köza - Varför vill ni ändra oss (Prod. Antagonisten) 03. Anta feat. Da Addict och xtatic - Jag hatar människor 04. Anta - Färger på skärmen man Skit (Max) 05. Anta feat. Grapee, Max och Melina - Spriten räddar dig inte 06. Anta feat. Ceder - Ingen utopi (Prod. Antagonisten) 07. Anta feat. Melina - Livet på en deppig beat (Prod. J.Esco) 08. Anta Feat. Max - Hur blev jag så bitter (prod. Core) 09. Anta feat. Anxious - Fuck With This 10. Anta Feat. Max - Ser det ut som jag bryr mig (prod. Fingal) 11. Anta feat. Sleez - Faktan är tveklös 12. Anta feat. Lex och Mattias - Be För Mig (Prod. av Jimi Libra) 13. Anta feat. asma, Ceder, Max och Grapee - Ventilerar Lungorna 14. Anta feat. Kambiz - En ursäkt (Prod. Fingal) 15. Anta feat. Grizzly, max och Caustic - Bakom Fasaden (Prod. Core) 16. Anta feat. Melina, asma, Max, D-nice och Ampull - Det kallas hype 17. Anta - Ett ögonblick av klarhet 18. Anta feat. Anxious, Addict och Albin N'doja - Mot varmare breddgrader (Prod. Antagonisten) 19. Anta feat. Grapee och Jimi Libra - Sommarplågan (Prod. Jimi Libra) 20. Anta feat. Lex - Sessionshit 21. Anta feat. Melina - Det blir bättre 22. Anta - Kaffet ränner tii (Outro skit) Yessir!
aaaah så jävla gött har väntat somfan tankar nu :P
Den här är Töööööng mannen ! Nice som fan .. Kommer med mer kritik om alla låtar snart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt fett , å älskar när sånna roliga saker kommer upp som nr 4 på mixtapet, kommer ihåg från nått gammalt mixtape när smale flippa ur helt å hållet, fan lika roligt varje gång! och "Varför vill ni ändra oss" & "Det kallas hype" var helt klart favoriterna på detta mixtape! UPP & god fortsättning på året!
fbg
Äntliigeen ! Kommer kritik efter att jag har lyssnat ! =D
Thanx peeps! Dunstan: Det är obligatoriskt att jävlas med folk under inspelning.. Och lika obligatoriskt att senare lägga ut jävelskapen på diverse tapes och netplays! Hojta!
riktigt nice mannen! lyssnade genom igår när jag kom hem.. soft som satan:) UPP MED DENNA
först och främst, fett att du släpper något. har fått intrycket av att du blivit en riktig soffpotatis på sista tiden. big up! 1. du har gjort en liknande låt/intro innan. den andra gillade jag mer, tror att det var samplingen och röstläget som jag tyckte var fetare. rappen är det väl inget fel på, brukar inte vara det. däremot får jag lite spel på dina beats, du har ett bra öra för samples känns det som - men världens sämsta för kicks & claps. experimentera gärna mer så att inte alla beats låter ungefär likadana. 2. samma kick? köza lägger det soft - trots "axelerar" höhö. det har hänt något sen jag hörde denna första gången, det låter som om sampeln i hooken distar. helt ok låt, du är fetare än köza i denna här. inte min favorit. 3. minns du när jag sa till dig att sänka hela din vers? din acapella är tjock och beatet är tunt, därför kan det vara svårt att skapa en balans. jag tycker fortfarande att det är för högt. addicts vers är helt klart fetast, men fattar inte att beatet går 2 bars tyst innan hans vers kommer igång, glömde du klippa? xtatic är rolig haha, norrmän kan inte vara arga typ. fail. denna är inte så fet. 5. denna beatet gillar jag inte - och här är din vers för låg, annars fet. melina får mig att tänka på någon annan tjej, glömt vem hon var. hursomhelst brukar jag inte gilla när man sjunger på skånska, men hon gör det överfett och jag vill krama henne typ. grejp är inte fet. max lämnar en fet vers, inget extraordinärt - det är som det brukar. gillade tjejen mest. rapmässigt var max tyngst med stabilt flow och snyggt rimschema. 6. samma kick? haha tyckte introt lät som en plojgrej, men det var det inte. sry. gillade inte beatet alls. verserna är mediokra, kul att höra ceder tho. 7. aha! gillar detta beatet som fan, och melina är ledsensexig i denna här. dina verser är feta i denna, gillar när du kickar såhär, din röst gör sig bäst när du inte kryddar. favorit hittills. melina lämnar en skön break i låten med sin vers i mitten. din andra vers är mycket sämre än ettan - för mycket stressande i dom första åtta. 8. FETT beat av core. älskar typ detta här beatet. feta verser av dig danne. hooken är bull faktiskt. känns som om den är snabbt ihopslängd för att fylla ut. 9. en låt helt i min smak. retar mig att jag inte är med på den. anxious första vers är av kroken. sjukt röstläge på hooken! gillar dig mer på engelska, känns bara som att lite övning skulle sitta fint. skitsamma, enligt min smak är denna här tyngst. 10. haha så bestämd på introt. TVÅTUSENÅTTA - ööööööhm ja, jag fattar maj ente riggtickt va menschor sajor. hahaha, flabbade lite där. ännu ett fett beat av core - feta verser och hooken halvgillade jag. 11. skitfult beatval. skön text på versen iaf. sleez la det riktigt dåligt, pallar inte rösten och framstressade rader som; jag ser ögon som blöder bröder från söder behöver du glöden jag har röven i mjölet osv. dessutom var du för hög, eller så var det alldeles för stor skillnad på kvaliten, det blir liksom en ljudvägg i skillnad när din vers går över till dannes igen. inte en bra låt anyhow.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
12. har nyss kommenterat. lex har utvecklats, ändå gulligt. 13. beatet suger, min vers är fattig och den enda jag gillar här är ceder. 14. ändå fet, diggar bouncet. spelades in med din gamla mick & ljudkort? blir otydligt på sina ställen. gillar ändå denna här. kambiz lägger en tung hook. 15. denna är skitfet! caustics monsterhook är riktigt tung. beatet är övertungt och din vers är cool dawnyell. men måste ge detta här till grizzly och caustic. har lyssnat in mig ordentligt på denna här sen innan och tycker den är riktigt fet, och anledningen att grizzly är fetast är för the truth i hans vers plus deliveryn. 16. ändå fet. 17. riktigt fet lyrik i denna här, mixen är clean och flowet är bastant. jag gillar den. 18. halvskön, anxious levererade. beatet är lite för gay faktiskt. 19. fett beat av libra, skitful hook av er. känns som hundra punkare på bussen i stan en lördagkväll. grejp var bättre än vanligt, men ändå inte bra. whack mix på dig danne, versen känns stressad på sina ställen också. libra var nog bäst fast när man väl kommit till hans vers har låten blivit sjukt tråkig och jag skulle inte vilja kalla denna här för en sommarplåga, mer som en session över ett lägereldsbeat när du druckit för många öl danne. 20. yea! du gör dig fetast på en skryt-topic med ett oansträngt röstläge, gillar din vers. lex vers var ful som fan haha, word på ps3 raden! ändå utveckling på lex. skönt att man slapp höra någon skit om gud. jobbigt att du lekt med pitch bendern mellan verserna. 21. fet känsla, din vers är gayhög tho. word på texten. melina är kung vid detta laget. snyggt av er båda. danne, tänk på ljudnivåerna mer! 22. hatar den kärringen, ryslig jävel. tycker att mixtapet i helhet var mediokert, du hade en del skit här på som jag hade hoppat över om det var min tape. vissa tracks är skitfeta. den med sämst insats som gäst är jag, och den med fetast är anxious eller melina. kommer ta bort mer än hälften av låtarna om jag ska vara ärlig, men dom som sparas kommer spelas en del. hejdå
Tööngt !
www.myspace.com/Sagoztyle
tack asma :D utförligt som fan.. det gillar vi =) Jag vet, där är en del som jag själv inte är så jävla nöjd med kanske.. Men vafan, finns väl alltid nån jävel som gör! denna har blivit så ojämn för att allt har blivit utdraget och vissa som bara är "ihopakastade" som session från start landat på här ändå! Sjut nice med så utförligt dock! UPP!
haha shiiit, utförligare kritik än asmas går nog inte få tag på! är lessen daniel, men jag orkar/hinner inte skriva lika långt :) jag har inte hunnit lyssna igenom så noga ännu, men det jag har hört låter fett. Visst finns det nåt spår som är bättre än det andra men helheten känns som ett fett tape. jag gillar dom lite seriösare låtarna bäst, och den där tjejen Melina gör de översnyggt i "livet på en deppig beat" me like. till mitt försvar angående versen på låt 20: jag va i svedala i somras med feber och förkylning men lyckades ändå ta mig in i båset och lägga en vers, kanske inte de bästa ja spottat, men jag e nöjd och kul hade vi när vi spelade in den hahaha på tal om det, anta, de e ju så varmt i ditt mickbås så man får rappa i bar överkropp (bögigt av mig, sorry) ska lyssna in mej nogare nu och kanske återkomma, det jag gillar starkt också är att du har proddat en del beats själv vilket är softish. ses snart homeboy! peeeys
Detta är min forumsignatur
Lex så varm hinner man inte bli på en vers, då måste ta en jävla massa tagningar. Ska kommentera alla låtar a la Asma ikväll, jag svär brush walla
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tror du missade min notis om febern och förkylningen där björnen! eller du kanske inte svettas när du har feber? att de va varmt va mest ett skämt, ja spelar givetvis alltid in i bar överkropp oavsett. grrr på dej grizzly
Detta är min forumsignatur
Hahahahahhaa grrrrrrrrrrrrrrrr!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
01. Tycker beatet är skitskönt, tycker dock inte alls att låten funkar som intro. Du borde lagt en hook och haft den någon annanstans på tapet. Texten är bra, riktigt bra på sina ställen. Gillar din delivery här också, låter inte så jävla aggro. 02. Jag hatar Közas röst, han har skönt flow men jag kan inte lyssna på honom. Samplingen i hooken tycker jag är sjukt skön och den passar perfekt. Tycker din första vers är riktigt bra Danne i början men den tappar mot slutet. Tycker det funkar bra när ni kör back2back i sista. Beatet är dock trist som fan. 03. Så jävla dålig låt, gillar inte beatet alls, gillar inte heller när du låter såhär aggro men det vet du. Alldeles för arg låt, inte alls underhållande att lyssna på. Bristen på hook gör det inte bättre. Addict låter som Addict alltid gör, verkligen inte min kopp te. xtatic var helt värdelös, fyfan. Känns som du tagit med honom bara för att han rappar på norska, och inte för att han kan rappa. 04. Hahaha underbart att den äntligen ser dagens ljus. 05. Aaah Big Brother, skitfett beat! Tycker du är fet i denna Danne, dock är din acapella låg som fan. Ingenting att klaga på i din vers. Melina är så jävla grym, detta är inte min favorithook med henne men jag är kär i hennes röst. Grape är inte bra i mina öron änsålänge, dock är denna versen bättre än det andra jag hört med honom. Max är stabil i denna, bra Max-vers, tycker du är i ditt esse när du kör med denna vibben (och Bananas då såklart;)). 06. Denna låten gillar jag verkligen, tycker den är en av de bättre på tapet. Än en gång tycker jag du lyckas med de pitchade hooksamplingarna haha. Skönt beat överhuvutaget som fan! Tycker du är stabil i denna Danne även om jag tycker Ceder är klart bäst på låten. 07. Melina, Melina, Melina :) I love it hehe! Helt sjukt skön hook och versen är grymt mysig. Tycker du ska stirra ner liiite i verserna Danne men detta är en bra låt, tycker du lägger det fett. Dock är låttiteln årets fulaste. 08. Gillar inte alls detta beatet, väldigt deppigt och mörkt, inte alls min stil. Max lägger dock en skön hook som gör sig jävligt bra på beatet. Tycker du är bra i denna Danne, stabil låt, ingen favorit men inget hatobjekt. 09. Denna låten gör mig extremt kluven. Playedvarning på att sampla Scarface. Anxious låter sjukt aggressiv och jag borde egentligen inte digga det, men jag gör det ändå. Fet snubbe faktiskt, även om han inte alls rappar på ett sätt som jag brukar uppskatta här. Hooken är lite väl gangstawannabe, för mycket fuck och bitch och bajs, vi bor i skåne, inte Brooklyn. Det där med aggressivt gäller dig med Danne, men det passar dig bättre på engelska, jag tycker faktiskt du lägger en feeet vers! 10. Så jävla fett beat!! Damn vad jag gungar med. Skitfett av dig Danne i verserna också! Hooken är bomb, diggar den som in i helvete! En av de bästa låtarna på tapet.
11. Jättebull beat verkligen, tråkig låt rakt igenom, slöseri med en rätt rolig text från dig Danne. Här låter du precis så jag inte vill att du ska låta Phille. 12. Beat = Skitskönt! Hook = Ännu skönare! Tycker din första vers är skön Danne, lite nödrim känns det dock som. Orkar verkligen inte med kristen rap, särskilt inte om det inte kommer från en riktigt grym rappare med fet delivery. Detta är bättre än mycket med dig Lex och jag tycker det går på rätt håll, men änsålänge är det inget jag diggar. Din sista vers är också skön Danne. 13. Känns som "Hat" version 2008. Beatet är sjukt mörkt, inget plus i min bok. Skönt att höra Asma på svenska igen även om det inte är en av dina bättre verser. Tycker du låter för ansträngd. AggroAnta, då blir det inte många plays i min media player ;). Ceder gör sig inte riktigt på såna här låtar, tycker mycket bättre om honom på softa saker med chill eller kaxig vibb. Gillar inte Max heller riktigt på den här vibben, med hårda, småarga låtar. Tycker du är mycket bättre än vad man hör om man lyssnar på detta. Grapes vers och röstläge här är kaos och katastrof. Hade verkligen räckt med fyra verser. 14. Fett beat som bjuder in till lite flow! Jag brukar verkligen, verkligen digga Kambiz, men detta tyckte jag var riktigt dåligt. Jävligt kul att höra att du vågar leka lite med flowet här! Tycker du lägger det fett men som helhet gillar jag inte riktigt låten. Kambiz vers är sjukt långt under hans standard, beatboxandet (?) i reffen är riktigt jävla bull, sen höjer du denna låten en hel del, men tycker inte den räcker ända fram. 15. Tycker denna låten är fet, blev nöjd med den. Tycker alla lägger det bra, Caustics hook är muuuuuuuuuurda. 16. AggroAnta! Knas beat, jävla domedagsskit. Tycker inte Melina passar alls på denna låten. Max lägger en bra vers, men hade velat att du lät lite mer engagerad och än en gång denna vibben av låtar, jag vettifan asså. Asma lägger en skitnice vers här tycker jag, än en gång, fett med svenska, texten är sådär tycker jag, men deliveryn och röstläget är så jävla fett!! D-Nice låter skönt kaxig och lagom psycho emellanåt hehe, en av de fetaste verserna jag hört med dig. Ampull lägger det helt okej, inget som jag fastna för men inte dåligt alls, 5 st 16verser + hook är för mkt. 17. Sessionmode. Tycker du är fet i den, men man kan inte göra så mkt med detta upplägget på en låt. 18. Haha detta beatet är skitfett! Tycker du låter lite för stirrig för en sån här softarlåt Danne. Hade velat ha lite släpigt, kaxigt, skönt, avslappnat flow. Texten är dock fet och jag garvar alltid åt sten, sax och påse-raden haha. Hooken är på gränsen till skitgay men samtidigt skön haha. Anxious låter som jag önskar att du gjorde på denna låten, skitfet vers, bäst på låten! Pallar inte lyssna på Addict på danska tyvärr. 19. Hahahahhaha jag gillar hooken! Den är sjuk, sjukt är fett. Beatet är asskönt, Grape är inte bra, säger precis som på ovanstående låt Danne när det gäller dig. Libra låter skönt avslappnad! Fuck it haha man blir glad av denna låten! 20. Beatet är inte fett, sessionshit summerar låten jävligt bra, tycker du lägger det skööönt här Danne, riktigt skönt. Skönt med Lex utan kristet tugg. Även om flowet här kan vara det bullaste ever hahaha. 21. Också en av de bästa låtarna på tapet, såhär vill jag höra dig Danne. Skitbra! Text, röstläge och delivery, allt! Din bästa insats. Dock överröstar du beatet, sääääääänk. Melina är back on track, and I love it again! 22. Helt onödigt eftersom det verkligen inte har nånting med musiken eller dig att göra haha
jag tycker lätt låt nummer 19 e fetast.. den e asball.. kan riktigt se fulla fjortisar sitta vid en eld o sjunga på den.. självklart är jag inkluderad där. lite kritik. grape, rätt mycket flowmissar, texten är ok, inget mer.. stör mig på när danne SKRRRIIIKER "grape tackar för sig!!!" fuck me vad rädd jag blev första gången.. shit anta lägger en typisk anta vers, skulle dock vilja att du tog det lite lugnare..=) libra, ändå possitivit överaskad.. vetifan varför.. han har skön röst och jag lyssnar lätt på vad han säger. beskriver enkelt o lätt hur hans sommar ser ut.. skönt! sen blev jag sjukt besviken i slutet när det jävla skiten kommer.. haha du vet vad jag menar.. sån nerpitchad shit som blir mer o mer.. o antas eftersnack.. passar inte alls på denna låten.. till sist.. mixen..ja, den kunde varit bättre danne köp ett bättre ljudkort o en tyngre mick!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
o hooken e störtsoft, asma du vet inget ;P
nej, det är klart. jag gillar ju inte lil wayne..
jag tycker du, som vanligt, är överfet tillsammans med asma med flera på denna tape
Stay strong
Exakt Asma, skönt att du själv sa det! :)
nej, det är klart. jag gillar ju inte lil wayne.. hahaha ;P
ironi gör sig fortfarande inte på internet ser jag..
Nice man.. Keep it up! Peace
Något som gör något som skapat något
thanx peeps! Grizz: Bara så du vet så har mina verser i spår 12 ingetigöst bakom sig what so ever =) fler?
Fett nice mixtape ! Favoriterna är : Sessionshit Ett ögonblick av klarhet Det kallas hype Faktan är tveklös Hur blev jag så bitter och en av dom största favoriterna är Jag hatar människor ! Fett nice !
orkar inte komentera allt mayn! men tar lite som jag digga =)det kallas hype: så fort jag hör hype nu förtiden så tänkte jag på "din stil är som ikea män, det fattas alltid nånting" ! haha , klockren. men, anta lägger en helt okej vers. tycker att det skulle tagit det lite lugnare dock. melina lägger en skön hook! du gör dig fett bra på sånna här beats! :) .. maxaan, haha .. klockren vers av dig mayn! enligt mig den tyngsta på denna tracken. blev lite besviken på asma här däremot.. versen är fet, men tycker du har lagt mycketmycketmycket fetare än såhär.. även om jag tycker du är fetast när du kickar på svenska! du kan bättre.. det bästa jag hört med d-nice, absolut! den var tung. ampull flyter nice, men vetifaan .. digga inte så mycket!en av dom bästa låtarna på tapen! =) okej, jag komenterar en låt till^^sommarplågan: beatet är dunderfett asså! man får verkligen en överskön sommar känsla av det, fast tror ni har vänt på sommaren och vintern. det är vinter nu boys^^ .. grappee var bra i denna.. absolut det bästa jag hört med dig! :P du är ju nästan duktig på att sjunga danne^^ .. libra är tung. har dock bara hört dig innan tillsammans med legenden, men då var det inget jag gilla. men nu, låter mycket bättre!dom två, typ bästa låtarna på tapen! i övrigt låten tapen dope mayn. :)
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
Vill säga tack som fan först o främst för att jag fick va me!!! Tack så in i jävla helvete till Asma, Grizzly o Sleez för era sköna ord... Har själv lyssnat en massa på denna mixtape o kan fan inte sluta.. ¨kommer med kommentarer inom kort!! Ta hand om er!!!
melly mel
Vill säga tack som fan först o främst för att jag fick va me!!! Tack så in i jävla helvete till Asma, Grizzly o Sleez för era sköna ord... Har själv lyssnat en massa på denna mixtape o kan fan inte sluta.. ¨kommer med kommentarer inom kort!! Ta hand om er!!!
melly mel
melly mel
melly mel
"Jag hatar människor" är så jävla tung. ^^
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
fett mixtape bror! Kärlek / Köza
Bara Kärlek
thanx alla som gillar :D Nödvändigt med 4 likadan inlägg? :D Keep it pumpin in this beyutch
HAHAHA jaja, minnet :S Det sviker när man blitt så gammal som jag :) Det är nån sjukdom, som jag inte minns namnet på nu...
melly mel
HAHAHA jaja, minnet :S Det sviker när man blitt så gammal som jag :) Det är nån sjukdom, som jag inte minns namnet på nu...
melly mel
Måste favorisera "Det blir bättre" den va riktigt bra Tummen upp.... Allt annat va också fett utav fan denna kommer spelas många gånger Peace// N.M.E!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
thanx =) nice att du gillar det mannen.. UPP
n.M.e: Tack där min son hehe!
melly mel
shit va dött
"Gjord på en dag" är en EP med Antagonisten, Max & Ceder som spelades in under en enda dag typ 2007. Marke är enda gästen och det är 7 spår på EPn om jag inte missminner mig.
Nice, tack, finns det nånstans att ladda ner den ? Har ej hittat....
de va fett mixtape , gillade några låtar men denna va den bästa enligt mig 02. Anta feat. Köza - Varför vill ni ändra oss közas första vers är den bästa på hela mixtape tycker ja pz
Hur bra som helst, tack mannen och medverkande för denna, ligger i ipoden nu och följer mig överallt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
härligt.. tack alla som gillar.. fler?
50 Comments! Get Up !