Shazaam - Boom Spit
Ni har väl inte missat Länk till http://julkalender.shazaam.se ? :D Checka lucka 17 bland annat! Helt färsk vers på en av dom mest played out instrumentalerna. Inspelad i Level8.
Grymt mayn! tung (Inlägget ändrat av Oracle pga offtopic 2008-12-18 14:30:17)
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book
haha, diggar saltlösningsrimmen, diggar skämten. haha, nice. :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
den va grym !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad kul med julkalender. Can't wait to lucka 24, kanske den gröna skivan?! :D
riktigt fett det här. diggades fullt ut.
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Jävligt nice !!!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
fett mayn :D
Aldenfalk, från 2Phat, M2P och D.S.O.T.S ;D
skön som fan :D
054 - KARLSTAD <3
Häller klorinvätska på blondinbella. ahahhahah gjorde min dag
Riktigt skön!
www.myspace.com/Sagoztyle
haha fett soft låt (= haha du borde ha världens jävla fantasi,
vill du ha beef? du slutar som köttfärssås ojojoj,
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
sickmaynshit! bara det inte blir någon popfjolla av dig som fronda och c.o. längtar efter skivan, när skickar du ut den?
fan vilken härlig julkalender!
För att vara ärlig, är det här bland det bästa du lagt lyricitiskt(rätt ord?) Och det är då verkligen inte dåligt, hoppas att det finns mer sånt här på albumet! Shazaam > Organism 12 just nu iaf.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
hahaha låten på di leva beatet på mixtapet verkar råskön:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sooooft låt! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
nice!
Sjukt nice! Mycket impad
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
fresch!
We make rap, but we live hiphop
hahaha så skön, varje gång jag kollar på youtube battles du är med i haha. så sjuk haha
http://www.myspace.com/stojicrap Zivela Srbija
snacka om att kunna utföra enheldel med bara en penna! bigup shampeeeez! haha.
Galet nice !
Drick upp din läsk o dra
Producent
2008-12-19 10:03
J.O.H.N på mikro-fo-nen! Feeet som fan! Diggas!
http://www.soundcloud.com/jjofficial
grymt jävla skön. big up.
haha så feet!!!
nice nice
-§ '_' § ( . )( . )
GALET! älskar även din remix på Min Click!
bla.
RIIII-FFAAAA! sjukt jävla grymma ni är !! jag är kär!
Ri-Fa above all!!
bara för mig lucka nummero 24 inte funkar att ladda hem låten på?
;>
GÅR INTE NUMMER LUCKA 24 ::(
054 - KARLSTAD <3
Nej, fan fixa dagens:)
shazaam.se myspace.shazaam.se julkalender.shazaam.se youtube.com/shazaamse Debutdubbelalbumet "I huvudet på John Landenfelt" 24 spår! Släpps den 26e Januari!! Förhandsboka nu via www.shazaam.se Dom som förhandsbokar får ett exclusivt mixtape på köpet vid namn "Utanför huvudet på John Landenfelt" som innehåller 19 spår! Här är texten till låten vars tråd jag är inne i nu! Jag postade den i bloggen jag skriver via myspace.shazaam.se när vi släppte denna mp3 igenom julkalendern men för dom som missat och vill läsa med i texten haha, här får ni! jag förbihåller rätten att ha skrivit fel någonstans, så svårt att höra med alla R ;D "jag heter john, rappare, mc kaliber jag är på mitt topp, jepp! betta believe it alla rappar om hur dom flyter som en saltvattenlösning .. falsk marknadsföring en halvflaska rödvin senare är på språng planera, plantera, antända, bomb! folk verkar tro att dom är gangsta på riktigt bara för dom sitter på gräs som en picnic men jag ska inte snacka den enda som är mindre gangsta än mig är förmodligen obama vem är det som är på micen ikväll? j.o.hn på mikrofonen min rap är uppåt väggarna, som sängarna i dom madrasserade cellerna, im crazy man häller klorinvätska, på blondinbella, bella! det regnar, ta din umbrella, ella, jag skämtar men ibland så kan det hända att folk blir lacka när man rappar, fuck you era töntar ta det med en nypa salt, i ditt öppna sår vill du ha beef? du slutar som köttfärssås Ri-Fa is in the building! Whazaaaa? Im just chillin vem är det som är på micen ikväll? j.o.hn på mikrofonen en jaktpilot tillbaks medans du är som en Anna Book reklam för Marabou choklad (Abo!) som Pato Pooh (Mode!) som om Lucky Luke och Kapten Krok satt och tog ett glas jag rappar och lägger ner rader på beatet som om det var jättelätt medans du knappt piper till som ett sms jag dricker energidryck drömmer om att stå på gräshöjder som en kennedy skytt nu är det min tid, har du sett på klockan? you know what time it is, direkt från level åtta vem är det som är på micen ikväll? j.o.hn på mikrofonen vem är det som är på micen ikväll? j.o.hn på mikrofonen så stick ifrån den, tagga och för alla målare, jag menar inte graffa rappar som om min pappa va starkare än din pappa svenskhiphop, ge mig fjärrkontrollen jag vill zappa till nått cok nice, byter kanal, råkade hamna på en poltergeist, shit knas, jag stänger av, kan du känna vad, jag säger, det e john!"
Jävla whoa asså ... allt folk skriver är nice . Ohh fett ,, skit bra osv. Själv tycker jag att låten va as fet sen tycker jag också att i helhet så råder det inga som helst tvivel om att du är en av sverigen bästa rappare. Ditt flow din dillivery din fucking atityd mannen ... total fet .
bäst, punkt slut. väntar på albumet med spänning, vet att de kommer bli överfett! GO JOHN! :D
ni har väl alla köpa albumet ? kolla bloggen på myspace för en acapella vers!
Du e jävligt tung, älskar dina battles på youtube och skit :) Längtar dock efter att få se dej med lite mer tunga rappare :D En låt med dej och organism 12 eller nåt vore SJUKT nice :)