I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MJM - En vanlig utekväll

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2008-12-09 04:21

MJM - En vanlig utekväll

Fick hem nya micen idag, så jag var bara tvungen att pula ihop någonting..
Har inte spelat in någon refräng, det lämnar jag till någon annan..
Tips på hur jag kan utvecklas, både rapmässigt och mixningsmässigt vore trevligt :)..

Här är texten:
Spoilerjag vaknar upp och det är dagen efter, kändes bra allting för det va kul på festen
bara polare, jag, och nån brud me, umgicks, chillade, och spelade spel
ut på krogen, uret stog på tolv, jag gav pröjs för taxin till en klubb på vårt torg
in och dansa, vi visade moovsen, allt som vanligt, vi var kungar på krogen

2 stor stark, och hämta en drink, gled på helt smoove, så jag lämnade sen dricks
och damen tog dom ner i kassaa-a apparaten, tänkte nu black jack, innan vi lämnar haket
in med 20, ge mig 2 minuter, japp där satt den, nu blir vi kungar ute
cash på fickan och en dealer i handen, vare jag som vann, eller hon som vann mig?


hem till mitt place för att splitta en flaska, jag fick med mig dealern, fast nån vifta och tjaffsa
vi kommer hem och sätter nyckeln i låset, fixar några mackor för att smörja kråset
Nu är vi back från scratch, fast en dealer med, några polare och så, kan de bli mer fel?
Vi dödar tid med spel och en flaska rent, hoppas polarna somnar, för dom sabbar det

Dealern och jag, i ett mörklagt rum, jag startar kameran i hopp om att hon visar mig runt
Visst de grabbar, inte har jag fel, de va magkänslan som sa't, för hon är as het
mina händer fumlar och jag letar mig ner, trosor av, särar på hennes ben
kameran i handen, och nåt i den andra, nightvision on, SHIT, DET ÄR EN TRANSA


Ångest är skit, men va skulle jag ha? Har en kille utan fillingar i sängen va fan
Han säger snällt, det gör ingenting, jag säger käft idiot, stick och försvinn
Jag kallar han för det, och det klär på sig, jag börjar gråta, kommer dom andra att slå mig?
Så jag tänker till, öppnar fönstret ut, 4 våningar upp, puttar till, det är slut

Polisen kommer, för dom vill ha mig, jag sa att hon är en han, och dom skojar "ta mig"
Jag frågar vad som står på, men dom gråter av skratt, det du har dödat är ingen man
Hon eller han, den eller det, spelar ingen roll för oss, vi blir av med fler
Mina ben dom viks och jag väntar på häktet, dom ger mig ett kuvert, med pengar så det räcker


Beatet är ett free ifrån Benne.

LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK

Konstruktiv kritik är alltid kul, så att man kan utvecklas.

checka http://www.myspace.com/mjmsounds