Sircuz - Se mej för den jag är
Lite storytelling thats all !
Länk till http://www.speedyshare.com/760539384.html
Texten
jag vet väll att det där som jag gjorde var inte jag jo visserligen var det jag men inte den som jag är det vet du också baby trots att jag har börjat tvivla på mej själv vet jag inte längre vem jag är efter denna incident och roserna som jag lämmnade på din bädd dom har vissnat ut nu ligger kastade på golvet och vår kärlek kommer aldrig blomma igen och det vet jag om trots det ligger jag och kramar om din kudde om du bara kunde stanna en dag till känner din parfym på kudden och sommnar in sen vaknar jag upp på morgonen och vrider mej i sängen bemöts av en tom vägg för att du finns inte där längre där du borde va en kram och du gjorde min dag bra till nånting att kämpa för... men nu är det över och jag har slutat att bry mej och jag är fullt medveten om att mitt hjärta som styr mej
Reff åå om du såg mej såg mej såg mej för den jag var kanske du kanska vi kunde bli något helt annat än vad vi blevit idag om jag kunde hålla om dej å nej du vände blad Kanske nu Är det slut men jag vill ta en sista chans i hopp om att få dej tbx
alla tankar snurrar runt och jag tycker om dej än för din kärlek så skulle jag kunna bygga monument jag skulle ge dej solen och månen om allt blev som innan jag skulle kunna ro utan årer med dej vid min sida du har nyckeln till mitt hjärta men du svalde den fastkedjad i deprisonen jag hatar det jag ger dej en bukett med varje blomma i världen för du är den enda tjejen som är botet mot missären med spjutet genom hjärtat sitter du och vässar skaftet men endå om du rammla skulle jag va där och dämpa fallet ällska dej en gång jag ällskar dej mer nu sväva jag lätta mot himmlen blev träffad av blixten skulle trotsa en tornado och träffas utav massa pilar korsa oceaner om jag träffa dej på andra sidan jag skulle gå genom regn eld och låta snön ösa ner du är den enda som gör mej hel
Skulle bli jätte glad om den som tankar låten även kan ta sejj den lilla tid det tar och skriva vad den tyckte om den efter den har lyssnat. PROPPS till den personen!
www.myspace.com/thesircuz
|