Maestro - Whine, Whine (Prod. By Maestro) Shoo, hade så fucking tråkigt idag... och jag gjorde en fett skum låt.. men ja lägger upp den de är kanske nån som gillar plågan :D haha! Beatet gjorde jag på eftermiddagen, sen så fick jag upp reffen i huvudet, whiiiine, whiiiine... hehehe! tanka, lyssna, sprid, älska!MIN MYSPACELänk till http://www.speedyshare.com/684508169.htmltexten e typ såhär:jag kommer hem sätter mej vid datanlugnt för en stund, tills dom börjar gapamin syrra hon låter som en vrålapamin brorsa predikar om allt på kartanmitt huvud sprängs, jag pallar inge mer, stänger min dörr och sätter mej nerpumpar min bas, typ i nån sekundinnan grannen knackar för han hör mitt dunkmamma kommer hem, frågar lite snälltom jag vart i skolan och har gjort min läxa änshiiit vad jag e trött på ditt gnällfår ja sitta en stund, jag har precis kommit hemmen, whine, whine whine whinemina öron dom faller avge mej en knapp så ja stänga, ertwhine, whine whine whineallt ja hör när jag kommer hem,allday, örrday efter klockan fem, de låter2xjävla skiiit jag får ingen lugn och roo (roo)jag får väl vänta tills jag växt och blivit stoor (stoor)då ska jag flytta dirr, de ingen tvekan allsför jag är trött på wain, vill tagga någonstansoch då kommer jag nog aldrig komma hemför jag kommer sitta, dunka musiken från klockan 5till 6...till 7... till 12...utan att något, whine, whine whine whineblabalbablbl whiiiiiiinereff...