Dr.Död - Hurring Vol.2 (netplay)
Nu är uppföljaren, Hurring Vol.2 , här! Hoppas ni diggar den! Tanka skiten, sprid skiten, printa skiten, eller för all del; pissa på den.Låtlista: 1. God morgon 2. Area51 3. Flugornas herre 4. Jag dog i sömnen 5. En evig väntan (gäst: Prendel) 6. PointlessGe mig en hurring för tusan! Högerklicka på länken ovan för att komma till en Speedyshare-sida. Inträffar trafikstrul på den så finns annars låtarna att tillgå på både Znapmusic och MySpace . Den blev dock nedkortad med (minst) 3min då teknikstrul uppstod i sista minuten. De låtar som uteblev får helt enkelt spelas in vid ett senare tillfälle. Sånt som händer, desvärre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu jävlar ska det lyssnas. kommer tillbaka om en stund och kommenterar^^ ville bara va först haha
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Nästan först :( Area 51 var tokigt grym. Lyssnar på dom andra senare, och lär lägga en bättre kommentar då.
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
aj att det ska ta så lång tid at ladda ner är astaggad!
Hörru doktorn! Langa upp volym 1 också när du ändå är igång ;D har inte hört den.
DETTA HAR JAG LÄNGTAT EFTER! Ska kolla det så fort jag fått ner det, och som sagt ladda upp första oxå! Puss!<3
No you!
Till att börja med så måste jag säga att introt var rätt kul^^ Favoriten var garanterat Area51. Alla låtar var bra förutom pointless som jag inte tyckte om speciellt mycket :P Hur som helst bra grejer! Men det var en grej på mixningen, det lät som om du läspade hela tiden. Kan vara att jag sitter på praktiken med endast en högtalare som sitter i själva burken vad vet jag^^ Om så inte är fallet så kommer jag höra det när jag kommer hem för detta åkte raka vägen in i min mp3! Keep droppin them bombs Charly!
Area 51 & Pointless var blytunga! Du är fan grym på engelska :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
1. Haha, halv skönt intro! 2. Introt var ganska så roligt! Bra reff! Låten var riktigt skön, bra! Garva lite vid outrot! Beatet var helt ok oxå! 8/10! 3. Jävligt skön låt! Skönt beat! Skön reff. Gillades som atans! 9/10! 4. Jävla soft låt! Soft beat. En bra softar låt helt enkelt! 8/10! 5. Prendel la det helt ok! Dr död, la det självklart sjukt bra! Skön låt, gillades som fan! Skön reff! Fett beat! 9/10! 6. Bra intro, seriöst men ändå kul! Riktigt bra låt faktiskt, men du borde kicka på svenska! Lite mera träning på utalandet skulle behövas, men det lät bra ändå! Helt ok beat. 7.5/10! Riktigt kul med 6 nya låtar att slänga in i ipoden! Tack! Väntar redan på nya låtar, redigt jävla fett! Är trött så orkar inte skriva så mkt, men kanske kommer senare. Tycker själv att du är bästa rapparen i sverige! Puss unt Peace!=)
No you!
tycker det mästa va fett area 51 var ju bäst :)
Toastare
2008-11-28 16:01
fett! :D som många sagt så var area 51 bäst ;>
asd
jag gillar din intensiva delivery & får stundtals lite pstq känsla i låten som jag tyckte var bäst, flugornas herre. hade velat höja beatet en decibel eller två. ditt remschema är jävligt tight för det mesta, men ibland blir det långtråkigt & jag känner att 6 spår med samma grej är lite för mycket för min smak. hoppas att jag inte sårar dina känslor men din engelska var whack och jag tycker personligen att du är i ditt esse på svenska, no more swenglish pls! sparar flugornas herre & slänger resten. be cool.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TANKAS DIRR NU, goo kommentar kommer inatt eller imorgon :) Men nu har ja höga förväntnignar för Dr.död leverar good shit ;D peace!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Så jävla tight. Roliga & välskrivna/rimmande texter. Du är sjukt underskattad, fortsätt och du kommer få en jävla hajp Charly. Har följt dig ett tag, och det är fortfarande galen utveckling. Keep it comin' Peace!
be the change
liak tungt som vanligt, diggade Pointless, tycker du ska köra mer engelska. Pz
Måste bara hålla med asma- om engelskan, det låter som en blandning mellan brittiska och amerikanska och lite ungerska... men dom andra låtarna tvääärfeeta, men fortsätt med svenskan!
B
sooft ! fett skön skiss med mannen !
Yäääh! Fett med fräckt, kompis. Hörde att Vol. 3 kommer nästa vecka?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Jäkligt soft, Specielt på svenska, Men lika bra att kicka på engelska då och då tycker jag! Det var endå helt ok, Och uttalet förbättras ju så.
Andra-sidan Hurring Vol.1 var egentligen en flopp. Flera låtar försvann, av okänd anledning, och blev endast 3 låtar bred. Dom finns på min Znapmusic (Qranieqoaugaltion, Tioende låten, Out of business).Vv Jag lespar inte, det är mixningen. Är ju inte mixerkungen direkt, så det blev som det blev.ProNoob Tack för fet analys. :-)-asma Kul att du kikade förbi! Fränt också med en liten kommentar gällande Pointless, eftersom jag främst tog med den för att få veta om min "amerikanska" är hiss eller piss, och jag förväntar mig bara ärliga kommentarer, annars utveckls man ju inte liksom. :-)fader Tack Perre. :-)Tack för kommentarerna niickees, limp, Danne., JackVegas-, ReskOnee, elajt, peramaki, Nuagjagja!
texterna är grymma, roliga rader blandade med bra punchlines osv. man märker av att du spenderat tid i lyricism. raderna är din styrka, om man nu får uttrycka sig så töntigt.rimschemat är inget att klaga på. riktigt bra stundtalsflowet är stabilt. men om det är något man måste klaga lite på så är det nog att ditt flow kan bli lite långtråkigt. eller du kör verserna på samma sätt hela tiden. inget som jag bryr mig särskilt mkt om men för att inte bara vara positiv ;)uttalet i den engelska texten var inte något att hänga i julgranen, hehe ;) men keep up the good work. alltid roligt att höra från doktordöd!
en evig väntan shiet , diggar somfan :D keep it up
383 mannen vi slaktar bijaces !
Lyssnat igenom nu. Allt i allt; en helgrym mixtape. Jag kommer att lyssna på varenda låt flera gånger. Big upp! 1. God morgon Asrolig. ^^ Men inget betyg eftersom det inte är musik läxom 2. Area51 Fett som fan. Grym text, skönt flow, diggar beatet. 9/10 3. Flugornas herre Diggar denna också. Finns inte mycket att klaga på. Fast beatet är inget jag gilla. 8/10 4. Jag dog i sömnen Otroligt skön att lyssna på. 9/10 5. En evig väntan (gäst: Prendel) Härlig energi i denna. Men jag tycker inte Prendel är riktigt lika bra som han brukar vara. 7/10 6. Pointless Du är fett grym på engelska! Du påminner mig om finländska rapparen Redrama. Fler med engelska föfan! 9/10
Tajt mannen! Fast engelskan brast!
riktigt riktigt bra,, precis som vanligt :)
Bra skit, doktorn är grym.
Du är extremt duktig Doktorn, men det visste du redan... din engelska är inte den bästa, men fyfan vad äckligt bra du är! keep it up
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Det här får på tok för lite uppmärksamhet!
Ch1ll Har tänkt en del på flowet faktiskt och kan många gånger tycka själv att det blir långtråkigt, grejen är den att jag är så jävla trött på att försöka få till ett superduperflowarAfasi-flow (som väääääldigt många tycks vilja få till), men inte alls lika många som vill lägga feta verser med något nedsaktat/"segt" flow (just för att texten ska betonas ännu mera, så att lyssnaren hinner höra och uppfatta innan nya rader kommer). Min poäng: jag vill lägga massor med energi på textbiten då flowbiten är det redan många som behärskar. Tack annars för en trevlig analys. :-)Vv Hehe. :-P Tack Senneh, Andra-Sidan, joskow, svanlov, Azzet, spades_joola för fina kommentarer! :-) 174 downloads, kom igen nu, låt mig nå 200 åtminstone! :-)
Förstår mig inte på whoa asså... DoktorDöd håller en jävligt hög nivå inom texter och rapp. Ändå laddar inte många ner eller kommenterar? Har ni ork att skriva "du är sämst, lägg ner" varje gång när stanislav lägger upp en tråd så har ni väl fan ork att skriva något kort och gott här! Flugornas herre va skit fet!:)
Http://www.myspace.com/besononline
Flugornas Herre var en orgasm! Gillar hur du har formulerat reffen =)
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
tungt! flugornas herre är skön (;
Borgan ..
fett som fan... gillar din stil.. area 51 va tyngst, vem har proddat beatet? äckligt tungt...
mr.mc-dr
Fet skit diggar Area 51 ;)
Tack Beson, Rapdude, Borgan, Ettdjur, izakk och Joppee för kommentarerna. Sista uppet, sen får tråden segla ut i cyberrymden. / Dr.Död
det här va ovanligt tungt fan, gött shit mannen.
se mig på scen är en nära döden upplevelse is the shit
Fucks your life up crew Tjabo!
just den var lite för random, den riktiga skiten är ju rader som:
jag är så jävla vass att Edward Scissorhands skär sig när vi skakar hand :)
jag är så jävla vass att Edward Scissorhands skär sig när vi skakar hand Håller med Ch1ll!
Du fick en annorlunda röst på pointless, men den diggades fan. Flugornas Herre var favoriten, den var mkt högre än din standard. Men resten av låtarna var way över whoa's standard! puss
http://www.myspace.com/mrkumlin
Skulle någon kunna vara snäll och ladda upp den här igen?
I got an idea so smart my head would explode if I even began to know what I was talking about" -Peter Griffin