Kanon (Prendel & UltraPer) - Sätter standarden (video)
Ny musikvideo med Prendel och UltraPer . "Sätter standarden " heter den, och finns att tillgå på Fonkystudios hemsida . Ett litet tack till Denbo också.
KANON
Vi gör DIN musikvideo för ynka 1499:-
www.youtube.com/prendel
Kass låt & kass video
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Hahaha^^
Kalliistudios© 2:avåningen
Garvade gott åt introt xD fyfaan! Låten var tung och videon var också skön! Big up
You can't stop the Prophet..
soooft :P hur fan redigerar man huvven sådära?
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Lunkan_ P17 utveckla
www.youtube.com/prendel
Tyckte inte låten var någon höjdare, störigt beat och helt enkelt inte min stil, men videon däremot tyckte jag var ganska rolig att kolla på. Garvade vid introt och där "Älskar att vara tjock"-scenen är inklippt, såg lite sköjj ut. Haha.
Dra åt helvete!
Ganska så skön video. Halv bra låt. Halv skönt beat, känner igen det som faaan.. Så typ 3/10 i helhet..
No you!
:(
www.youtube.com/prendel
låten låter som det brukar låta, snabbt och sluddrigt, 1/10. men videon var jävligt fräck må jag tycka! bra gjort piggan!
www.myspace.com/marcuslarsson
Neej, rappen var inget jag diggade tyvärr, hör inte så mycket av vad ni säger. Fast videon var snyggt gjord, keep it up.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Producent
2008-11-24 12:42
videon var ju helt okej men introt förstörde endel enligt mig, låten var väll ingen höjdare reffen hade varit mycket skönare med en tydligare mix typ. men anyway jag diggade det ändå Keep it up. PZ !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rolig video! Gillade grejen med huvudena, som i timbuk videon!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bästa jag sett i mitt liv
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Tråkigt, Prendel du är skitbra, men det verkar inte som du tar ut det, saknar spökhistorien och typ shackepylock (stavning?) för det var riktigt bra skit, men du faller i mina ögon, Tyckte vidéon var fet som fan och introt fick mig till ett rejält skratt! Humor har du, Du har din förmåga att leverara bra saker, ta fram den igen!Låt - 4/10 vidéo - 9/10 Intro - 10/10 Klockren! peyz!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Lite timbuk bite kanske? Introt var sköj!
Blunted in stockholm
ska jag va ärlig så kom jag på denna idé och var skitglad, sen sa alla min vänner att det var precis som i timbuk videon. då blev jag ledsen. men jag fullföljde iden ändå eftersom jag köpte greenscreen och sydde en grön dräkt för hand. å det gjorde ont i tummarna efter ett tag
www.youtube.com/prendel
introt kändes för mkt fucking stockholm för resterande video och låten :/ låten var under eran vanliga standard... nej skärpning vi (jag och min andra personlighet) vill höra fet skrytrapp igen. Så kom på lite feta punches tryck ihop lite rim och få flowet tight som det en gång var... för denna får bara ynka: 3/10 i overall betyg pga att låten kändes jättetråkig :/
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
näääääääääääääääääääääääääj buhuhu ;(
KANON
jag som la ner så mkt tid på den..
KANON
Fett som alltid! :D
http://www.myspace.com/mrkumlin
fett som vanligt aså:D diggar allt ni gör.. btw kommer det komma ut nån fucking stockholm 2?:D peace
Låt - 6/10 vidéo - 0/10 Intro - 10/10
Låten va inte så jätta bra! :/ men videon va GALEN!!!! diggar som fan! ^^ hehe<3
http://www.myspace.com/lattimusic
:D tack
www.youtube.com/prendel
uppa
www.youtube.com/prendel
Redaktionschef
2008-11-26 13:43
Jag tycker att låten var ett steg framåt! Videon var smålustig också. Å andra sidan har jag alltid tyckt att det varit ballt när man håller på med ansiktena sådär :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
man tackar :) kul å få lite positiva inlägg också. :D
www.youtube.com/prendel
Videon 10/10 Rappen 2/10 för sluddrigt, funkar inte när du rappar snabbt tycker jag.. Sen är det svårt att förstå vad ni säger. Inte bästa av dig direkt tycker jag.
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
allright tack :)
www.youtube.com/prendel
langa texten från 3.23 till 3.34 :D :D så jävla skön xD
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig