I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

asma & da addict ft. frida fröjd - yeah right

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-11-23 19:23

asma & da addict ft. frida fröjd - yeah right

Haha spelade in en liten session imorse vid 5 tiden.. tror inte det fanns så mycket kvar i våra hjärnor dock, men här får ni lyssna iaf!

WOHOHAJAAA

Länk till http://www.speedyshare.com/833801533.html

2008-11-23 19:29
Haha man satt ju bara och vänta på detta asså:P så mkt som asma har smörat så kunde man ju tänka sig att en låt med er skulle dyka upp snart;P
bra låt!:)
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2008-11-23 19:29
jag svängde med lite här fan! frida kör en fet grej på hooken, men inte det bästa jag hört inom sång dock. da addict, är tung som vanligt! haha, typ studsande ;D .. asma hoppa jag också till, helt klart! fast dock inte det bästa jag hört med dig :P

UPP!
haha, vi bor på landet!

2008-11-23 19:35
haha har han smörat? för vem?

haha, nej men sen får man tänka att klockan var typ 5-6 på morgonen när vi satte igång :p

2008-11-23 19:54
Frida Fröjd - Härligt som vanligt ifrån dej, riktigt bra sång :D Finns inte mycket mer och säga, du göra det cleant.
Da addict - Fett, skönt flow. Men vafan e det med mixningen av rösten?? :P tyvärr digga inte den :( men annars va det fett
Asma - Najs, men långt ifrån din vanliga standard tycker jag :/

Helhetenpå låten, tycker att mixningen e sisådär på er alla :(

Peeys
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2008-11-23 20:17
haha smörarn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-23 22:07
hahaha upp..
http://www.myspace.com/daaddict

2008-11-23 23:44
Tyckte det var fätt... Sången och rappen är feeet. Asma's klockrena uttal skiner över hela låten! Skulle varit coolt ifall Fridademan (^^) körde på engelska så det blev likadant, liksom.. :P

Keep it öp.
Dra åt helvete!

2008-11-24 00:41
fridademan?:P hehe.. jag är inte så bra på engelska tyvärr..

2008-11-24 09:11
Langa texten :D

FETT GRABBAR!
Keep it riktigkt real!

//D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-24 10:40
da addict kan ha lagt det sämsta på whoa detta året på detta spåret.

2008-11-24 11:11
thnx peeps, haha..

mathiaz : jag bryr mig inte, vi hade fucking roligt and thats what counts.. satsar inte direkt på skivkontrakt med denna låten... =)

2008-11-24 12:32
vad hände med svenska på reffen o engelska på verserna? passar ju inte ihop nånstans...

tyckte asmas vers va bäst o addicts va inte så jävla fet :P

Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-11-24 12:59
HAHA ! inte bra måste jag säga men rolig var den ju!
men alla tre kan göra bra mycket tyngre saker PZ !

2008-11-24 13:00
tycker att det är en massa kompispropps här i denna tråden.

Asma- Var verkligen inte bra, ditt engelska uttal var riktigt dåligt, versen var inget spec.
Addict- Skit tråkigt floow, versen var ugnefär som asmas.

Sorry men jag gillade verkligen inte denna låten, tråkig och ett jävligt dåligt beat, det enda som fick mej att inte stänga av skiten efter 30 sec. utan 40, var reffen.

Rappare

2008-11-24 14:21
Ni har gjort bättre grabbar, så frajdagirl har övertaget här :D
Peace !
http://www.myspace.com/bdbmuusik

2008-11-24 14:46
shit vad folk är seriösa härinne.. hahahah, jag pallar inte

2008-11-24 20:11
eller hur, bittert.

2008-11-24 21:57
Mjee.. Frida och beatet är bäst, gillade inte någon av grabbarna på denna ...
bla.

2008-11-24 22:10
jag är bitter, folk är simple minded -.-

2008-11-24 23:02
thankz anyways!

Sångare

2008-11-24 23:51
Tror att någon annan har gjort en låt på detta beatet.. Kan inte sätta fingret på vem. Digga nog bara Frida i denna.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2008-11-25 01:35
Fattar inte hur fan folk kan hata på denna!
Själv tyckte jag den var riktigt jävla TUNG!

Fortsätt såhär // Jimmy Hoffa

2008-11-25 06:36
Joshanmusik:

Kastro och Granit har kickat på detta för ett jävligt bra tag sen...

2008-11-25 10:46
nice låt:)

frida go for it;) haha
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...

2008-11-25 11:02
jag är bitter, folk är simple minded -.-

vadå simple minded. Fuck man, både du och din polare verkar vara jävligt dåliga på att ta kritik. Det var inte bra, punkt slut. Jag läste någon ursäkt om att det var 5-6 på morgonen ni kickade det. vem fan bryr sej när ni gjorde det, sorry men det var inte bra!

2008-11-25 13:21
Alkoholist P20
jag håller med dig, men du måste fatta att detta här är en oseriös session som skrevs på 10 mins och seriös kritik känns överflödig med tanke på hur vi själva ser den.
men om folk vill sitta och leka seriösa "fredrik strage" kritiker och inte se det ironiska så varsågod, ingen hindrar er.
jag är inte dålig på att ta kritik, speciellt inte på denna här.
tack.

cool forumsignatur btw. fnizz

2008-11-25 13:31
word på äzm!

Alkoholist : har inget prob med att ta kritik. nej, du har helt rätt, denna session är inte bra, but we did it for fun, och det var det som var hela poängen.
Att jag skrev att folk var simple minded, och du gav respons som du gjorde.. u just proved my statement right, för du fattade ju tydligen inte heller poängen, eller hur? =)

upp !

2008-11-25 21:53
Nej jag fattade inte att det var något oseriöst. Jag har redan uttryckt min åsikt om denna låten. men ni båda skrev ju att ni var bittra över responsen, inte sant? så hur ska man veta vad som är seriöst eller inte. och jag tycker inte att det är en ursäkt heller, med tanke på att du asma är ändå "kändis" bland kidzen på whoa, och jag har hört lite ifrån ert crew på ditt ep. och om man jämför det materialet med detta så ja... ni fattar själva...
så kan man kan tycka att er lägsta nivå inte är så bra. men vad fan...
tolka inte ovanraden på fel sätt..

Peace.

2008-11-25 22:37
eller hur .. hur kan folk hata på denna? den är fet fan! visst , ni har alla gjort bättre! men ändå dope.

UPP!
haha, vi bor på landet!

2008-11-25 23:21
de här lät ju som en kaka med lite mjölk på , lasagne någon ?
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?

2008-11-25 23:22
de här lät ju som en kaka med lite mjölk på , lasagne någon ?
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?

2008-11-25 23:58
da addict kan ha lagt det sämsta på whoa detta året på detta spåret.

Lite överdrivet... men jag diggar inte så mycket när man kör både engelska och svenska i samma låt, och da addicts engelska utal måste verkligen jobbas på. Gillade mest beatet å reffen. Andra versen var rätt nice.
Mollgan, Middlesex.
"Jag är hög och het så kalla mig ers höghet"
www.middlesex.nu

2008-11-26 01:43
allright, för alla inkompetenta kids som fortfarande inte har fattat poängen av denna session :
det är en oseriös, om inte den mest oseriösa session någonsin, och anledningen till att vi la ut den, var i hopp om att ni skulle få ett gott skratt utav hur ful den är.. vilket vi gjorde. get it?

Nu när jag har redogjort detta; folk som kommenterar i framtiden på denna session, kan väl stick to the fucking subject, eller inte kommentera alls? hade uppskattats jävligt mycket !!!

fred ut och upp !!!

2008-11-26 08:31
Alltså, Lägger ni ut en låt på whoa får ni ju fatta att folk kommer säga vad dom tycker, Seriös eller icke. Vi kommer ju inte driekt sitta och säga "OMG SKIT BRA" när det inte är det...Jag menar ni gnällde inte på kompispropps(?) kommentarerna i början och dom var ju lika seriösa som dom andra "dåliga" kommentarerna...

Förövrigt tycker jag frida var het på den här dängan!

2008-11-26 08:35
Frida skiner mest på denna, refrängen har en ruskigt jävla bra hook.

Session nivå som ni själva säger på verserna.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-11-26 08:53
Haha asma =D, klockren vers!

Jag tyckte låten var nice haha :)
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2008-11-26 11:26
Schöön hook. Jävlar va din danska lyser igenom när du rappar på engelska addict, uttalet är inte okej nånstans. Sen att du lägger en jävligt ball vers är ju en annan femma haha =). Asmas vers låter som de brukar göra på sessions, tight och väldigt intetsägande. Var är Stay Silent?!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Rappare

2008-11-26 12:47
Sången i reffen låter nice
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2008-11-26 14:55
jag menade inte att jag var bitter.. menade att ni var bittra, skitsamma.
ja det är låg nivå, under omständigheterna runt hela sessionen blev det ok.
ja vi har gjort mycket bättre & ja frida är grym.

haha björn, jag venne om tight & intetsägande är bra eller dåligt.
och stay silent kommer, väntar in en del verser från folk bara.
ladda ner den i december.

tack för att ni tog er tid.

2008-11-26 16:16
Hehe det är både och ;). Du lägger det alltid tight, men texterna i dina sessions känns inte som de har någon substans.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-11-26 16:38
tack så mycket allihopa :)

2008-11-26 19:36
Taaaaaajt ! :D
www.myspace.com/Sagoztyle

2008-11-26 21:01
yup i addicts studio, han säger tack.

2008-11-26 21:02
Haha, jag förstår och gillar den oseriösa humorn. Da Addict lät så otroligt flummig vid några tillfällen.

Da Addict
Du kan rappa, och du gör det både flummigt och roligt. Din danska lyser ju genom engelskan, blir mycket otydligt. Vet att du kan uttala tydligt annars, men jag antar att hela poängen med denna låt var det flummiga soundet. Jag har nog aldrig hört en flummigare vers.

Asma
Du är väldigt väldigt duktig på att rappa, alltid bra i sessions. Här är du snäppet sämre än vanligt, men man förstår ju också varför. Jag gillar din musik, men skulle vilja höra lite mer av din flippade sida också. Ungefär som du tog i i "Unreasonable".

Frida
Du har alltid en lika skön och söt röst. Gillar din rytm i denna låt. Vad kan man säga? Du gör alltid lika bra ifrån dig, trevlig refräng. Du lät mysig när du var förvirrad och glad i "outrot" också.

Beatet var passande till låten. Lät lite clownigt blandat med seriöst som det skulle i en sån här låt.
Wazaaaa

2008-11-26 21:04
haha ! Gorillaz Addict! det flowet var galet roligt! Ja ni har gjort bättre som alla andra klimakteri "vaginor" grinar över. men shit, man måste förstå att man måste göra något roligt nån gång. Den kommer inte vara kvar på spellistan men fuck that, hoppas ni hade kul boys! och frida.
Remember remember. öhh?
Rappare

2008-11-26 23:29
Det här är Fridas låt, hon som gör den värd att lyssna på.

Da Addict - Aldrig hört dig förr, lät aningen oseriös och fixar inte deliveryt... näh.

Asma - Låter bra!
facebook.com/idiomatisk - fan page

2008-11-27 07:36
thnx för kritiken folks.

2008-11-27 22:50
nu blev man på gott humör :'D Den var fet! ;D
propsssssssss
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!

2008-11-28 08:00
up&go! thnx peeps

2008-11-29 14:04
Frida/Älskar din röst så fint:)
asma/var väl okej kunde blivit bättre
Da addict/har inte hört dig förut men du var också okej:P

Peace:)