skön produktion och bra skånska. Jag gillar det dock inte lika mycket som andra låtar du gjort. Du kan bättre. Men det var inte dåligt. Peach out, im gone och må gud gå med dig i alla väder. (fast han värkar dock inte närvarande vid diverse prov osv.) jaja smått och kort det jag menar är: Ha de soft
mhm
tack tack!!!! :) bra att du inte tyckte d va dåligt iaf:D Ha d mjukt du me!!! Kram
melly mel
kommentera gärna:D
melly mel
Vilken Profet är det egentligen?
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Eh Profet!! Profet e ju Profet! hahaha "va vet du om Malmö" Profet ;)
melly mel
jag gillar dig som fan! hade varit kul med samarbete..
tack Frajdagirl ;) men vem, mig eller Profet? Kram
melly mel
Melina du vet redan att jag älskar känslan i denna och den får mig känslosam haha Kul att äntligen får höra från dig igen och hoppas allt är bra med dig :P Upp iaf och må gud gå med dig Peace
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Producent
2008-11-17 18:08
Bra känsla i låten, fet produktion lät väldigt proffsigt =). Keep the good work up gurl!!
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Ja, Filip :) Jag vet!!! Tack! Allt bra här!!! Med dig med hoppas jag! Oj vad vi va kristna i denna tråden då haha! Gud vare me dig me då :O
melly mel
Tack Frida, hade varit kul, du e ju grym!!
melly mel
tack så mycket :) hör av dig om du vill
självklart!!! :)
melly mel
tycker den är riktigt bra faktiskt =) men det vet du redan :P
Salladin!!! Ett riktigt stort tack för dina ord!!! :) Och Anta! Japp det vet jag, tack för att du tycker d!!! ;)
melly mel
Meeeer kommentareeer ;)
melly mel
melina e bäst, så är det bara!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
underbart! du vet att jag gillar din sång.. säg till när du typ har tid! vill att du ska gästa en track till på min tape! den begravningsgrejen :) SOV INTE PÅ DETTA WHOA, KOMIGEN?!
haha, vi bor på landet!
helvete å djävla feeeeeet rysningar i hela kroppen och både sorglig vacker och djupet talar för sig själv och den här låten melina-c är det fetaste du gjort du har utväcklats som faan och låter faan som vilken fucking kändis som helst hope you get som life contract och sen beatet shiit ska bli lite djup nu för det passar en profet hehe melina du får vågorna att svalla med din röst och profet du är snäckan och melina pärlan där i sån feeling fick jag med erat samarbete ihop whoa dont sleep on this!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Annika! Tack!!! :) Det är jag dock inte haha!Sleez: Ja, tack ska du ha!!! Självklart, säger till! :)Gabbe_Mc: OMG tack ska du ha haha, värmer mig med din poesi ;) Underbart! Tack igen alla!
melly mel
jo för om inte du är det, vem är det då?
överfet, damn vad bra.
Stay strong
Annika: HAHA, vet inte, men inte jag iaf ;)r1lloo Tack!!!:)
melly mel
Tack till alla som supportar! Melina är en övergrym artist som verkligen förtjänar att lyftas fram och vi hoppas kunna servera fler grejer inom snar framtid. /Profet
Profet
haha tack Profet! Ska du säga ;) Japp mer på G!
melly mel
Mycket bra låt, hade ingen aning om att Profet gör beats också fett i alla fall:) Håll även utkik för mitt mixtape Nya Testamentet vol. 1 , Melina kommer att mederka på en låt där tillsammans med Antagonisten. Låten heter: Livet på ett deppigt beat och produktionen står J. Esco för. Håll utkik:)
tuuuung på o sjunga! bara säg till om du vill sammarbeta så kan vi göra ngt tungt ;D
Dör på rösten. (: