Leander - Every Day, Every Night Leander - Every Day, Every NightLänk till http://www.speedyshare.com/608698701.htmlLeander- Vers 1Vaknar upp på morgonen och ser dig i ögonenkramar dig hårt för det är där du bähöver migtänker för mig själv att jag älskar dig så myckesäger det sedan högt för det är du som gör mig lyckligJag låvar dig baybe aldig mer ska jag lämna digmen ofta blir jag svartsjuk men nu så ska jag bättra migvi stiger upp i sängen klockan är nu elvahm låt mig tänka det är dig jag alltid älskatsaningen är den att jag tycker du är underbarjag vill leva med dig gämt o sedan dela barnjag tänker på dig baby typ varenda minuto det e dig jag leva till livet e slutalla minnen vi har och allt vi hafft tilsammansvill jag alltid ha kvar o bara dig ingen annanjag vandrar sakta frammåt mot min dötsbädd,för jag tappar andan varge gång jag ser min drömmtjejLeander - vers 2 jag ligger ofta här och tittar upp i taketförsöker hitta skuggorna som gör bilderna utav digför nätterna blir långa när du inte sover med migkramar mig själv o länga tills nästa gång jag ser digVi bråkar ganska ofta om onödiga sakerdet ofta jag som sårar men ångar det jag säger3 år med dig har varit en underbar tidse så du har skapat mig ett underbart livdu är min ängel i världen jag älskar dig mästdu är min seger i kärlek som jag nu van för länge senalla dagar med dig kommer jag aldrig att ångramen saknad som fan om det e mig du vill dumpajag låvar dig lina jag kommer alltid vara dig näraså länge du älsakr mig ska inget få oss att särajag älsakr dig massor och säger en sissta sakpuss o kram o jag tycker du är underbar______________________________________________________________