Maestro ft. YoYe Mazz - Allt Förändras
Sho, idag gjorde jag och Yoye Mazz en ny låt.. vad ska jag säga mer.. den handlar lite om att jag, han och fler grabbar liksom hade ett slags gäng som umgicks förr, men att alla gått sina olika vägar, ungefär.. Länk till speedyshare
Checka gärna min myspace! Länk till www.myspace.com/maestroisking
Kommentera!!
Texten är ungefär såhär:
maestro: ...minns hur det brukade va alla gick ihop, så är det inte idag tiderna förändras när man börjar bli stor många som gått andra vägar fast dom kalla mej bror man hade kul för stunden, men det blev som det blev fattar vilka som är äkta och som inte är de men de spelar ingen roll, de är nog livets gång att förlora vissa saker som man tyckte mycket om dom sanna stannar kvar, och dom andra dom drar men livet de går vidare som dag för dag jag tar djupa andetag, försöker göra de ja bäst på även om de känns som att ja ligger på en låg nivå jag tar mej fram även när jag inte pallar mer jag tar mej fram, försöker inte titta ner många börjar göra annat och jag ser när dom drar men jag lever i mitt liv och här stannar jag kvar
yoye mazz: jag ser hur allt förändraaas och hur alla bara lämnaaas men jag försöker vara positiv och bara leva mitt liiiiv ingen kan förändra mej även om du förändrat dej
maestro: ...minns allt vi gjorde ihop men tiderna förändras, och de gör dom för fort minns ni alla hemmafester som vi brukade ha minns ni alla tunga stunder som vi brukade ha de finns så många sjuka saker alla vi gjort inomhus, utomhus, i en park, i en port de spelar ingen roll, vart vi va eller gick vi gjorde ofta sjuka saker för att få våran kick, men
yoye mazz: jag seeer, bara minnen nuuu jag veeet, att vi hade kuuul men allt förändras och jag går min egna väg även om jag kan känna att jag saknar nån som va min vän jag står kvar på min beeen tills jag inte orkar meer
reff.......
http://myspace.com/monzdidryk
|