AMC ft. Linneanord - Vi kommer ta dig ikväll
sant sant, vi kommer ta dig ikväll! nej men skämt och sido.. jag drog till linnea här i Gävle så spelade vi in den här FETA låten!lyssna inte bara, utan langa komentarer också fan! här är låten bitches peaace! / Angelica & Linnea (Inlägget låst av Mabande p.g.a. för många uppnignar 2008-10-30 13:04:54)
Skön låt bra lyrik och delivery på er båda brudar, ^^ Cleaaaaaaaaant.
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
ni hitta ett party beat tillslut alltså ! fett ! , diggar låten , den kommer sparas diggar flowet ni har yes ja diggar allt haha :D peace /mård
Känns inte som att du tror så mycket på låten om du måste uppa den efter en timme och en kvart. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
fresh låt. lät nice. men tycker dock att acapellan borde höjjas på båda :) men bra lag. BiG UPPS
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Jo ja langa partybeatet =D Amc, jag tycker du har ett enormt soft flow för att vara brud, ett flow som sticker ut från brudarnas "standard" annars äre lixom den vanliga slowmo "4tackts flowet".. Schyssta texter på er båda. Nea du lägger de bra med, du har förbättras, de hörs!.. fortsätt ladys! / Cricko
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Citat av någon (minns ej vem) AMC = sveriges bästa rappare utan snopp
http://www.myspace.com/mrkumlin
DMS: vart finns Heli, Fröken B, Meldeah, Cleo då? :S
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Lite ärliga åsikter från mig då! Eftersom jag inte vet vem som är vem så får ni bli tjej ett och två helt enkelt! ;) Gillar inte reffen så mycket, men ville ändå lyssna på rappen innan jag stängde av... När den första tjejen flöt, blev jag faktiskt impad.. Antar att du lyssnar på mickelito.... Du flyter som honom (självklart inte riktigt så bra eftersom han har bästa flowet på whoa) Men att kunna lägga det som du gjorde i första versen krävs skills helt klart.. Sen att du fick med lite av mickes "fis & bajs humor" gjorde mig övertygad om att du lyssnar på honom ;) Bra attityd, bra flow, texten okey... jag är impad! Tjej 2.. Njaa.... flowet är okey, men det är så sjukt vanligt flow... rimmen är okey, deliveryn är okey... attityden är nice dock! :D Tycker du klarar av låten precis... men hittade inget som fick mig att höja på ögonbrynen tyvärr.. Kul att ni kickar ihop, en bättre reff och jag hade lätt lyssnat på denna fler gånger! One love / Edda
www.eddaonline.se
ni låter så jävla liak varann så det finns inte allså....helt sanslöst......men låten va grymt bra :D fortsätt pz ! :D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
fett tungt
All support uppskattas /// Elaz
tack alla ! :D:DEdda P22 hahahaha jag lyssnar fan inte på mickelito.. sorry men nej där har du jävligt fel :P
A-M-C F17 Hahaha joo skärp dig nu... Det är inget fel med det.. *busted*
www.eddaonline.se
Är ju fan en kopia av Mickelito! Exakt hans stil du kör med.. Men jag diggade det ^^ Linneanord var inte lika tung, dock :( Refrängen sög, men beatet var skitskönt och attityden lika fet och kall som en isbjörn :) Keep it ööp.
Dra åt helvete!
Bådas texter var tunga, men reffen, den var jobbig man hörde inte mkt av vad som sas i den, en bra reff och låten skulle vara grym! :) Gillar bådas flow och inlevelse men AMC är snäppet vassare! :) Keep up the good work girrrrrls!
TS är ett troll :)
Tack allihop, men vill ha mer komentarer :D upp
music is something u do, style is something u've got!
härligt! fast reffjäveln kändes knasig, kunde vart fet om de inte vart sån osnygg downpitch! shupp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klingan P19 men jag kan inte det där screw and chopp ellervad det heter., hahaha nåste lära mig
HELT JÄVLA KING HAHAH XD bra linnea och angelica :D:P :) nice flyt och text
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
diggar inte reffen, men typ whoas bästa tjej rappare i en låt, kan ju int bli bättre ;> men ärligt sög reffen, men flowet sitter fiiint på båda :) pz
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
tack allihop :D:D värmer fett!!
kom igen whoa½!!!! uppp för fan 229 nerladdningar, för få komentarer! kom igen!
jävligt skön va låten allt va riktigt bra men gilla inte alls refrengen men resten va grymt